Nou vooruit, eventjes dan. Ik haal 'm zo weer weg. Ik met onze meid, let niet op haar gezichtje... ze kijkt alsof de camera in lichterlaaie staat
Serieus? Ik heb gekeken en er is toch echt niks raars te zien aan je. Degene die iets naars heeft gezegd spoort in mijn ogen niet en ook al had je wel een ''afwijking'' dan nog vind ik het absurds dat je er een nare opmerking over maakt. Dat zijn dan weer dingen die ik bijv mijn kinderen heel erg mee geef, dat iedereen anders is en daar zeker niet minder om is Je mag er best wezen, straalt veel warmte uit en komt als een ontzettende zorgzame en lieve moeder/vrouw over. Met overigens ontzettend knappe kindjes...dat koppie ook van je dochter en dat haar
debby82 je bent een prachtmens en je zou beter moeten weten dan 1 of andere kk(jij weet wat kk betekend)(kk=kuttekop)
uhm laat ze normaal doen je bent een hartstikke mooie vrouw! ja geen maat 36 NOU EN??????????????????????? ben ik ook niet
trouwens sorry dat ik mensen hun "beeld" heb verpest haha ik krijg ook vaak te horen dat ik er telief uit zie voor mijn doen en laten doordoor kom ik bijna over mee weg
Jij hebt ook mooie ogen hoor Mirell!!! En je dochtertje ook, leuk die donkere oogjes met dat blonde koppie. Noonoo, hele leuke meiden toch!! Debby, hoezo dat? Nee je bent niet slank ofzo, maar goed je hebt gewoon een leuke lieve uitstraling.. Niks mis mee!! En hele knappe kindjes trouwens. Fayy, vind jou wel een stoere chick zo! Leuk jasje op die laatste foto. Charlie, stond er niet al een foto van jou ergens? Dnisse, jou heb ik eerder gezien in een topic. En vind jou toch zo een leuke knappe meid! Mooi haar ook. En vind deze foto ook heel leuk, lekker spontaan.