dat vind ik heel mooi van jou ! iedereen zegt wel is iets wat hij beter niet had gezegd of waar hij achteraf spijt van heeft respect ! dat je dat toegeeft !
Omg, zo heet mijn broer ook. Dankje. Het is altijd makkelijk zeggen om niet meer onzeker te zijn, al vind ik het wel heel lief van je. Zoiets is niet van het ene op het andere moment voorbij en ik hoop ooit nog eens heel veel kilo's kwijt te raken, dan zal ik ook een stuk beter in mijn vel zitten.
Wel grappig om bij de naam nu ook de mensen te zien ... Ik pas deze keer, heb niet voor niets een ander account aangemaakt ...
En dat allemaal door die complimentjes die ik kreeg over mijn trouwfoto's. vind het niet terecht als iemand iets negatiefs over jouw uiterlijk heeft gezegd, maar eerlijk is eerlijk, jij was zelf ook niet erg vriendelijk. Tof van de mama van Marit dat ze die opmerking recht zet. Kunnen we het nu achter ons laten? Ik heb overigens een andere avatar nu, van mijn kind. Beter zo?
super schattige foto van je kindje kit! Persoonlijk vind ik dat idd leuker Verder no hard feelings hoor. Iedereen mag zeggen wat ie denkt (en anders doe ik het wel )
Wow! Wat zijn jullie allemaal MOOI!! Durf bijna geen foto meer te plaatsen, haha .. Maar vooruit! Dit ben ik (1,5 week voordat ik zwanger raakte van nr. 3) .. En nee..dat is niet mijn man.. Bekijk bijlage 193889
CherryAyden: haha dat vondt hij wel leuk om te horen. Eerised:Heb je al een foto van je trucker geplaatst? Heb hem geloof ik gemist.
Wat leuk om alle foto's te zien Ik heb ook mijn naam veranderd, dus hou mijn foto's nu even voor me. Een opmerking: Leliana, dat is toch (heet hij Ian?) uit The Vampire Diaries? Ik kan me het topic nog herinneren dat je daar naar toe ging en keek naar wat je aan ging doen Je ziet er goed uit daar!!
Ik had deze reactie nog niet gelezen. (heb net op het bericht van Debby gereageerd) Vind het goed van je dat je dit even neerzet