Wat leuk om zoveel ZP gezichten te zien Een paar die me opvielen... Bloemmm, wat ben jij een mooie meid! Luna1, jij hebt echt een heel lief en mooi gezicht Snoopy1983, ik vind dat zo'n leuke foto van jou met je dochtertje! Assz, heel mooi! Kimmytje, leuk stel! Mikkie, mooie foto! Jewe oh wat grappig, had bij jou geen rood haar verwacht Mouschy, wat een heerlijke foto MissT, wat een mooie foto met jullie drietjes! Zoooo....nu even kijken welke foto van mij geschikt is
Op onze bruiloft, en een recentere van mij en mijn dochtertje (waar ze op de een of andere manier heel blond lijkt, maar we waren toen net terug uit Turkije dus het zal wel van de zon zijn, ze is veel donkerder in het echt )
@Devilschase: precies zoals ik gedacht had, komt mss ook door je avatar, lekker brutaal/ondeugend, je doet je nickname eer aan @Mirell: ik vind je gezicht ook zo bij je naam passen @Piemie: wat een mooie foto! en je zoontje, ik ben verkocht! @Tulip: heb ik jouw foto nu ergens gemist of sta je er niet tussen?, ben erg benieuwd! ik zie trouwens naast mooie mama's ook een hoop mooie papa's voorbij komen
zo ff op mijn gemak alle fototjes bekeken onwijs mooi en leuke fototjes zijn er voor gekomen poeh bij vele een hele ander beeld als ik had verwacht
Leuk om al die foto's te zien @ Amfy: Vraag me niet waarom maar ik dacht al dat jij een donkere dame was.....
Oh en nog 1 foto van de day after, zonder make up en met bril (heb zo'n 3 dagen in de week m'n bril op en voor de rest lenzen). Heb verder nooit veel make up op, ben allang blij als ik eindelijk met de kinderen naar buiten kan en op tijd opstaan om te douchen en op te maken heb ik geen zin in
Vandaag (net naar de kapper geweest maar ook net 3 taarten staan bakken )... Ik voel me hiet stokoud. Geen geweldige foto maar goed.. (haal 'm straks weer weg)