Leuk topic dit! Wat een mooie mama's komen er voorbij!! Dit ben ik met m'n meissie, ze is net wakker.
Wilma: bedankt, ik voel me erg gevleid. Maar een goede fotograaf scheelt sowieso veel. De enige trouwens van wie ik wel de juiste voorstelling had is 078mama en snoopy79 (maar jouw foto's had ik volgens mij al eerder gezien).
jullie zijn stuk voor stuk mooie prachtige vrouwen !!! iedereen heeft wel net iets wat een ander aanspreekt erg mooi om zien !!
net al manlief en dochterlief op andere topic geplaatst dus kan zelf niet achterblijven dan he dit is afgelopen zomer op vakantie in frankrijk.
Wat leuk om al die gezichten eens te zien. Mooie dames allemaal hoor... Voel me nu (na het zien van al jullie foto's) ook wel enigzins verplicht om ook mee te doen... Dit zijn mijn vriend en ik (vorig jaar), en ik alleen (recente foto)
Ik ben meer een meelezer dan dat ik veel reacties hier achterlaat. Maar dit ben ik toen mijn meisje nog een stuke je jonger was en de tweede foto is hoe ik mijn haar nu heb. View attachment 194088 View attachment 194090
Wat een leuke dames zie ik voorbij komen. Ik durf niet zo goed ben bang dat ik herkend word maar van sommige dames had ik een heel ander beeld.
Wow wat een leuk topic en wat een prachtige meiden! Heb overigens ook errug leuke mannen voorbij zien komen Omdat ik net 76 pagina's van jullie privékiekjes heb doorgesnuffeld vind ik dat ik zelf ook een foto moet laten zien. Ik haal hem morgenochtend weer weg. Dit zijn wij..
@Kimmytje: hi hi lief en schattig? Misschien doordat de foto op ons 5 jarig jublieum is genomen Ik zal de woorden hier eens laten vallen bij mijn lief.