@Wen, natuurlijk mag je onze foto gebruiken. Maar jij bent in real life ook 1 van mijn allerliefste vriendinnen hoor, samen met die andere zper hier . Voel me vereerd. Je ziet er goed uit, maar dat weet je wel. @Monkeylove, thx, die vloer zat al in het huis toen we het kochten, de rest moest allemaal gerenoveerd worden. Grappig dat hij je opvalt. Jij bent een mooie vrouw, leuk gezinnetje ook. @Pnirmal, ik vond het ook grappig om ineens en blonde meid te zien hihi. Leuk hoor. Jij zult ook veel vragen krijgen met de donkere kindjes niet? Ik heb dat wel met Julien omdat hij zo blond is. @Eefke84, dank je! jij ook. Is 84 je geboortejaar? Zelfde als dat van mij @maia, wat een leuke foto van je! @Devil, jij ziet er zo uit als ik me had voorgesteld. Lekker eigenwijs hihi @Josephine, dank voor je compliment. Ik vind jou echt een stoer wijf. Als ik jou zie moet ik denken aan die vrouw van ...Ink, dat tattoo programma. Zelf zou ik ook wel wat meer durf willen hebben om de wat stoerdere kant op te gaan qua uiterlijk. Vooral dat rode haar vind ik super. O ja, dat keukentje is indd een look a like van onze keuken. @Eerised, lijkt indd op Nicolette van Dam hoor. En laat dat nou net een vrouw zijn waar ik stikjaloers op ben. @Lila, jij bent ook een mix of helemaal (indonesisch ofzo?) niet? leuke foto's ook @Bloem, = wauw!! @Babybergen, mooie foto, mooi haar @Aszz, jij zou een zus van mij kunnen zijn, ik heb ook een (iets boller) toetje. hihi @mirell, leuke foto's ook weer. @mamavanF, jij ziet er lekker fris uit, mooie huid. @truuske, leuke foto, mooi opgemaakt. @Mikki77, mooie foto, ik had bij jou een donker type voor me. haha Ook door de Avater denk ik. Iets egyptisch. Maar jij bij mij weer blond, zo leuk wat je voor voorstellingen maakt he. @Angela en Piemie, ook al van die fotomodellen. @Jewe, leuke foto, goed verzorgd en een mooie bloes. @Ellen291982, hihi grappig, mijn man is hardstikke blond vandaar die blonde zoon. Mijn dochtertje is wel wat donkerder. leuke foto ook met de kids van jou. Zo bij pagina 47 aanbeland en een half uur verder. leuk om iedereen te zien en het valt me op hoeveel mooie moeders hier zitten zeg! Maakt het nog leuker om hier te kletsen met al die vlotte meiden. Dat de meeste dachten dat ik blond was vind ik echt grappig, ben wel blond geweest overigens. haha
Was even aan t rond bladeren en nu heeft Wendy Zoë gezien en ze staat er op dat ze komt spelen.... Alle andere kindjes die ze voorbij zag komen ook maar Zoë MOET Dus...tis maar dat je het even weet Devilschase...3 uur snachts en dan nog een up to date foto maken voor hier... Ga ik dus EG NIE DURVE heh...nu ook niet want kwam net n uurtje terug mn nest uit rollen en pffff...
Wauw mooie foto zeg! en wat zie je er leuk uit! En je zoontje trouwens ook . De laatste loodjes voor jou nu
hihi bij jou had ik idd donker haar gedacht, alleen wat korter . Dacht alleen dat je er strenger uit zou zien
@mama32, leuk kapsel!! @Dnisse, lijkt op Sylvia Geerssen vind ik. Daar zit mijn man altijd van de kwijlen voor de tv haha. @CC woman, heel leuk geworden het haar. Vlot. @Kit, ook weer erg mooi. gewaagde bril, ik mag er volgend jaar weer een uitzoeken en wil dan ook een groot montuur. @Eylem, wat een mooie foto's zeg. Je kunt zien dat je gelukkig bent en jij ziet er ook goed uit. @Snoopy, leuke foto's! mooi zeg. jij lijkt op een collega van mij waar ik een goede band mee heb. @078mama, mooie naturel foto! Heel erg mooi. @Wonder1980,jij kan zo in een wintersportblad met je foto haha. Mooi @Mina, mooi hoor! wat een haar zeg.Ben jaloers. @Papaver, mooie foto, ik ben altijd meer van de spontane foto's. en wat een mooi kind. @lucia, mooi, je mond valt me op. Mooie volle lippen.
Ok, nou volgens mij ziet je vriend er wel jong uit.. Als ik m zo zie! Haha ietsje maar.. 9.5 jaar jonger! Ik ben 21.
Hey grappig, dacht die foto heb ik vaker gezien haha maar klopt je staat op de hyves van mn man zn nichtje Heb verder alle foto's bekeken maar erg leuk om te zien..... Ben net in Mei anoniem verder gegaan dus geen foto van mij ivm meelezers....
Daantje85, thnx, ja die zijn van mijzelf hihi. Nu wel een stuk korter(heel jammer), maar wel meer krullen.
Thanks! Weet je hoe ver ik terug moest bladeren om die foto van jou te vinden Cute, zo met je dochtertje! Ik denk dat zo'n grof montuur je fantastisch zou staan Nog eentje van ons trouwen, met mijn man erbij <3 Bekijk bijlage 194192
Ja ik onthou gezichten altijd wel.. Denk dat ik je weleens in de supermarkt zie lopen ofzo! En zie sowieso veel gezichten, woon boven de winkels.. Hoe oud ben jij?
Wauw wat een mooie dames hier! Sommige zien er heel anders uit als ik dacht zoals Mikki77, Tulip, Pnirmal! Leuk om eens gezichten te zien. Nou, hier ben ik dan (haal hem wel weer weg hoor!!)