@Luca, zo wat een bos haar heeft jou dochter! Prachtig zeg...dat van jou trouwens ook. Toevallig probeert iemand mij over te halen om een pony te nemen
Bedankt! Haha ja meteen bij de geboorte had ze al veel haar en het groeit echt superhard. Op deze foto had ze nog speldjes in maar normaal staat het ook echt recht omhoog
Mooie foto's allemaal! Leuk om een gezicht ergens bij te zien! Dit ben ik met mijn man (1 juni dit jaar getrouwd)
Ik met m'n zoontje. net gemaakt door mijn dochter, ze was helemaal trots, ha,ha Bekijk bijlage 194330
Wil niet vervelend zijn maar houden jullie er rekening mee dat het een openbaar forum is en iedereen dus zo jullie foto's kunnen pikken .. Ik heb het al eens mee gemaakt dat mijn foto's werden gepikt en dat er een hyves werd aangemaakt met mijn foto en dat die gene zich voordeed als mij .. Vandaar dat ik nu een nieuw anoniem account hebt. Dus denk er aub over na ...
Leuk om alle gezichten eens te zien. Ga vanavond eens op mijn gemak kijken. Dit ben ik met Levi en Elin
Ik durf ook! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/52193-albums8210-picture46116.jpg Weet alleen niet hoe ik de foto meteen in beeld krijg!
hahaha.... dat kan ik ook, hoor. Dit is een semi-professionele foto van mijn zwangerschapsshoot... toen ik tjokvol "lief-hormoontjes" zat Wat grappig Wow... mooie mama!