haha ja absoluut Nee 26 is zeker niet oud, maar ik dacht echt rond de 20. Vraag me niet hoe ik daar bij kom, gewoon gevoelsmatig haha
Haha nee, ik zie mezelf ook totáál niet zo. Ik heb het wel eens gehad over bepaalde bands enzo, en ik heb ook een foto geplaatst in het zal-ik-mn-haar-rood-verven-topic nadat ik m'n haar dus had laten doen bij de kapper Misschien dat je me daar al een keer had gezien?
dank je. We waren ook blij verrast dat Emma rood haar kreeg. En Julia heeft ook al rood haar. Zo gaaf
ik zie je vaak in topics maar deze had ik echt niet gezien. erg he was dus al erg duidelijk voro iedereen behalve voor mij haha
Ik denk dat ik over een maand ook niet meer weet wie er hier nou bij welke foto hoorde hoor Ja van een paar namen die voor mij 'bekend' zijn misschien, maar verder..
Ja ik zat op meerdere. Ben er een tijdje tussen uitgeweest door drukte etc en nu toevallig vorige week weer aangemeld op een forum.
De mooiste die ik hier gezien heb voor mij persoonlijk is Luna86, maar het valt me op dat er echt hele mooie dames hier zitten!