mooie kindjes heb je, mag ik vragen wat je zoon heeft? als je het het hier liever niet over hebt ook prima natuurlijk
Mag je wel weten hoor, mijn zoon is geboren met 27 weken en heeft zuurstofgebrek gehad bij zijn geboorte. Hij heeft 6 maanden in de couveuse gelegen. Daarnaast heeft hij dus een lichamelijke handicap overgehouden zgn. Cerebale Parase Hij zal nooit kunnen lopen of staan en zit daardoor in een rolstoel. Zwaar spastisch, maar verbaal wel heel sterk en zeer goed verstaanbaar Bedankt voor de compliment
zo wat heftig zeg!! maar wel fijn dat hij zich verbaal nog goed kan uiten. en compliment graag gegeven , wel grappig om te zien dat je dochter zo een kullenbol is en hij stijl haar heeft
Ah Anice, jou had ik me heeeeel anders voorgesteld! Meer een beetje zoals die Charlotte uit SATC, grappig om te zien dat het helemaal niet zo is.
jij lijkt hier op zon actrice in ciske de rat, die vrouw die voor hem zorgde (vriendin van zn vader of zo) Sorry haha dat kwam echt direct in me op toen ik je zo zag kijken
Pandora, leuk om jou te zien!!! Heel anders voorgesteld! Gek he dat je gezichten bij mensen verzint...