@ Anice; volledig offtopic, maar wat een mooie namen hebben jouw kids! Vooral Emery vind ik prachtig!
Hoewel de namen erg mooi zijn heb ik denk ik véél te lang in Engeland gewoond waardoor de naam 'Emery' me vooral aan een nagelvijl doet denken ('emery board').
Super leuk topic. Jammer dat er al veel weer weg zijn... Ik durf niet hoor, veel te bang dat ik herkend word...
Leuk zeg om jullie zo te zien. Ik zie op zoveel foto"s zo heerlijk veel liefde in de ogen, erg mooi om te zien.. Shannon en ik afgelopen juni.
Hahahah maar ik ben het vast niet toch? Want ik ben gewoon I n g e en woon in het zuiden, ben opgegroeid in het noorden.. even wat hints
Ik heb een vriendin die dat ook heeft. Ook zuurstof gebrek gehad en in een rolstoel. Maar ook alleen lichamelijk gehandicapt en verder helemaal goed.
Ik zal mijne nog eens plaatsen, maar nu een andere, want die vorige heb ik niet lang laten staan Is wel meer dan anderhalf jaar terug, maar ben toch niets veranderd ps, let niet op mijn slome kop, was net daarvoor bevallen........