Hallo meiden, Omdat ik er geen wijs meer uit kan worden van alle aanbiedingen over blackberry's met abbo, vraag ik jullie hulp. Mijn zoon wil graag een blackberry met onbeperkt internet, pingen enz enz. Ik heb maar een sony ericsson uit het jaar 0 met een simyo prepaid erin omdat ik alleen wil bellen of smsen, en dat is ook nog maar heel weinig. Dus ik heb totaal geen verstand van blackberry's met alle toeters en bellen erbij. Mijn zoon is 18 heeft pdd-nos en raakt door zijn chaotische gedrag ook nog wel is wat kwijt, dus ik ben op zoek gegaan naar een zo'n goedkoop mogelijk abbonement voor hem en het liefst voor 1 jaar. Maar ik kom van alles tegen, heb geen idee wat een blackberrybundel inhoud, bij sommige aanbiedingen zie ik 400mb internet staan, en als ik dat dus goed begrijpt is dat dus geen onbeperkt internet. Snap helemaal niks van extra bundels o.i.d Heb al verschillende webshops bezocht, maar zie nu door alle bomen het bos niet meer. Ik wil eigenlijk niet hoger gaan dan 40 euro per maand. En dan nog alle verschillende balckberry's, geen idee wat nou een beetje goeie is, en welke provider de beste is wat internet en zo aan gaat. IS via internet een abbo afsluiten nou echt goedkoper als in een winkel? Als er iemand is die slimmer is dan ik op dit gebied, help me alsjeblieft! Groetjes, July
De beste provider is heel erg afhankelijk van waar je woont maar landelijk gezien zit je bij kpn/vodafone het beste... Ik zou dan persoonlijk voor vodafone gaan omdat zei het meest geven voor hetzelfde geld en vaak ook sneller internet! Echt onbeperkt internet is er niet meer dus het is belangrijk om te weten wat hij buiten het pingen om wil gaan doen! Hoeveel belminuten heeft hij nodig? En daar zit dan ook weer een verschil in met per minuut en per seconde betalen... Als je dat allemaal weet kun je gaan vergelijken... Soms is internet goedkoper en soms de winkel! Oja om welke blackberry gaat t? Dat wil nog wel eens ontzettend schelen of hij de allernieuwste wil of niet in prijs! Help je graag mee zoeken!!! Werk in een telefoonwinkel
Wat fijn dat wilt helpen linnepinneke, Paar weken terug had ik een aanbieding gezien waarin de blackberry 9780 stond, en die vond hij wel ok. Een echt beller is het niet, wel soms een sms, pingen is volgens hem gratis ofzo (erg hé dat ik dat allemaal niet weet) Hij is wel altijd op internet bezig, dus aan 400mb ofzoiets heeft hij niets. Dus als er nog iets is wat goedkoop is i.c.m internet dan hoor ik graag van je. Hij zit nu op school, kan vanavond nog meer dingen aan hem vragen, maar ik weet wel zeker dat internet het belangrijkst is. Bedankt voor je hulp!! Groetjes July
ik heb een abbo met blackberry en zou moet eigenlijk vanwege financien van mijn abbo af. Deze loopt tot volgend jaar 21 oktober (als ik het goed heb, maar kan ook november zijn, precies zou ik dat na moeten kijken)..... als je zou willen kun je deze overnemen.... ik betaal oversluit kosten.
Nou het gemiddelde internet gebruik ligt in nl tussen de 200 en 300 mb en thuis kun je als je draadloos internet thuis hebt het toestel via WiFi aanmelden, dat scheelt al ontzettend in je internetbundel! Maar ik ga alvast even kijken wat voor aanbieding onze winkelketen zou hebben!
Wat ik je aanraadt is om een blackberry te kopen, zag ze in de Mediamarkt en kijkshop voor 135-150 euro. Hierbij neem je een prepaid blackberry simkaart. Ik heb er 20 euro voor betaald en dan heb je 6 maanden onbeperkt pingen en internetten. Ik heb het nu al langer dan 6 maanden maar kan nog steeds internetten. Als je de telefoon koopt krijg je de simkaart er als het goed is bij en hoef je er geen 20 euro voor te betalen. Ik heb hiermee beter bereik dan toen ik een abbo had, m'n abo liep namelijk af en wou graag blijven pingen en heb toen voor prepaid gekozen ben er erg blij mee!
Waarom koop je niet gewoon een losse blackberry, desnoods op MP (en dan ga je 'm zelf ophalen om te zien of het echt goed zit)? Dan neem je er een abonnement bij van Ben of Simpel, supergoedkoop!
Je geeft ook aan dat het geen beller is dus dan hoef je eigenlijk ook geen abbo te nemen omdat hij dan geen minuten nodig heeft. Om de zoveel tijd gewoon beltegoed opwaarderen zodat hij wel in nood kan bellen natuurlijk
ik heb vorige week een witte BB 8520 curve gekregen van mn man maar kan er niet mee overweg.... (ligt aan mij..) deze mag voor 150 euro worden overgenomen (incl. origineel hoesje, deze wordt niet meegeleverd met de BB) ik hoor graag of je zoon interesse heeft!! Marktplaats.nl > Witte Blackberry 8520 curve - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Blackberry
Volgens mij hebben die geen bb internet? Weet niet 100% zeker hoor maar dacht van niet en voor een bb heb je echt speciaal bb internet nodig dus niet het normale mobiel internet.
Ik zou je adviseren een Prepaid Blackberry aan te schaffen Voor een vast bedrag per maand kan je onbeperkt gebruik maken van de diensten (Pingen/internet). Dat scheelt je HEEL VEEL in je kosten.
Prepaid zou idd een oplossing kunnen zijn maar je komt mss in de knoei met het data limiet... Bv bij vodafone betaal je 12.50 per maand voor internet dus dat is veel goedkoper dan een abonnement maar je krijgt er maar 250 mb voor. En als je vermoedt dat 400 te weinig gaat zijn heb je hier dus niets aan... Je kan de bundel namelijk maar 1x per maand aanzetten dus op=op
Bij hi krijg je 200mb en bij T-mobile is het nu nog onbeperkt maar daar is de dekking landelijk gezien een stuk minder van dus daar zou je wel even naar moeten kijken dan!
Blackberry Curve 3G 9300 - Mobiele Telefoon tegen de Laagste Prijs - GsmTopdeal Van deze site heb ik ongeveer een half jaar geleden mijn blackberry vandaan gehaald en is nu nog één van de weinige aanbieders met onbeperkt internet.. Deze link hierboven is voor een blackberry Curve met 225 belminuten en 75 smsjes en onbeperkt internet (maar voor pingen moet je wel 5 euro extra betalen) Dus dan zou je op 25 euro per maand uitkomen + 18 euro voor het toestel, veel goedkoper kan je het niet krijgen.. (Owja wil je meer belminuten dan betaal je 29 euro 325 belminuten en 100 smsjesen je kan dan kiezen voor de Bold i.p.v. de Curve, maar mijn ervaringen is dat je veel minder belt en smst als je blackberry internet hebt) De provider die je krijgt is gewoon T-mobile en je krijgt ook een inlog code voor de T-mobile site waar je in de gaten kan houden hoeveel je belt en smst (die zou ik in iedergeval zelf bij de hand houden zodat je afentoe kan kijken of het niet uit de hand loopt) Owja over die verschillende blackberry's de curve is de goedkoopste, maar in mijn ogen zit het alleen in het design, de bold is iets mooier. En dan heb je nog de torch en de bold touch en die hebben dan ook nog een touchscreen, maar volgens mij is dat niet allemaal noodzakelijk.
Dat is inderdaad zo je kan niet zomaar een blackberry kopen en dan een prepaid abbo erbij nemen want dan kan je dus niet pingen en geen apps downloaden en dat is wel noodzakelijk als je een blackberry wil. Wat wel kan is blackberry prepaid nemen T-Mobile.nl: BlackBerry PrePaid Als je zoon toch niet veel belt en smst zou je vast 10,- voor het internet kwijt zijn en 2,50 voor blackberry diensten. Je moet dan alleen nog wel een blackberry kopen en die zijn in de winkel redelijk duur.
I know... Dat internet is echt niet meer vooruit te branden dan!!! Kun je beter een inbelverbinding van vroeger hebben haha die gingen toch sneller hahaha
Bedankt voor alle reactie's met adviezen en tips. 1 aanbieding was ook heel erg goed, 25 euro abbo met blackberry, maar door de vele aanvragen kan die pas in januari verzonden worden. Daar zien we dan maar van af. Blijf maar even verder zoeken, en afwegen wat het beste is, een los toestel met prepaid internet enz of alles in 1. In ieder geval bedankt!!! Groetjesss july