1.63 cm en 78 kg..... Voor de zwangerschap woog ik 68..heb 60 gewogen na de gbp en 80 kg afgevallen (ik woog 140) maar dat vond ik helemaal niks, ingevallen wangen etc stond me gewoon niet, probleem is uiterlijk ben ik nu tevreden maar merk wel dat ik ''luier'' ben dan toen ik 60 kg woog, wil er 10 af hebben dat zou gezonder zijn, maar wil dat ingevallen gezicht niet en vind eten gewoon te lekker en ik kan weer meer eten, moet echt oppassen.
Vind het wel opvallend als je dit topic leest hoeveel vrouwen issues met hun gewicht hebben... Ik heb zelf zo'n tien jaar eetproblemen gehad en soms denk ik dat dat nooit meer echt overgaat maar het hangt ook maar net van je definitie af want als ik om me heen kijk (en dit topic lees) zijn er echt zo veel vrouwen die ontevreden zijn over hun gewicht of superbewust bezig zijn met hoeveel/hoe gezond ze eten. Aan de ene kant vind ik dat relativerend maar aan de andere kant ook erg verdrietig dat het voor veel vrouwen zo'n thema is. Er zijn zo veel leukere dingen om je mee bezig te houden
Mooie woorden! Het valt mij ook op dat het zo'n enorm issue is, altijd en overal hoor je en lees je over gewicht, afvallen, gezond eten, sporten, aankomen, etc.. Het lijkt wel alsof (bijna) alle vrouwen er zo ontzettend mee bezig zijn.
1.89 en 85 kilo. Gewicht is op zich prima, maar van mijn buik word ik een beetje verdrietig. Ik lijk nog steeds een paar maanden zwanger. Ik doe braaf mijn oefeningen (als ik er aan denk ) maar vrees dat het nooit meer goed komt. Dus: accepteren of opereren
Ik ben nu 1.67 en 81 kilo. Nog veel te zwaar maar 9 maanden geleden woog ik nog rond de 95 kilo dus ben al heel blij met hoe het nu is.
Ik ben 1.74 m en weeg 58.8 kilo. Toevallig onlangs gewogen omdat ik na de punctie bij moest houden of ik ohss zou ontwikkelen.
1.62 en weeg 92. Ja, ik worstel al heel lang met mijn gewicht. Vooral veel aangekomen sinds laatste zwangerschap
Hier niet iig, nu ben ik nog maar kort geleden bevallen, maar een stuk dikker en slapper als bij de andere 2
Ik ben 172 en 70 kilo. Ik ben eigenlijk gewoon trvreden. Voel me goed met dit gewicht en zie er goed uit (vind ik zelf). Ik hou niet van erg mager, of hyperslank niet bij mannen maar ook niet bij vrouwen. Daarbij houdt ik van koken en lekker eten! Vind het wel belangrijk dat mijn BMI gezond is, mijn gewicht mag dus niet veel meer worden van mezelf.
Ik meld me ook hier Ik ben 1.70m en 75.5 kg. Deze week ben ik bij een dietiste geweest na lang twijfelen. Mijn streefdoel is 65 kg. Wat ik lastig vind is dat mijn omgeving niet goed reageerd. Men vind het onnodig, onzin, je ziet er prima uit. 10 kg zou belachelijk zijn. Maar ik vind 1.75 met 65 kg heel normaal klinken. En als ik dat zo lees is dat helemal niet een raar streefgewicht