Wie durft het aan :) Wat is jouw lengte en gewicht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Taartjes, 3 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    1.73 m
    65 kilo
    Helemaal tevreden. Trots zelfs.

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier trok het echt wel weer bij hoor, maar dat heeft wel bijna 1 jaar geduurd. Bij de oudste was mijn buik 1 uur na de bevalling alweer strak :eek: de kraamverzorgster zag mij niet aan als kraamvrouw maar als bezoek :cool:

3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    174 en 77 kilo, ik heb wel cup G :D
    Voor de zw van de eerste woog ik rond de 63, aan het eind 90 kilo.
    Bv gegeven (en nogsteeds) wat mijn gewicht stabiel hield rond de 80-83 kilo.
    Begin deze zw alleen nog maar afgevallen. Hoop wel dat ik niet weer zoveel aankom.
    Als ik klaar ben met bv met baby2 ga ik pas mijn best doen wat af te vallen.
    Ik ben best tevreden met mezelf.

4. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    1.68m en 58kg

Ik zou wel iets willen afvallen

5. tuc

tuc Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Lengte en gewicht hetzelfde en tevreden over. Maar buik en billen mogen absoluut strakker. Wat dat betreft zegt lengte en gewicht dus niet zoveel.

6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Hier 1.60 en voor de zwangerschap 50 kilo nu 37.5 weken zwanger en weeg 62 kilo

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik kwam sinds week 4 een kilo per week aan. Mijn lichaam sloeg alles op want ik was te dun, stopte met roken en at ik gigantisch.. en niet bepaald gezond :p (Chocola en Kipnuggets :cool: )
    Rond week 35 ben ik gestopt met wegen. Hoe zwaar ik uiteindelijk ben geweest weet ik dus niet, maar het zal me niet verbazen als dat boven de 75 kilo is geweest.

Het zat/zit vooral rond mijn heupen, billen en bovenbenen. Mijn heupen zijn ook breder geworden, ik pas mijn oude broeken niet meer (snik).
    Mijn buik valt mee, een klein buikje wel ja, maar niets verschrikkelijks, ook geen strepen.

8. Janna

Janna Fanatiek lid

1.86 m en 76 kg. Daar ben ik niet tevreden over. Heb jaren stabiel op 72 kg gezeten. Nu dus op 76 kg door emotie eten en medicijnen. Ik wil eigenlijk weer terug naar die 72 kg.

9. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    1.73 en 57kg.
    Ik ben hier heel blij mee. Als ik 55kg weeg ben ik veel te mager en boven de 60kg voelt niet lekker. Dus er precies tussenin.
    Alleen mijn buik is geen gezicht. Overduidelijk dat ik kinderen heb, gaat denk ik ook niet meer goed komen.

10. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Nee klopt hoor! Nog minder eten lijkt me ook niet best haha. Het verbaasde me meer dat het bij de eerste er bam zo af was en nu ineens niet. Terwijl ik niet veel anders deed. Ik denk dus inderdaad hormonen en tijd...

11. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    1,80 en 76 kilo. Tevreden? Best wel, voor het mooie zou ik graag naar 72 kilo gaan.
    Het enige minpuntje vind ik mijn buik, ik wil graag zo'n Doutzen Kroes-buik :)
    3 maanden geleden geopereerd (aan mijn buik) en kan pas net weer naar de sportschool, dus daar wordt aan gewerkt!

12. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Heel herkenbaar! Ik rookte dan niet, maar ik eet ook echt veel meer dan ''normaal'' vooral brood en zo. Hihi, de chocola is best wel heel erg lekker ja. Het rare is ik at echt nooit chocola en sinds een x aantal weken koop ik het ook gewoon niet meer en zijn de mandarijntjes echt helemaal je van het.:roflmao:

Ze zeggen dat je 9 maanden nodig hebt om te onzwangeren, je hebt dus nog een half jaar! Ik had voor de grap met 30 weken mijn oude broek gepast... hij kwam niet meer over mijn knieën, best ironisch. Toen kon ik er nog om lachen ik heb zelfs daarvoor nog broeken gekocht in mijn oude maat als motivatie om mijn oude figuur weer terug te krijgen straks.:rolleyes:Op mijn hurken zitten lukt trouwens niet meer, te veel vet - of vocht- bij de knieën waardoor het gewoon helemaal afknelt.:eek:

Ik zou het de tijd geven, het komt vast wel goed! En ondanks dat je zegt dat je gezond bent, snap ik je heel goed. Gezond zijn is natuurlijk het aller belangrijkste, maar je fijn voelen in je eigen lichaam is -eigenlijk- net zo belangrijk.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    158 en 53 kilo. Ik ben wel tevreden. Ik zal nooit super slank zijn want ik heb sportbenen. Maar het gaat erom dat je gezond bent.

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    167 en 61 kilo.
    Ben net gestopt met bv dus nu wel weer even opletten dat het er niet weer bij komt. Maar op zich heeft mijn lichaam wel een goede balans op dit gewicht. Ik zit al jaren tussen 60-62 kg, met uitzondering van de zwangerschappen uiteraard. Dat was elke keer 14-20 kg meer.
    Ben op zich tevreden over lengte/gewicht, maar niet over de vorm van mn lijf. 4 zwangerschappen eisen hun tol + inmiddels 10 jaar ouder dan bij de eerste zwangerschap, scheelt ook. Dus ik moet echt aan de bak.:cool:

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    1,73
    55kg

16. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik ben 1.76 en weeg al 15 jaar tussen de 55 en 57 kilo. Ik vind het prima hoor :)

17. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik ben ook 173 en weeg 64 kilo.. ik kan me niet voorstellen dat er nog 10 kilo af zou zijn, dan zou er niks meer van me overblijven... ligt dat dan ook aan lichaamsbouw?

18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    1,70 m en 65 kg
    Na 3 keizersnedes is mijn buik altijd wel een 'gevarenzone'. Dus als ik aankom gaat het daar als eerste zitten. Maar tussen de 63 en 65 kg is mijn gewichtsverdeling prima in balans met mijn lengte. Tevreden dus.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

183 cm en 62 kg.
    Ik ben wel tevreden hoor. Het vet dat ik heb slaat zich helaas allemaal op m’n buik op. Maar daar ben ik heel hard mee bezig. Is een project cab meerdere jaren ;)

20. Marchella

Marchella Niet meer actief

#60 Marchella, 3 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2017
    Lengte: 1.72
    Gewicht schommelt tussen de 80 en 82 kg. Het "enige" wat ik daar voor heb hoeven doen, is zwanger raken en tijdens, danwel na iedere zwangerschap een complicatie op te lopen waarvoor een operatie nodig was.

Voordat ik zwanger raakte van de eerste zat ik rond de 95 kg. Daar was ik echt niet blij mee. Maar moet bekennen dat het me aan karakter ontbrak er iets aan te doen.

Het gewicht van nu: de ene dag kan ik er best mee leven en de andere dag denk ik: gadver de gadver de gadver wat een baggerlichaam. Maar er zijn (voor mij) meer belangrijkere zaken om me écht druk over te maken en bezig mee te houden.

Deel Deze Pagina