Wie durft het aan :) Wat is jouw lengte en gewicht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Taartjes, 3 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik vraag het me af....
    Ik heb zelf bijvoorbeeld bredere schouders en heupen, daarom zal een gewicht van bijvoorbeeld 70 kilo meer bij mij passen dan bij iemand van dezelfde lengte met smalle schouders & heupen.
    Daarom denk ik dat een passende lengte-/gewichtsverhouding voor iedereen anders is :)

2. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik denk dat het echt wel een lichaamsbouw ligt op de een of andere manier.

Ik las hier iets van (dacht ik) 1.65 en niet onder de 60 kilo willen komen, omdat ze dan mager en zwakker is.
    Ik ben ook 1.65, het minste wat ik de afgelopen jaren heb gewogen is denk ik zo'n 53 kilo.
    En met 1.65/55 kilo zie ik er nog steeds volslank uit, met flinke billen en benen. Geen borsten overigens.

Ik denk dat ik echt onder de 50 kilo moet gaan komen, wil ik slank/mager zijn.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of je echt Eppo bedoelde of mij aangezien ik ook een 3e heb haha.

Maar ik merk nu na de 3e wel dat het inderdaad een stuk langzamer gaat... en dat vel van die buik.. ohh my... wat een ellende:eek:

Ik vertoon mij (voorlopig) echt niet meer in een bikini.

Ben overigens nu 65 bij 1.60 woog 54 toen ik zwanger werd van de 3e... en ben bij 80 kg geëindigd... ben dus op zich wel weer veel afgevallen.. maar nog niet genoeg en niet op de plekken die ik graag zou willen..

Sporten durf ik nog niet want ik geloof dat mn buikspieren nog niet weer helemaal op hun oude plek zitten..

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Aan beide omdat jullie beide 3 kinderen hebben, haha

Sporten zou inderdaad de oplossing zijn, maar daar ben ik te lui voor heb ik geen tijd voor.

Snoopy1979 en sweetL vinden dit leuk.
  5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ik ben ook gigantisch lui haha, heb ook nooit gesport :D :p

Maar nu... ik walg van mezelf.. dus ik kan nu eigenlijk niet wachten om iets te gaan doen...

Voor de zwangerschap aantal keer gezwommen,, heerlijk en me voorgenomen dit erna weer te gaan doen, dan beweeg ik toch nog wat, niet mega intensief oid... alleen niet over nagedacht dat ik dan mn bikini aan moet.. nu ga ik dus iets anders zoeken om te doen haha

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ivm gebroken teen kan ik nu niet hardlopen, dat merk ik helaas aan de kilo's. Weeg nu 67 kg en ben 1,65.

Vindt het echt verschrikkelijk dat ik zwaarder ben dan Mn lengte. Maar ben er niet zo dusdanig onzeker over dat ik bijv mezelf niet meer in een bikini durf te vertonen.

Maar voel me wel lekkerder als ik lichter ben dan Mn lengte. Ook qua conditie etc..

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als ik mezelf met mijn 1.68 en 85 kilo in een bikini hijs kan jij dat ook ;) :thumup:
    Kan me werkelijk echt niets schelen :)

Marchella vindt dit leuk.
  8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind het cool dat je dat doet! :D

Het ergste is nog dat dat mij bij anderen echt nooit zo opvalt...

Alleen ik ga het echt niet doen haha ik schaam me dood, voel me al ongemakkelijk bij Mn eigen man, kan je nagaan in het zwembad

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha dank je :)
    Ik voel me ook echt niet prettig in mijn lichaam, maar goed, ben ermee bezig. Bij mijn man gelukkig geen last van. Nu kan het in jouw geval ook nog door je hormonen komen en doordat het een soort van je eigen lichaam niet is nu. Dus dat komt wel goed :)
    Ik schaam me dus niet, lang wel gehad, maar ben er klaar mee, mezelf te schamen!

klaver85 vindt dit leuk.
  10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Fijn zeg dat je er zo instaat! :)

Ben ik jaloers op, wie weet, ooit ;)

11. Ansji

Ansji Niet meer actief

Ik ben 1,73 lang en 78 kilo zwaar.

Buiten mijn zwangerschappen om is dit het zwaarst dat ik ooit gewogen heb. Dus ik probeer de knop om te draaien en terug naar 72 kilo te gaan. Dan heb ik een maat 38 en daar zou ik heel blij mee zijn. Draag nu 42 soms 40.

Nu moet ik alleen die knop nog zien te vinden...

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Ja :roflmao:
    Zoals je ziet heeft het mij niet tegengehouden :p maar mooier wordt het er niet op. Gelukkig krijg je er wel iets veel mooiers voor terug ;)

Marchella vindt dit leuk.
  13. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik ben 1,54 en weeg 62kg. Te zwaar maar kom van de 69. Ik wil graag weer rond de 50 wegen maar het gaat bij mij heel erg traag. Ik hoop dat ik in mei iig rond de 54kg kom voor bruiloft van mijn zusje.

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Ja dat was ik, ik denk echt dat het verschilt per persoon ja, en het beeld van slank/mager misschien.:D

15. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    174 cm en 51 kg.
    Ik vind mezelf wel te mager maar aankomen is echt héél moeilijk en lukt bijna niet!
    Gelukkig heb ik wel redelijke heupen en kont, daar ben ik wel blij mee:thumup:

16. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    178 en rond 69 kilo
    Wat mij betreft blijft het toch deels je bouw n is het dus voor ieder persoon anders. Onder de 67 kilo krijg ik geen ING wangen, ziet er ongezond uit. Dit gewicht is prima. Strakke en platte buik en door sporten ook strakke benen, maar geen ongezond mager bekkie. Maar kan voor iemand anders met zelfde lengte en gewicht weer anders zijn.

17. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Oh dat is ook nog wel een idee.
    Maar hoe lang doe je met zo'n blik?

18. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha. Ik heb hier echt wel even over gedaan maar afgelopen zomer ook een bikini gekocht. Mijn partner bleef maar zeggen 'doe niet zo gek dat staat prima'
    174 en toen ook 85kg
    Gedaan en nu maakt t me ook niet meer uit.

19. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Hmm lastig :(
    Lijkt me echt vervelend als je op dat onbegrip stuit. Omdat de hele maatschappij altijd zo gericht is op slank zijn of worden, kunnen mensen zich waarschijnlijk niet voorstellen dat dun ook vervelend kan zijn. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik me daar ook moeilijk in kan inleven omdat ik juist altijd stevig ben geweest. En met name in mijn puberteit had ik geen hoger doel in mijn leven dan dun worden. Met veel vervelende gevolgen. En ook nooit dun geworden. Inmiddels ben ik verder in dat proces en heb er niet meer zoveel last van.
    Maar ik zal nooit een dun (of dik) persoon zo aanspreken. Lijkt me echt naar.

20. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.163
    3.806
    113
    1.64 en 48 kilo. Totaal niet gespierd en nul conditie dus wat dat betreft niet zo tevreden maar woog eerst nog een stuk minder dus met mijn gewicht an sich ben ik nu best blij :)

Deel Deze Pagina