Onveilige situatie in winkel, personeel doet niks

Discussie in 'De lounge' gestart door Bootcamp babe, 2 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

IMG_5328.JPG IMG_5329.JPG Nee dit is geen bouwplaats. Dit is de H&M in Amersfoort centrum. Afdeling kinderkleding. Er stond een deur open en mijn 2-jarige was al onder dat lint door. Medewerker 1 zei, ja wij vinden het ook gevaarlijk maar deed niks. Medewerker 2 zei, er hangt toch een lint voor?

Waar kun je nou terecht met zoiets?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou zeggen bij de politie of brandweer. Zo te zien is namelijk de nooduitgang ook geblokkeerd.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant

4. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Sowieso ook bij H&M zelf. Al naar de manager gevraagd?

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik kan het niet goed zien, maar het is toch gewoon een trap?
    Als je kinderen bij je hebt let je toch ook op bij normale (rol)trappen?

Noorie, Issie, Daisy120 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Manager even d’r bij halen?

7. Betsy

Betsy Niet meer actief

De winkel uit lopen..?

nizzie86 vindt dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

ja maar als ik in de h&m winkel op een verdieping verwacht ik niet dat er een deur naar buiten open staat waar een trap op uit komt.

Bailey07 vindt dit leuk.
  9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Lijkt me niet de meest veilige situatie, maar ik denk dat dit even tijdelijk zo was. Het ziet er namelijk uit alsof ze aan het sjouwen/opruimen/uitpakken zijn.

En wat bedoel je precies met 'waar kan ik terecht' ? Wat wil je doen dan?

Nescio en nizzie86 vinden dit leuk.
  10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mee eens.
    Vraag ik me ook af.

Wat had je dan eigenlijk gewild dat het personeel deed? De deur speciaal voor jou even dicht terwijl ze blijkbaar aan het lossen/laden zijn? Op je kind letten zodat het niet bij die deur kwam terwijl jij kleding uitzoekt?

Mamaa6, puzzelstukje, nizzie86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Neem aan dat er een deur voor zit ofzo? Ik zou verwachten dat ze die zsm weer sluiten (dus na laden/lossen). Maar verder dan het even zeggen tegen personeel zou ik niet gaan.

12. louan

louan Niet meer actief

Wat een gezeik altijd.

Sorry floepte er echt de uit.

Issie, Daisy120, Mamaa6 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zou eerlijk gezegd niet eens in me opkomen om daar iets van te zeggen eigenlijk. Kleine kinderen hoor je toch sowieso bij je te houden, vooral bij zoiets als winkelen?

Daisy120, Mamaa6, nizzie86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Een trap -oké, maar zover ik kan zien,is er na die trap gewoon helemaal niks bij die planken en als een kind (of zelfs een volwassene) daar vanaf valt,heb je serieus een probleem. Ik zou er een filmpje van hebben gemaakt en dan naar de H&M klachten afdeling of zo sturen,als de.manager er zelf niks aan wil doen. Want als er iemand daar valt,is het te laat om nog actie te ondernemen. Laden/lossen -prima, maar doe dat op een veilige manier, zonder klanten in gevaar te brengen,al lijkt dit ook niet echt veilig voor het personeel.
    Vooral op kinderafdeling, je kan wel zo goed op je kinderen letten,maar ook al draai je je voor twee seconden om,ze zijn zo weg, verstoppen,iets kijken,ontdekken.

Jo79 en Athina vinden dit leuk.
  15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Eens met @Be Happy . Gewoon op je kind letten.

16. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Dit inderdaad. Het is niet alleen een trap. Dus voor degenen die vinden dat ik me aanstel: ik snap dat je op je kind moet letten met een (rol)trap in een winkel. Dat kun je in een winkel verwachten. Maar een deur die openstaat die uitkomt op een bouwsteiger vanwaar je naar beneden kunt vallen, dat hoort niet.

Poppy4, Syane, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. tuc

tuc Niet meer actief

jeetje wat een vreselijke opmerkingen hier, allemaal gefrustreerd ofzo?
    In onze h&m hebben beide kinderen een rek waar ze dolgraag even kijken (dochter bij de hebbedingen en zoon bij de superhelden spullen). Ze lopen dus niet als een stel ongeleide projectielen door de winkel, maar gaan daar netjes kijken. Ik zou dus ook not amused zijn als er ergens een deur openstond waar je direct op een bouwsteiger uitkomt.
    Ik ben er ook zeker van dat dit niet mag. Zulke situaties mogen niet voorkomen tijdens openingstijden.
    En dat ze aan het laden en lossen waren geloof ik niks van als er zo'n lint hangt.

Ik zou hier dus zeker achteraan gaan. Even naar hoofdkantoor h&m bellen en anders verder kijken als die er niks mee doen.

Nescio, Bailey07, Poppy4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Ik ben zelf mijn kinderen nooit kwijt geweest, maar mijn schoonouders één van de twee wel toen ze drie waren en vroeger mijn eigen moeder ook mijn broer wel eens toen hij heel jong was. Een onoplettend momentje gebeurt ons allen wel eens en dan hoop ik ten zeerste dat er geen bouwsteiger in de buurt is zonder hek hoor.
    Of ze nu laden/lossen of niet, dit hoort gewoon niet tijdens openingstijden.

TS, helemaal niet raar om dit aan te kaarten bij H&M hoofdkantoor, en zonder reactie vind ik een waarschuwing bij de brandweer ook niet raar.

19. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik snap je wel hoor ts. Dit verwacht je gewoon echt niet. Zou manager oid bellen.

20. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ziet er niet bepaald uit als een handige plek om te laden en lossen.
    Een bouwsteiger lijkt me logischer en dat vind ik erg gevaarlijk. Waarom moet er überhaupt een deur openstaan vanuit de winkel naar een bouwsteiger?
    Moeten de werklui naar binnen om spullen te halen en alles? Ik zou het niet fijn vinden als ik aan het winkelen ben en er komt steeds werklui langs.

Dus ik begrijp in z'n geheel niet waarom die deur daar open moet staan.
    Zeker als het toegang geeft tot een gevaarlijke situatie.
    Ik zou het dus zeker wel ergens melden! In eerste instantie bij het personeel, en als ik durf misschien ook bij de manager. Ben een schijterd :p

Deel Deze Pagina