Mijn zoon gaat rechtop zitten in de wandelwagen en zit daardoor niet tegen de rugleuning aan. Ik heb de leuning al wel van uiterste ligstand naar wat rechterop zitten gekregen, maar toch moet hij hier dan nog wel half in liggen en kan niet rechtop zitten. Gebruiksaanwijzing helemaal doorgelezen, maar ik ben er nog steeds niet uit hoe ik hem nog meer rechtop kan krijgen. Is dit uberhaupt wel mogelijk en zo ja: hoe? Alvast bedankt voor jullie reactie
Als je achter de kinderwagen staat, dan zie je op de achterkant van de wandelwagen een koordje met een soort klemmetje eraan in het midden. Als je het klemmetje beetpakt en aan het touwtje trekt kun je hem rechtop zetten. Als ie helemaal strak is, gaat hij niet verder.
Ik heb hetzelfde als de klemmetje op het strakst is dan hangt je kind nog zo naar achteren Iemand de gouden tip ?
Heb inderdaad dat klemmetje helemaal strak getrokken, maar dat ligt hij nog steeds achterover. Dat valt me wel tegen aan die kinderwagen. Kan de bugaboo wel rechtop? Hadden we toch die moeten kiezen
Nemo; volgens mij kan hij dan gewoon niet meer rechterop. Ik vind hem dan al redelijk goed hoor... Louise zit er prima in.
Die van ons kan toch echt wel behoorlijk rechtop hoor. Had van de week wel het idee dat die van me zus ook iets minder ver rechtop kon. Zou het misschien per wagen verschillend zijn dat de koortjes niet overal even lang zijn? Ik zeg maar iets hoor...
Heb wel eens ergens gelezen dat de modellen na 2006 rechterop kunnen? Oplossing zou een nieuwe zitting bestellen, of zelf aan het naaien. Nogmaals, ergens gelezen, niet uit eigen ervaring!
wij hadden hetzelfde probleem, Iris viel ook steeds ver naar achteren met die leuing. wij hebben zo elastiek erachter gespannen.. een spin heet zoiets volgens mij.. ideaal..
goeie tip die ga ik ook gebruiken als hij wat ouder is heb nl. een x adventure en die had van mij ook wel iets rechterop gemogen