iemand enig idee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LauraS1983, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    hallo!

ik ben benieuwd of iemand misschien het volgende herkend...

ben augustus 2007 gestopt met de pil, na 1 jaar en 2 kuurtjes eindelijk
    vanaf augustus 2008 een cyclus van +/- 46 dagen, deze is loopt ook mooi alleen de laatste keer 3 januari was ik 2 dagen eerder dan calculator.

nu heb ik 18 januari gemeenschap gehad en kreeg vervolgens dinsdag 20 januari pijn in de onderrug en buikpijn alsof ik ongesteld moest worden. na een paar uur ging ik naar de wc en had ik bij afvegen wat roze bloed en daarna wat bruine afscheiding dit was tot donderdag. nu heb ik sinds gisteren en vandaag helemaal pijnlijke borsten. (niet continue)

eigenlijk zou ik volgens calculator pas 3 febr mn ei moeten hebben en vaak heb ik pas na ei pijn in de borsten en vooral pijnlijke tepels (die ik nu niet heb)

dus... het lijkt me te vroeg voor innesteling ( 2 dagen na gemeenschap ) maargoed nu wel last van mn borsten... zou ik ineens een veel kortere cyclus kunnen hebben?

hoop dat iemand enig idee heeft of dit herkend... :(

laura :)

2. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    soms is je eisprong niet precies na 14 dagen wat de doktoren zeggen je kan hem ook eerder of later krijgen en je cyclussen kunnen idd veranderen je kan ook voor de zekerheid een testje doen

groetjesss

3. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb ook een aantal keer een cyclus van boven de 40 gehad en opeens 28 en toen weer boven de 40 en dan opeens weer 33 dus het kan natuurlijk best zijn dat je cyclus deze ronde iets korter is. Afwachten maar :)

4. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    bedankt voor jullie reactie! :)

wacht idd maar gewoon ff af, ik moet er ook maar niet teveel over nadenken want je maakt jezelf natuurlijk alleen maar gek... maargoed t is wel erg frustrerend allemaal hoor... :(

:)

5. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja is ook wel frustrerend maar ja het is elke maand maar weer afwachten he

Deel Deze Pagina