Angina wordt minder, door ab?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb sinds maandag angina in mijn keel zitten. zondag was er al flinke koorts enzo.
    Sinds gistermiddag aan de antibiotica.
    na 2 pillen ineens geen koorts meer en voel me stukken beter, met het uur lijken de witte stippen zelfs iets kleiner te worden en ik heb echt veel minder pijn.
    Komt dat dan echt al door de antibiotica?
    Nee toch?

Dat kan toch niet zo snel al werken?

2. Revit

Revit Niet meer actief

Ik heb vorige week een zeer zware keelontsteking gehad, en de arts heeft tegen mij gezegd dat je binnen 24 uur verbetering moet merken, anders moest je terug naar de huisarts gaan, het komt dus wel door de antibiotica denk ik ;)

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Pff ik ben wel trouwens continu misselijk van die stomme antibiotica. Gadverdamme.. ik haat die troep.

4. Tink

Tink Niet meer actief

Ja hoor dat werkt vaak heel snel!

5. Revit

Revit Niet meer actief

Wel belangrijk dat je de kuur afmaakt! Anders heb je kans dat de anginabacterie niet helemaal verdwijnt en dan heb je er zo weer een.

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

ja ik maak hem zowiezo af..

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    ja hoor dat komt door de antibiotica! danmag je nog van geluk spreken! ik kan er de klok gelijk op zetten, als een seizoensverandering eraan komt, krijg ik angina..... vreselijk, en zeker als je immuun wordt voor de ab...
    beterschap!!!!

xxx

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Heb het ook een keer gehad, en idd na 2 pillen was de pijn/koorts enz weg.. Heel vaag, maar wel beter natuurlijk haha.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Volgens de huisartsassistente is het niet waarschijnlijk dat het door de antibiotica komt. Dat duurt ongeveer 24 tot 48 uur voordat het langzaamaan vorderingen kan maken.

Dus het is waarschijnlijk zelf al aan het herstellen.

In hoeverre is angina eigenlijk besmettelijk?

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    nou dan is er nog hoop voor mij dan. want ik kreeg het al benauwd dat mijn ab dan blijkbaar niet werkt. ik slik al dagen pillen voor mijn oorontsteking en nog komt er vuil uit en hoor ik alles amar half en zit er druk op. ik dacht al owwww help! bij mijn helpt het dan zekers niet. heb nog voor anderhalve dag en moet maandag dan weer op controle omdat er ondertussen ook een gat in mijn trommelvlies zit. ik hoop er maar eht beste van dan als het bij jullie wel allemaal zo snel al helpt.

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou ik wordt hier ook niet vrolijk hoor.

Al de hele dag misselijk en hoofdpijn door die stomme antibiotica. Nu is de hoofdpijn zoooo erg dat het gewoon pijn doet om mijn hoofd omhoog te houden. Verder ben ik echt niet ziek meer.

Als het nog erger wordt ga ik er echt mee stoppen.
    Sorry hoor maar vind dit echt niet normaal..

Dan daarbij staat overal dat antibiotica in de meeste gevallen gewoon totaal niet helpt bij angina.
    Het zou uit zichzelf moeten weg gaan binnen een week.

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik zou ff naar de ha bellen dan ja. je reageerd misschien wel helemaal niet goed. soort van allergische reactie ofzo. een beetje misselijk ok maar als je klapt van de hoofdpijn ineens zonder aanleiding.

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Kan je bij angina trouwens ook enorme tandvlees ontsteking krijgen?

Deel Deze Pagina