Hoi allemaal, Ik heb gister een positieve ovulatietest gehad. Om 12 uur 's middags, 's avonds nog een keer getest.. Hb daarvoor wel wat gedronken maar toen was mijn test negatief.. Nu weer een test gedaan, vraag me af wAt jullie ervan vinden. Zondagmiddag was mijn test bijna positief maar 's avons niet nog een keer getest toen. De vorige keren had ik 3 dagen positieve testen.. Kan een ovu test ook vals positief zijn? Mijn temp is normaal 36.2 en vanaf gister is het 36.4 .. Voeg bijlagen toe Test links van gistermiddag, test rechts van gisteravond.
is nog steeds positief hoor kzou nu gerust blijven klussen nog een dag of 2-3 voor de zekerheid!! Succes alvast
Ja? Ik vind de laatste testen zo licht. Test later op de dag wel nogmaals, heb ook nog een actiontest. Probeer het ook daarmee. Bedankt voor je reactie.
Als je temp al hoger is dan normaal denk ik dat je ei al gesprongen is hoor.. Masr voor de zekerheid even doortesten en klussen kan nooit kwaad
Je temperatuur schommelt sowieso. Dus dat het gisteren 36.2 was en vandaag 36.4 zegt niet dat je ei al geweest is. Maar het kan wel, dan zou morgen je temp nog verder moeten stijgen. Ik zou iig voor de zekerheid doorgaan en ook nog extra klussen, succes
Bij mij zie ik het altijd gelijk al bij de eerste dag verhoging maar dat komt ook omdat ik al maanden temperatuur..
Oke, bedankt voor de reacties!! Vanmorgen toen ik temperatuurde was het eerst 36.6 maar ik dacht dat dat niet goed kon zijn, dus na een paar minuten nogmaals gedaan, toen was het 36.4 .. Wat hou ik dan aan?