Hoi! Ik ben vanaf donderdag begonnen met ovu testen. donderdag 12.00uur-heel licht streepje vrijdag 18.00uur-duidelijker maar niet donker roze en lichter dan de controle zaterdag-? helaas niet kunnen testen zondag 12 uur-lichter streepje dan vrijdag maandag 12 uur-heel licht streepje, iets donkerder dan die van donderdag Zal ik zaterdag waarschijnlijk mn piek hebben gehad? Kan dat zo kort?
Hoi Ja dat kan, ik heb vorige week testen gedaan. Maandag licht streepje Dinsdag donkere streep(piek) Dinsdag weer een licht streepje Dus in 1 dag de piek gehad
Ja hoor, ik heb ook een korte piek. Daarom is de eerste IUI bij ons mislukt. Ik testte 's ochtends positief en had 's avonds al mijn eisprong. De tweede keer testte ik zowel 's ochtends als 's avonds. 's Avonds positieve test (23.00) en de volgende dag om 16.00 al mijn eisprong. En tadaaaaa!!!!! Gelukt! Tip: gebruik goedkope ovu-testen om de stijging van het LH vast te stellen en als de testen echt donkerder worden, stap dan over op de digitale met de smiley. Die zijn echt luid en duidelijk maar wel een beetje duur... Succes!!!!!!!
Daarom heet het een piek; het is heel kort. Vaak heb je ook maar 3 vruchtbare dagen (dat je het kan proberen).