Hallo dames, Ik ben pas 17 weekjes en een beetje zwanger van ons eerste kindje, en sinds een week of 2 voel ik heel af en toe het kindje heel duidelijk bewegen en kleine schopjes maken. Meestal als ik s'avonds rustig op de bank hang.. en dan leg ik mijn handen op mijn buik en dan komt er spontaan een gevoel van verliefdheid over me heen #-o Zoiets aparts eigenlijk.... zijn dit nou de bekende moedergevoelens? Ik kan het maar heel moeilijk omschrijven, tis zo mooi! Groetjes Judith
Je schrijft KINDJE..... maar je banner staat alsof je in verwachting bent van een tweeling, krijg je er nou één of twee? :
Het kindje word inmiddels steeds drukker en kan nu ook duidelijk gevoeld worden door papa... die volgens mij ook steeds verliefder wordt! Ik krijg als het goed is maar 1 kindje, ik weet alleen nog niet wat het word en daar je alleen kon kiezen uit roze of blauwe beebjes heb ik maar een roze én een blauwe gekozen.
zelf heb ik niet zo'n mooie en leuke zwangerschap gehad, veel misselijk geweest en velen kwaaltjes, maar je kindje voelen en zien bewegen, is zooo iets moois en je word alleen nog maar meer verliefd als die kleine er straks ook echt is