Verliefd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joeja, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben pas 17 weekjes en een beetje zwanger van ons eerste kindje, en sinds een week of 2 voel ik heel af en toe het kindje heel duidelijk bewegen en kleine schopjes maken. Meestal als ik s'avonds rustig op de bank hang.. en dan leg ik mijn handen op mijn buik en dan komt er spontaan een gevoel van verliefdheid over me heen #-o
    Zoiets aparts eigenlijk.... zijn dit nou de bekende moedergevoelens? Ik kan het maar heel moeilijk omschrijven, tis zo mooi!

Groetjes Judith

2. Jep, en dat wordt alleen maar sterker als de kleine er eenmaal is.

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Je schrijft KINDJE..... maar je banner staat alsof je in verwachting bent van een tweeling, krijg je er nou één of twee? :(:

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha dat gevoel heb ik ook! Echt een verliefd gevoel! De bekende roze wolk ;)

5. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Het kindje word inmiddels steeds drukker en kan nu ook duidelijk gevoeld worden door papa... die volgens mij ook steeds verliefder wordt!

Ik krijg als het goed is maar 1 kindje, ik weet alleen nog niet wat het word en daar je alleen kon kiezen uit roze of blauwe beebjes heb ik maar een roze én een blauwe gekozen.

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    hihihi oh zo ja! ga je er later gewoon één kleurtje uit 'gooien' :)

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Geweldig gevoel toch! Gewoon lekker van genieten, word idd alleen maar meer (dat gevoel!)

8. mariska272790

3 nov 2006
    27
    0
    0
    verpleegkundige
    zoetermeer
    zelf heb ik niet zo'n mooie en leuke zwangerschap gehad, veel misselijk geweest en velen kwaaltjes, maar je kindje voelen en zien bewegen, is zooo iets moois en je word alleen nog maar meer verliefd als die kleine er straks ook echt is :D

Deel Deze Pagina