gisteren toen het tauge verhaal kwam is de prijs inderdaad ietsiepietsie omhoog gegaan maar vandaag is die nog harder naar beneden gevallen
Zie dit topic nu pas, maar toch vreemd dat we als het om een spaans bedrijf zou gaan we er hier in spanje niks van mee hebben gekregen.. En ja, heb ze dus gewoon al die tijd gegeten..
inmiddels zitten we alweer enkele dagen bij de bietspruit. whatever that may be. ik vraag me af of er echt mensen zijn die helemaal niks meer eten ondertussen.
Ik. Maar niet rauw, gewoon goed opgewarmd door het eten. Vanavond eten we toevallig eigengemaakte nasi met tauge (bakje uit de diepvries). Er zijn mensen die tauge wel rauw eten, maar dat lust ik dus absoluut niet.
Ik eet alles nog! Ik hoop dat die onzin weer snel overvliegt, heel leuk voor ons als consument dat groenten goedkoper aangeboden worden maar slecht voor de Nederlandse economie.
Ik wist niet zo goed of ik het nog wel zou durven, maar van het weekend aten we bij een vriendin en zij had een hele lekkere salade gemaakt. Komkommer goed gewassen en geschild. Dus toen dacht ik dat ik maar ff chill moest gaan doen Vandaag thuis een broodje gezond gemaakt met kaas, sla, tomaat en ei. Toch maar de komkommer in de supermarkt gelaten Dus ben niet helemaal zeker van de zaak (ivm zwangerschap, anders had ik het echt wel gegeten!!)