Wij eten gewoon alles wat we voorheen ook aten. Ben van mening dat het een behoorlijke hysterie is allemaal. Tuurlijk, er zijn mensen doodgegaan aan EHEC, maar er gaan dagelijks tig meer mensen dood aan allerlei andere beestjes waar je niks over hoort. Moest wel erg lachen om het wassen van je groenten en fruit met zeep . Dan wel Dettol gebruiken he
Ik had vorige week mijn twijfels bij komkommer (mede omdat ik zwanger ben) maar nu is het weer tauge... oeps, onee toch niet.. en wat is het volgende week, bananen? Ik eet het dus gewoon
paniekzaaierij ... ik eet gewoon fruit en groente hoor, gisteren lekker komkommertje op (geraspt en een scheutje azijn en een beetje suiker) lekkeeerrrrrr Ik schoot gewoon in de lach gisteren toen die absurde kop in de Telegraaf stont "TAUGE IS VERDACHT ..." eerste wat ik dacht was dat die duitsers nu hopelijk niet de chinezen de schuld gaan geven ... China for Worlddomination .... dmv van Tauge ... whahahahahaha ben benieuwd wat het volgende is ... Brusselse spruitjes ??... het is de schuld van de Belgen!!!
Ik heb zojuist me bloemkool gestoomd, denk dan dat die eventuele bacterie wel dood is toch? Heb de bloemkool wel goed gewassen voor t stomen.
eens, zijn maar een paar duiters op de grote massa. Kans dat je het krijgt is klein en de kans dat je wat anders krijgt is groter. Gewoon kauwen met die groentes
Wij eten gewoon alles hoor, en was ook niet overdreven. Vanmiddag ongekookte worteltjes gegeten, niet gewassen. Zal wel weer loslopen.
ook rauw kun je prima bloemkool eten. en komkommers en sla en tomaten en aubergine (ja zelfs die handel gaat over de kop) en wortel en asperges etc
Ik vind het verschrikkelijk voor alle tuinders. Zomaar met vingers wijzen en groentes de schuld geven (eerst komkommers, dan tauge en nu????). Ze maken gewoon alles kapot met die berichtgeving. Laten ze eerst maar eens goed duidelijk krijgen waar het vandaan komt en pas als ze 1000% zeker zijn het publiceren in de media. Kan me gewoon ergeren aan die massahysterie die hierdoor ontstaat Ik eet dus nog gewoon alles. Goed wassen (net zoals gewoonlijk) en er is niets aan de hand.
Ben het met iedereen eens, massahysterie! En deze keer zijn de tuinders de pineut. Wassen met zeep? Groenten en fruit eerst in zout weken? Hoe kom je er op, met alle respect hoor! Maar hier wordt gewoon gespoeld, net als altijd.
wij eten alles behalve taugé eventjes. En de groente en het fruit dat was ik gewoon goed.... Met ehm..water
Sorry maar dit vind ik best een domme reactie. Sowieso al die reacties die de angst van mensen belachelijk maken. HALLO er zijn veel mensen doodgegaan in Duitsland hoor! Ik vind dat alles behalve grappig eigenlijk.