Muziek van ipod naar pc terugzetten...

Discussion in 'De lounge' started by mmuisje, Jul 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Misschien kan iemand hier mij helpen.
    M'n computer is opnieuw geinstalleerd en nu wil ik graag de muziek die op mijn ipod staat weer terughebben op m'n pc.
    Ik dacht o dat doe ik eventjes, maar zo werkt het dus niet (is allemaal beveiligd...)
    Heeft iemand een idee hoe ik dit wel kan doen? Heb al gegoogled maar met die proggies die ik daar vind lukt het mij ook niet.
    (met 1 kan ik als test 250 nummers overzetten maar meer ook niet).

Hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat is inderdaad beveiligd. Ik heb destijds hetzelfde aan de hand gehad en heb toen een programmaatje gedownload waardoor het wel kon. Dat is wel lang geleden dus hoe het precies zat weet ik niet meer, maar als je zoekt op Google met zoiets als 'transfer songs ipod to computer' moet je wel iets kunnen vinden. Meestal zal je een programmaatje moeten downloaden waarmee je de muziek kan terugzetten.

3. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Dank jewel...

...ondertussen heeft m'n man me even geholpen en is het gelukt.. met een programmatje via internet (die ik nou net niet zelf gevonden had :)) Maar goed het is gelukt dus ik ben weer blij!

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Welk programma heb je gebruikt? Ik moet het ook nog steeds doen.

(Super irritant trouwens dat het is beveiligd)

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb ook net een ipod en ik ben ook nieuwsgierig naar dat linkje. is altijd handig :)

Share This Page