Hallo allemaal, Morgen ben ik 10 weekjes verder en heb afgelopen weekend een doppler gehad. Natuurlijk heb ik meteen getest alleen kon ik niets vinden. Ik weet ook niet zo goed waar je moet zoeken gezien de baby nog zo klein is? Op de doos staat ook wel vermeld dat je het beste resultaat hebt vanaf 12 weken. Ik ben benieuwd vanaf wanneer jullie het konden horen en waar je het kon horen? Liefs Genesis
Ik kan je helaas niet helpen, want ik heb geen doppler. Ik ben zelf wel erg benieuwd naar ervaringen van anderen, dus ik lees even met je mee. Ik hoop dat je snel antwoord hebt en dat je snel het hartje van je kindje kunt horen. Wij zijn ook erg benieuwd..!!
Wij hebben het hartje vorige week voor het eerst gevonden, volgens onze echoscopist kan je het best het hartje vinden als je richting je schaambot mikt, het hartje van je baby klopt echt heel snel
ik had hem gevonden dat ik ongeveer 9,5 weken zwanger was bij mij zit de kleine uk links helemaal onderin tegen me schaambot aan. ik maak me buik en de dopler wel altijd een beetje nat. kan me olie of zo.en dan veel geduld hebben! succes!
Met 8 weken en 5 dagen hebben wij het hartje voor het eerst gehoord Net boven het schaambeen en iets schuin richten... nu zit hij/zij al een stuk hoger maar je merkt dat de kleine zwemt dus iedere keer vind ik de beeb op een ander plekje Het is een heel verschil et je eigen hartslag, die je op verschillende plaatsen hoort... de hartslag van de kleine gaat veel veel sneller
bedankt voor de snelle reacties en wat zijn jullie er vroeg bij! Zelfs met 8,5 week al?! Maakt het ook nog uit of je zit of ligt? Er zat overigens wel gel bij maar olie kan dus ook, want die tube gel is maar heeeeel klein super bedankt voor de tips ga later weer een piging wagen @ Friesland: dankje meid ik hoop het ook en hetzelfde voor jullie natuurlijk! We hebben onlangs wel het hartje zien kloppen op de echo nu nog het geluid...hoop het snel te mogen ervaren!
Ik zit er ook overna te dneken om eentje te kopen. Maar heb overgewicht en al mijn vet zit eigenlijk op mijn buik ben dus bang dat door mijn vetlaag ik het hartje niet zal horen.
dat dacht ik nou ook, maar niets is minder waar. (ben ook niet echt slank....) dus het is best de moeite waard
Ik vond m vrij laat pas maar mn nicht had m ook eerder. Merkte dat ukkie (nog steeds haha) altijd links lag onderin de hoek. Als ik daar dan even stil lag met de doppler kwam ie erheen! Ik moet zeggen dat liggen beter lijkt te werken dan zitten maar dat kan per persoon verschillen denk ik.
AAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh ik heb zojuist (half liggend) voor het eerst het hartje van ons kleintje gehoord!!!!! Wat een GEWELDIGE ervaring! Mijn man is niet thuis dus ik hem meteen een smsje gestuurd. Hij ook blij en kan niet wachten tot hij thuis is en we samen kunnen luisteren. Wat ik alleen niet in de gebruikaanwijzing kan vinden is hoe je de opname moet regelen. Er zit namelijk een kabel bij zodat je op kunt nemen erg handig dat er niet in staat hoe je dat moet doen Ik heb de Luvion doppler deluxe-80 als iemand van jullie weet hoe het moet hoor ik het graag. Liefs Genesis
hey meiss dat heeft echt niks met je buikkie te maken hoor ik heb ook uberveel overgewicht maar toch hoor ik elke dag mijn beebje luid en duidelijk hahha in ieder geval beter met olie dan met de tube gel die erbij hoort... voor topicstarter. zoek zover mogelijk onderin en dan vlakbij je eigen hartslag in het begin zitten ze nog heeel dichtbij je eigen hartslag mischien wel erachter en ben niet te bang om wat te drukken ant je mag best wel wat harder drukken meiss...
genesis je sluit het kabeltje aan op je computer achter volgens mij in de microfoon gaatje haha dan ga je naar start van je comp. bureauaccesoires---entertainment en dan geluidsrecorder heel veel succes meiss
@babyhope superbedankt! Ga het gelijk uitproberen. Voel me net een klein kind dat is vrijgelaten in een grote snoepwinkel zo blij hahaha
Gaab... ik kan het hartje ook horen met de thuis dopler.. ondanks mn speklaagje.. t is dat je niet dichter in de buurt woont.. anders had je m mogen uitproberen..
Volgens mij kun je de angelsound via vos medisch bestellen hebben wij ook gedaan is in totaal rond de 30 euro en er zit een grote fles gel bij. Wij hebben hem vanaf 10 weken tot 18 weken elke dag gebruikt en vanaf toen om de paar dagen en nog is de fles niet leeg. Suc6 ermee het is zo leuk!
ik heb deze vandaag gekregen werkt echt super BabyBeats - Angelsound, Babysound en Sonotrax doppler / doptone baby hartje thuis luisteren