Nee ik was net in de biowinkel en dacht, ik kijk even. Was eerst 7,50 dacht ik. Inmiddels 7,99 Biobim biologische zuigelingenvoeding. Verantwoorde flesvoeding baby's tot 6 maanden Maar misschien zit er minder in dan een Friso?
Dat zou goed kunnen zijn (al heb ik geen idee hoor) want vind het erg goedkoop voor biologische FV, wat natuurlijk alleen maar fijn is!
Heb de link eens bekeken. Vind het ook erg sportief van ze dat ze erop zetten "goede keus na borstvoeding". Staat niet op hoeveel erin zit.
Is niet sportief hoor, maar gewoon verplicht Nannycare bio geiten zuigelingen voeding, is mijn vriendin helemaal weg van. En geen koemelk, dus beter verteerbaar en helemaal bio
Omdat ie toxisch wordt als je hem verhit. Omdat ie dus extra vergine is. Ik wok in arachide-olie. Geraffineerde kokosolie gebruik ik niet.
Maar het zijn verzadigde vetten, dus dat werkt heel anders dan met EV olijfolie oid. Snelle edit: Nee ik ben het niet met je eens, nog even verder gelezen en gekeken. Je kan gewoon bakken en braden in/ met EV kokosolie.
Ik weet dat kokosvet voor 90% uit verzadigd vet bestaat en dat het een zeer hoog kookpunt heeft, maar omdat de extra vergine variant ongefilterd is, zitten er dus nog geurstoffen en kleine kokosvezeldeeltjes in. Die hebben echter geen hoog kookpunt en verbranden. Gifstoffen dus, PAK's. Je hoeft het trouwens niet met me eens te zijn.
Haha, dat weet ik, dat ik het niet met je eens hoef te zijn Mijn zoon staat te genieten van een paar plakjes bio geitenkaas. Leuk om te zien, maar ik gruwel ervan.
Ik ben dit topic aan het volgen voor een aantal tips op te doen. Maar die Nannycare geitenmelk heb ik ook een paar keer geprobeerd bij de kindjes. Die spuugden 'm binnen 5 minuten na de voeding helemaal uit, geen succes dus.
Zo is het denk ik met elk product, love it or hate is. Maar, ik denk wel dat het een mooi product is voor zover je van een mooie KV kan spreken.
Ghee is een soort zacht vet om in te bakken en braden.niet schadelijk.alleen bij de bio te koop.google maar eens!
Er is ook kv geitenmelk van het merk holle.weet niet of het hier ge krijgen is maar Google eens op holle.kan je zien of de producten ervan ook hier in nl te koop zijn!