Ik heb gisteren, via een webwinkel, een erg mooi jurkje van Baby Barb besteld voor mijn dochter. Vandaag heb ik hem al binnen gekregen, erg goede service! Helaas is het jurkje 1 maatje te klein, maar een grotere maat hebben ze niet meer. Nu heb ik 3 optie's: - ruilen voor iets anders - geld terug - of een tegoedbon Ik wil graag mijn geld terug en dan ga ik het jurkje ergens anders bestellen. Maar nu zat er bij het jurkje, een heel leuk badeentje en een pen in. Een erg leuke attentie. Moet ik deze nu ook terug sturen? De retouneer kosten zijn voor eigen rekening. En als ik het badeentje mee terug stuur, moet ik het wel in een pakketje sturen, want het eendje past niet door de brievenbus. Dit zou me 6,75 kosten, en als ik alleen het jurkje in een envelop 1, 34. Wat zouden jullie doen? Vind het niet zo netjes om het badeendje te houden terwijl ik me geld terug wil. Maar wil ook geen 6,75 betalen voor een badeend waar ik niet om gevraagd heb....
Volgens mij niet.... Er staat op de rekening: - Vergeet niet uw retourzending voldoende gefrankeerd aan ons te verzenden.
Ik heb pas bij een andere winkel gelezen dat je het cadeautje altijd mag behouden. Zal bij deze ook wel zo zijn.
Normaal gesproken zou je ook alles moeten terug sturen wat je als attentie hebt gekregen als dank voor je bestelling. Ik zou gewoon de webwinkel mailen en hun melden dat je best bereid bent om het badeendje terug te sturen als hun de extra verzendkosten voor hun rekening nemen. Jij hebt niet om dat eendje gevraagd. Maar hou er wel rekening mee dat het minder veilig is om iets per brievenbus post terug te sturen. Je hebt geen bewijs dat je het hebt terug gestuurd of dat hun het ook hebben ontvangen. Als ze vervelend willen doen of als het wel kwijtraakt in de post dan zullen ze je het geld van het jurkje niet vergoeden.
Precies, en er zijn genoeg bedrijven die zeggen dat ze niets hebben ontvangen als je het gewoon per brievenbuspost verstuurd. Jij kunt niets bewijzen, en zij hebben én jouw betaling, én jouw bestelling die ze nog een keer kunnen verkopen.. Het is natuurlijk aan jou of je ze wilt vertrouwen of niet.. Het is wel een redelijk grote naam natuurlijk, en die moeten ook wel aan hun reputatie denken.. Als je het voor de zekerheid tóch met bewijsje wilt versturen, kun je het ook bij de DHL verzenden. Daar kost 't 4,95 euro (als je het label zelf online koopt en uitprint), scheelt toch weer met die 6,75 euro van de TNT
Is dat via kleertjes.com.? Heb ik ook wel eens hoor, ze verwachten echt niet dat je het cadeautje terug stuurt....calculeren ze wel in bij de prijzen. Zou het jurkje dus gewoon in een envelop terugsturen!
Nee het is bij babymerkkleertjes.nl Het lijkt mij wel een proffesionele winkel, ze hebben ook een thuiswinkel waarborg. Misschien kan ik de envelop ook aangetekend versturen? Weet iemand de kosten daarvan?
Als je het in een pakketje verstuurd kunnen ze ook zeggen dat zE niets gekregen hebben hoor! Daar hoef je namelijk ook niet voor te tekenen! Dan zou je het echt aangetekend moeten versturen... Ik zou het lekker met de gewone post doen!
Maar dan heb jij een T&T nummer, waarmee je je pakketje kunt volgen en dus kunt zíén dat ze het hebben ontvangen
je kan altijd je envelop verzekeren dus je hebt dan wel bewijs dat je hem hebt verstuurd je moet alleen naar de tnt om het te verzenden dat is alles en je betaald net wat meer