Hallo meiden! Het valt me op dat er op het moment veel meiden zijn die hun ei kwijt zijn.... niet kunnen vinden... ook niet met ovutesten, including me! Wat zou dat toch zijn??? Overgang naar herfst ofzo?? Dus meiden... plaats hier foto's van vage ovutesten... misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden hoe het verdere verloop is van onze cyclus? Hier komt mijn foto: Bekijk bijlage 19389 Nou meiden.... brandt los! Groetjes Cyntje78
En die van de 18e cyclus dag ook hahahaha! Nee... volgens predictor moet ie met 5 minuten afgelezen worden. En toen waren ze geen van allen positief Nu zal je denken... dan heb ik mijn piek gemist tussen 2 testen... maar hoe kan het dan dat ie zo golft!? Het nadeel van testen dat ze donkerder worden namate ze opdrogen dusss.... Groetjes Cyntje78
Mijn ovu-testjes lees ik af na 10 minuten (staat in de bijsluiter) en dan zijn ze ook nog niet op hun donkerst. Maar het klopt wel altijd daarna met mn ongi dat dan ongeveer mn ei is geweest! Maar die piek van jou duurt wel lang haha. Deze maand heb ik mn ei niet kunnen vinden met testjes...zal deze test-ronde ook nog ff op foto zetten anders...
Ik heb geen foto's gemaakt van de testen, maar heb afgelopen ronde geen positieve test gehad...was ook nog 's de eerste keer dat ik uberhaupt gebruik maakte van ovulatietesten. We zullen zien.....
Ik vind de meeste ovu testen zo lastig, je moet vaak de precieze tijd aanhouden en je kan zomaar je piek missen. Ik heb het ooit 2 maanden gedaan en werd er gek van, ook ei kwijt! Toen heb ik via marktplaats een persona gekocht en daar staafjes (ovutestjes) voor gekocht. Deze moet je juist met ochtend urine doen en stop je dan in een soort computertje. Deze leest de test af en geeft dan een ei-symbool! Dit was voor mij echt de ideale manier en ben toen in de 2 ronde met persona zwanger geraakt! Maar hopelijk heb je gewoon veel geklust Cin, want volgens mij heb je 3 eitjes gehad Groet Snoozie
Ik ben al bijna 4 maanden mijn ei kwijt Maar ik heb écht geen idee mbt jouw ei. Het ziet er idd 'raar' uit...En het vervelende is dat de testen anders worden als ze opdrogen, moeten ze eigenlijk maar iets electronisch voor uitvinden ofzo; dat je ze op een of andere manier op kan slaan (net zoiets als FF) In ieder geval succes!
In NOD oktober zijn ook veel meiden hun ei kwijt!? Vreemd he? Geklust hebben we wel genoeg, nu maar afwachten wat er van komt, al verwacht ik niet byzonders. Maar toch zijn die laatste dagen lastig. Ik gebruik altijd Predictor en altijd een hele duidelijke piek gehad. Misschien had ik op de dagen van de twijfeltesten gewoon 2 x moeten testen. Dat heb ik al vaker gedaan. Maaja... dat we geklust hebben is belangrijker. 3 Eitjes.... dat zou byzonder zijn.... als dát nou eens kon! hihihi Groetjes Cyntje78
Jouw therorie zou wel eens kunnen kloppen, want de laatste 2 maanden heb ik meerdere dames horen zeggen, dat hun ei of te vroeg of te laat was. Dus wie weet heeft het een beetje betrekking op de aankomende herfst. Verandering van de jarigetijden. Succes met zoeken dames. De mijne was de laatste keer ook veels te vroeg en wij hebben toevallig geklust. Gelukkig was het raak.
ten eerste @ Jellybean, ben je wel eens eerder tegengekomen op t forum; gefeliciteerd!!!wat heerlijk voor je! Ik heb een rare manier van ei kwijt zijn: zie mijn temp kaartje. Dit is de 2e maand dat ik temp. Vorige maand 'gewone' cyclus gehad. Deze maand tegelijk mijn pos ovutest heel vruchtbaar slijm, de dagen ervoor de gewoonlijke ovulatiepijn die ik altijd heb. Mooie dip 2 dagen erna, dacht dat is mijn eisprong, ovulatiepijn was over, en nu zit ik na paar dagen stijgende temp weer op mijn lage begincyclus temp?????36.7 Het enige rare deze maand is dat ik CD 15-18 bloedverlies had, meer dan spotting, was helder rood bloed, niet veel. Kan het anders zijn dat mijn ei is "uitgesteld door mijn lijf" Ga maar weer wat ovulatietesten gebruiken. Wat denken jullie? ben heel onzeker hierdoor. Ik heb overigens ook een aantal maanden geen ei gevonden. Maar sinds ik in de 4 uur voor de test niet meer dan 2 glazen drinken drink vind ik hem altijd.
Hoi Cyntje, Ook ik heb 'm nog steeds niet gevonden. Wat een geklooi zeg.:x Ook ik maak dus gebruik van de Persona, maar die geeft ook nog steeds geen ei-symbool aan. Vorige maand gaf dit apparaatje dag 20 en 21 een ei-symbool. Ik zit nu op dag 19, dus ik ben benieuwd of ik morgen WEL een ei-symbool te zien krijg. Het is een vreemde gewaar wording he Cyntje!?! We wachten 'geduldig' af.... En mijn ovu-testen bewaar ik telkens tot 6 stuks (2 soms meer per dag) en dan gooi ik ze weg. Ik zie er niets positiefs in.
@Helena: bedankt Probeer het inderdaad met ovulatietesten. Voel je het nooit? Want dat was voor mij ook een hele goeie hulpmiddel.
@ Jellybean, ja ik voel meestal ovu pijn in de dagen voorafgaand aan. meestal is de ovu pijn/steken weg 1-2 dagen na mij npositeive test. Dit keer ook het geval. Maar mijn temp is na paar dagen weer superlaag. ?snap het niet en het maakt mij heel onzeker.
Helaas van tempen heb ik helemaal geen verstand, heb het nooit gedaan. Als ik had geweten dat zwanger worden zo moeilijk was, dan was ik al veel langer begonnen, bijv 10 jaar terug toen ik nog lekker jong was, maar toen dacht ik nog niet eens aan kinderen. Dat is pas 2 a 3 jaar terug bij mij begonnen.
Hey meiden, Ik had het ooit ergens gelezen dat de eisprong anders is gedurende een ander seizoen, ben dus ff gaan zoeken en heb het volgende gevonden: Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds. Het grappige is dat ik in augustus en september idd mijn eisprong tegen middernacht of echt midden in de nacht gevoeld heb. Ik zal het gaan meemaken over een aantal dagen of dan idd mijn eisprong eerder op de dag is. Dit is voor ons de 3e cyclus maar 2e ronde, eerst ff mijn 1e cyclus afgewacht en die kwam gelukkig al na 27 dgn. Deze maand gaan we voor het eerst ovu-testen gebruiken..ben benieuwd. Wij gaan de ovu-testen van de Kruidvat gebruiken. Iedereen heel veel succes met zwanger worden! Liefs, Dreamygirl
Haha, ik word ook al zo gek van mn ei!!! Ik had vorige week woensdag een vrij duidelijke ovulatietest, maar de streep was nét niet even donker als de controlestreep. Donderdag was ie negatief. Woensdag en donderdag had ik menstruatiepijn. Donderdag, vrijdag en zaterdag had ik vruchtbaar slijm en vrijdag voelde ik steken rechts onder. Ik dacht dus dat ik mijn ovulatie vrijdag had. Maar mijn temp is nog steeds niet gestegen en blijft hangen op 36,2. Alles wijst erop dat ik mijn ei al gehad zou moeten hebben, behalve mijn temp. Ik snap er niks meer van
Nou... ik ben al een paar dagen gestopt met de ovutesten... ik vindt het gescheten! Ik wacht gewoon af... Groetjes Cyntje78 Ps; ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wie er wel/niet zwanger raakt met al die rare eieren
Ik vast en zeker niet. Man is vorige week de hele week weg geweest. Hij was naar Ierland. Maar goed, als mijn ei dus wel later was/is dan heb ik nog een kansje...
Hier nog iemand op zoek naar d'r ei! Ben al sinds half januari aan het tempen, en sindsdien 2 rondes géén Etos pillen geslikt (lange cycli, onduidelijke tempstijging). Dit is de 5e cyclus dat ik ze wél slik, maar kan deze keer m'n ei niet vinden! Normaalgesproken heb ik m'n ei op dag 17 (2x), 19 (1x) of 21 (1x), maar zit nu al op dag 26 en nog geen ei gespot.. Vorige cyclus was ook ineens m'n LF een dag korter, en heb ik geen enorme tempdaling gehad paar dagen voor NOD, dus was een verassing dat ik ineens een dag eerder ongi werd. Begin van deze cyclus duurde het ook ik weet niet hoe lang voor m'n temp weer een keer zakte, normaal zit ie tussen dag 2 en dag 5 al op 36.5/36.6, deze keer was dat pas op dag 21... WTF? Heb wel vervelende klachtjes wat op een zwangerschap zou kunnen duiden (misselijk, gekke steekjes, borsten die maf doen), maar heb geen zin in wéér een nega test. Maar als ik vrijdag nog geen ei heb gevonden ga ik wel testen... Sorry voor 't lange verhaal
tik ik net een heel verhaal, ben ik ineens uitgelogd en kan ik opnieuw beginnen grrrrr...... daar komt ie nog een x @Zijvdhoek, heb je je ei al gevonden/ @ Dreamgirl, grappig he bdat ook pas gelezen over zomer-winter ei. Zou overigens geen kv ovutesten gebruiken, je leest veel slechte verhalen hierover. heb zelf ook 2x 5 dage nachtereen positief getest. en deze maand op CD 17-18, was ook geen ei. @Cyntje, hopelijk bewijzen we deze maand dat ook rare eieren goed terecht kunnen komen @Saskia, heb hetzelfde. had MEGA vruchtbaarslijm, positieve ovutest van CB digi, ovulatiepijn. 2 dagen na positieve test was slijm weg, baarmoedermond hard, oovupijn weg èn had een mega temp dip de dag na psiiteve ovu test. WTF??? begrijp er niet van , geen echt duidelijke stijging, zie mij nkaartje. @Sasz Mijn reguliere temp is meestal 36.6/36.7, deze ccylus wilde ie ook maar niet dalen vanaf het begin veel hoger geweest dan normaal. nu gemiddeld 36.8(???)of ietsje hoger... ik duim voor ons dat we die verstopte eieren mogn vinden! Zien jullie ene ei in mijn rare grafierk? Wil mij nmooie normale tmp terug van vorige maand, behalve de daling op het eind natuurlijk. liefs