Zoo irritant!

Discussion in 'Zwanger worden' started by r1986, Oct 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    zzooo niet leuk dit:(, zou gister de uitslag van de bloedtest krijgen, was mij beloofd, kreeg hem dus niet en zo net weer gebeld wat hij er Nog niet!!ik best pissig...nou weet ik het nog niet! ik heb namelijk 2 week terug 2 testen gedaan en die waren positief en we waren in de wolke en 2 dagen later nog 1 gedaan die was negatief. dat weekend had ik wat last van bruinbloedverlies,maar niet veel.verloskundige zei afwachten. later nog n test gedaan die was ook negatief. HA gebeld,bloedtest. maar weet het nou nog niet. iemand die dit herkent??ben ik het misschien wel of niet wat denken jullie?:(

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    hmm 2 posi testen en 2 negatieve testen. ja dan zal de uitslag van de bloedtest wel belangrijk zijn he. een beetje duidelijkheid mag wel. :$

3. MissT

MissT Niet meer actief

Ha meis,

Wat naar zeg dat ze je zo in spanning laten zitten. Die huisartsen van tegenwoordig, aargh!
    Heb je veel bruin bloed verlies gehad??

Liefs en niet al te druk maken hé..

4. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    pfff ja is niet leuk!helemaal als ze hun afspraken niet na komen. en kreeg me vriend heeft net met het lab zelf gebeld en die zeiden dat het al was verstuurd:$, weet nou niet of ik moet bellen,want ik kan nu alleen nog de spoedlijn bellen en aders morgen vroeg..wat zal ik doen? en ja niet veel bruinbloedverlies. mijn menstruatie bloed is heeell anders dat weet ik wel zeker. en ja niet te druk maken is best moeilijk haha

5. MissT

MissT Niet meer actief

Ik zou morgenochtend de eerste zijn met bellen... Denk eerlijk gezegt dat ze moeilijk gaan doen als je nu de spoedlijn zou bellen... ik zou morgen meteen 8 uur bellen meis.. daar heb je recht op!

6. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    jaa ik ga morgen vroeg maar bellen. stom he!baal zo.die onzekerheid is niet leuk.durf niet meer te zeggen of ik nou wel zwanger ben of niet. hoop dat bruinebloedverlies gewoon innestelingsbloed is,wat denk jij?

7. MissT

MissT Niet meer actief

Ja ik snap het helemaal.. het is ook gewoon niet leuk! Nu zit je de hele tijd in een spanning. Stomme dokters ook, hoe moeilijk is het om één uitslag te vertellen.

Maar ik durf het je niet te zeggen, kan zeker zijn dat je zwanger bent.. als je verder niet veel bloedverlies heb gehad?... Heb je ook al wat 'kwaaltjes' of dat niet echt?

8. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    hai, ja of niet,moeilijk gedoe! nou heb wel vlagen van misselijkheid. en soms ben ik snel vol of geen eetlust. en erge stemmingswisselingen..en ik heb 3 dagen beetje van dat drogebruinebloed gehad en beetje stolsel.maar heel weinig.zat zeg maar echt te wachten wanneer ik dan ongesteld moest worden. verder geen last gehad. mijn schoonmoeder zei dat het misschien met innestelingsbloed te make had of het sluiten vd baarmoedermond adertjes etc..

9. MissT

MissT Niet meer actief

Ja dat zou zomaar kunnen!
    Nou meid, ik hoop het voor je.
    Laat het maar weten morgen, ben wel erg benieuwd!

Liefs

10. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    missT, ben jij al zwanger?heb je het ook gehad met bruinbloed verlies? heb jij ook verstand van hcg waarde?wanneer die het hoogst is om te testen. jaa ik laat het je morgen weten.wel even fijn om het er met iemand over te hebben.thanx

11. MissT

MissT Niet meer actief

Nee ik ben nog niet zwanger (helaas). Ben ook nog maar net gestopt hoor met de pil...
    Heb daarom ook nog niet echt ervaring met het bloedverlies wat jij mij verteld...
    Maar natuurlijk, het is fijn om het hier over te hebben met andere meiden die er mee bezig zijn :). Zal voor je duimen!

12. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    ng iemand anders met advies?etc...?

13. 123

123 Niet meer actief

ik zou ook morgenochtend bellen en overmorgen en de dag erna. En iedere dag wordt je HCG volgens mij weer meer dus als je eind van de week nog geen uitslag hebt gehad, dan kun je best weer een testje doen toch?

14. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Mijn zus heeft dit ook meegemaakt..
    ze heeft toen een clear blue test gedaan..
    (zo een die aangeeft of je zwanger bent en hoelang)
    toen zei die test dat ze 6 weken zwanger was..
    misschien een ideetje..
    Liefs

15. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    thanx voor de tips...tis afwachten.zal morgen bellen.ik durf niks meer te zeggen,maar goed ik laat het weten!

16. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    iemand die mijn verhaal soort van bekent komt?

Share This Page