wie ei kwijt in sept/okt???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cyntje78, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vanmorgen was mijn temp gestegen met 0,2. Ik hoop dat het aanhoudt en dus betekend dat ik eindelijk mijn eisprong heb gehad. We wachten af... *zucht*

Hoe is het met de rest van de eitjes hier?

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En ja hoor, vanmorgen nog eens 0,2 erbij!!! Jippie, hopelijk blijft ie hoog en heb ik dus echt mijn ei gehad!!!

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @saskia84, fijn dat ie stijgt meis, weet je tenmnste waar je aan toe bent!

mijn temp hangt nu al 2 dagen op 36.9, hopelijk gaat ie nu stijgen...

@ Lilo, hoe is het nu?

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik hoop het voor je Helena, die onzekerheid is maar niks.

Enig voordeel dat mijn ei zo laat is: mannetje was vorige week een week weg en is sinds zaterdag terug. Aan mijn temp te zien heb ik maandag mijn ei gehad... :)

5. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @saskia :):)
    dat is een welkom verlaat ei! hihi.
    nu duimen voor je!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks!

7. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi meiden hoe is het hier nu met al die rare verstopte eieren?

ik heb eigenlijk al een week extreme schommelingen in mijn temp. waar ik niets van snap.

gisteravond bedacht ik mij dat mij ndigi thermometer van kv al een weekje gek doet. ik temp altijd in bed nadat mij nwekker is gegaan. harde piep onder dekens vandaan:) tmep gemeten.
    al iets meer dan een week geeft ie 3 van de 4x geen piepje en lig ik maar te w8en en na tijdje check ik temp op scherm.

vanochtend heb ik proefje gedaan. met mijn eigen piepjesloze thermometer heb ik 36.7, met een dure oorthermometer 36.9 waar je ook nog iets bij op kunt tellen gezien t in je oor is en niet inwendige meting.

Zou ik dus al een weekje verkeerde tempen hebben geregistreerd?
    Ik weeet overigens dat je eigenlijk niet mag van thermometer switchen tijdens een cyclus.

vanochtend was ie weer 36.7???
    zal blij zijn al s het volgende week is, dn weet ik waar ik aan toe ben. Mocht er nog geen ei geweest zijn bij mij wordt er ook niet geklust, man ligt sinds gister doodziek in bed...

liefs

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Das vervelend Helena! Is de batterij nog goed?
    Mijn temp is met een oorthermometer trouwens ook hoger dan met de digitale.
    Ik hoop dat je snel zekerheid hebt!

Mijn temp is nu 3 dagen hoger dan normaal. Dus mijn ei is geweest. Jippie :D
    Van 36,2 normaal naar 36,4, 36,6 en 36,6!

9. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoihoi,

hoe is het hier??

Bij mij raar, mij ntemp stijgt soms beetje dan daaltie weer, zit nu al drie dagen op 36.7...

iemand een idee over mij nrare FF kaartje?

kusx

10. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Willen jullie je mening even geven?

Hij is niet duidelijk, maar op de 8ste ('s ochtends getest) was de ovu test redelijk duidelijk (net niet even donker).
    later die avond was de streep heel licht.

Zou mijn piek ertussen in kunnen zijn geweest?

Heb normaal een regelmatige cylus.

11. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi kat,

de foto is wat onscherp maar denk dat je piek is geweest bij 8-10.
    Wat vind je van mijn rare ff jkaartje?

heb nog niemand kunen vinden op forum die ook iets dergelijks heeft meegemaakt al mijn berglandschap aan temperaturen....

x

12. spinner

spinner Actief lid

7 mrt 2009
    152
    0
    16
    hier nog iemand bij wie het ei nog steeds niet is gespot, had het afgelopen woensdag/donderdag al moeten hebben..

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Up!

Hoe is het ondertussen met de verdwenen eieren? Inmiddels al dames hun eitjes gevonden? Of heb je het erbij gelaten en zie je wel wat er van komt?

Ik heb voor optie 2 gekozen :D Ik heb een cyclus tussen de 27 en 31 de laatste maanden (uitgezonderd die na mijn 1e mk) Dussss....... ergens deze week hoop ik meer duidelijkheid te hebben.
    Afgelopen zondag getest en het resultaat was maagdelijk wit :(
    Ik meen kwaaltjes te hebben, maar ja....
    -pijnlijke borsten (gehele borsten) sinds een dag of 3
    -Schaamstreek voel ik steeds (vooral als ik zit) al een week lang
    -spierpijn in mijn liezen, al ruim een week
    -Moe, moe, moe!

Ben benieuwd hoe het met de rest is...

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb mijn ei gehad op dag 22 volgens mijn temp. Redelijk aan de late kant voor mijn doen. Op dag 28 heb ik 's avonds een druppel beige gehad en op dag 29 had ik ook wat beige afscheiding. 'S avonds was het weer weg en dag 30 (vandaag) de hele dag veel witverlies. Tot ik rond een uurtje of 8 naar de wc ging. Weer een druppel beige :( Ik heb iedere maand vrij vroeg bruinverlies, de laatste maanden zo'n 5 dagen voor NOD. Het ziet er naar uit dat het deze ronde weer niet gelukt is. Morgen ga ik de HA bellen voor een afspraak. We gaan de mmm in.

Cyntje, jouw kwaaltjes zijn veelbelovend! Ik duim voor je :) zou toch leuk zijn, zwanger terwijl je geen ei hebt kunnen vinden :)

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    He... Saskia... wat jammer dat de voorbodes er al zijn... Maar er zijn meer dames die bruin/roze verlies hebben en toch zwanger zijn? Kan innesteling zijn...

Ik heb nooit bruinverlies als voorbodes. Bij mij begint het altijd meteen op volle toeren! Ook vervelend hoor... vooral savonds als ik naar bed ga... en sochtends als ik wakker word. Elke keer bang wakker te worden van de ongi pijn en meteen broekloeren zodra ik uit bed stap. Eigenlijk zit ik hele dagen in spanning want het kan zo maar beginnen :(

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Das ook lastig Cyntje. Vooral als je dan inderdaad 's nachts ongi wordt.
    Ik vind het bruinverlies niet zo erg, alleen wel dat het zo vroeg begint. Zoals het eerst was, was het fijn. 2 dagen bruin en dan ongi. Nu duurt het bruin een week en de ongi een week, pffff 2 weken inlegkruisjes, tampons en maandverband :x
    Het broekloeren begint bij mij al 5 dagen na mijn eisprong omdat ik dan mijn bruinverlies al kan verwachten.
    Het is niet leuk, dat zwanger-worden-proces!

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou ik loop hier ook al een paar dagen met inlegkruisjes ;)

Ik vind het hele zwanger worden vaak ook niet leuk... maar ik denk dat áls het straks raak is... je ineens niet meer stilstaat bij het feit dat het zo lang heeft geduurd. Hoop ik iig!

Deel Deze Pagina