Hoi dames ik heb voor de 2e keer een doorverwijzing gekregen naar de gyneacoloog... in 2007 / 2008 is er bij mij pcos vastgesteld, en in 2009 kreeg ik mijn dochtertje. in 2012 spontaan zwanger geraakt van een mooie zoon ik was al 20 weken zwanger toen ik erachter kwam :O maar ik dacht telkens : ik kan niet zwanger zijn met 3% kans die ik heb... dus wel hihi Nu willen wij opnieuw zwanger raken, en hebben er voor gekozen om naar de huisarts te gaan, en een doorverwijzing naar de gyn aan te vragen.... de doorverwijzing is per email/ fax verstuurd gister en nu worden wij gebeld voor een afspraak. Ik vindt het super spannend.... dit zal waarschijnlijk ons laatste kindje zijn, want manlief vindt het mooi zo Laatste x werd ik zwanger met clomid 150mg en pregnyl spuiten. Wie gaan er nog meer dit traject in ? Groetjes kids092012
Ik hopelijk... 2 december eerste afspraak bij fertiliteitskliniek... Al meerdere malen bij gynaecoloog geweest en in maart is bij mij pcos beeld gegeven.. Ook meerdere cystes te zien die vanzelf zouden moeten verdwijnen Pcos is niet vastgesteld middels bloedonderzoek maar dit was niet nodig volgens HA Vorige week weer naar de HA geweest omdat ik toch weer een echo wilde ivm cystes en nog wat vragen had voor gynaecoloog.. Tot mijn verbazing kreeg ik meteen een verwijzing fertiliteit... Heel erg benieuwd wat er nu dus verder gaat gebeuren
Nouja, niet in 1 x hoor Bedoelde meer dat ik verwacht had weer bij de gyn terecht te komen.. Ben al meerdere malen geweest bij de HA.. Zoonlief inmiddels bijna 9, vanaf toen al nog een kinderwens maar het is nooit gelukt... Werd toen weer naar huis gestuurd met; Je bent te jong. En ergens had hij gelijk, maar het feit dat het niet lukte blijf. Door omstandigheden 2011 een spiraal laten zetten en deze is er maart dit jaar uitgehaald toen ik diagnose pcos kreeg