draderige afscheiding? ik heb dat nooit...?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petty, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    hoe zit dat nou? ik hoor heel veel vrouwen hierover...dat ze tijdens hun eisprong/ovulatie afscheiding hebben dat draderig is? :oops:

    ik heb dat nooit...betekend dit dat ik misschien nooit ovuleer? :rolleyes:
     
  2. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Petty,

    Ik merk het alleen wanneer ik in de avonden op mijn vruchtbare dagen klus, de volgende ochtend krijg ik dan namelijk slijm te zien. Gisteren zou ik mijn eisprong hebben en vanochtend zag ik best wel veel slijm toen ik naar de wc ging en gisteravond hadden we geklust.. Normaal buiten mijn vruchtbare periode heb ik dit niet. En na het klussen plas ik altijd alles eruit, dus ik weet dat dit mijn eigen slijm is..

    Het lijkt erop dat wanneer ik klus de volgende dag mijn slijm er makkelijker uitgaat.
     
  3. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik had het ook nooit en maakte me er zorgen over.

    Zie het resultaat :) . Mijn gyn zei dat echt niet alle vrouwen dat kunnen waarnemen en dat ik me er niet druk over hoefde te maken.
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb gemerkt dat je het alleen ziet als je er systematisch op let. Ik let er nu 4 rondes op en ik dacht laatst: "Wow, dat ik dit nooit eerder gezien heb! Wat een verschil in slijmsoorten!" Normaal let je er gewoon niet op.
    Als je naar de wc gaat en je hebt ontlasting, dan wordt je slijm er een beetje uitgeperst. Dan zie je het 't beste - als je de moeite neemt er op te letten. Het is misschien een raar verhaal, maar het werkt perfect.
    En niet iedere vrouw heeft even veel slijm. Je kunt ook prima zwanger worden zonder slijm waar te nemen. Ik vind het zelf wel een fijne methode.
     
  5. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik heb dat ook nooit gehad maar zoals je aan mijn banner kunt zien werkt de boel wel hoor. ;)
     
  6. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ok, thanks meiden voor jullie reacties, doet me goed...toch weer een geruststelling...

    X
     

Deel Deze Pagina