hallo allemaal ik heb echt niks gemerkt, tot dat ik eergisteren ging testen... en jaaa 2 dikke vetten strepen zag verschijnen gisteravond is moeders voor moeders al geweest en jaaa weer 2 dikke vetten mooie strepen ik ben heel blij maar het geloven kan ik het nog niet echt omdat ik me helemaal niet zwanger voel ik ben wel heel erg moe uitgeput gewoon ik zie overal tegenop zoals het huishouden wat ik normaal met plezier doe pffff daar heb ik nu geen puf voor nu ben ik maar gestopt met werken ik ben namelijk vuinsvrouw achter de vuinswagen bij de sita dit is best zwaar werk 8 uur per dag lopen en schouwen nu ga ik op zoek naar iets rustiger werk ik ben zo blij als we 18 feb onze eerste echo hebben gehad dan besef ik pas JAAAAA ZWANGER! liefst jeannet [/b]
Hey jeanette, Gefeliciteerd meid! Ik heb hetzelfde als jou, ik deed donderdagavond een test puur om te weten dat ik dan ongie werd en dat ik dan voorzorgmaatregelen kan gaan treffen! Tot mijn verbazing stond er na een minuut een 2e streep! Ik voel ook helemaal niks, het is dat ik 3 positieve testen heb , maar ik dacht ook dat het deze maand niks was geworden! Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige bent, die niks voelt!
hai tatty leuk zeg! zeker toevallig het enige wat ik voel is moeheid heel erg moe geen puff hebben en wat prikkelbaar
Jeannet, dit soort berichten kun je kwijt onder 'Ik ben zwanger' en ik zie dat je hem daar al geplaatst hebt... Deze doe ik dus dicht . Geniet van je zwangerschap! Groetjes, Josien