Hallo, er zullen vast mensen zijn die het niet breed hebben. Ik heb hier: 20 mineola's Doosje druiven Magere rookworst Blikje tonijn Pot ragout met champignons Pot stoofpeertjes Pak koekjes 3 Potten hak rode kool Zak unox tomaten creme soep Zakje hema koffiepads Pak babyvoeding 2 kruidvat voor spugende babys Pot vissoep en een pot kreeftenfond Als je t kan gebruiken stuur me ff een pb Wel ophalen in den haag
Wat super lief van je zeg!!! Waarom doe je het weg? Ik hoop dat je iemand vind die dit goed kan gebruiken!
Man is zzper en zit helaas zonder werk mijn contract was afgelopen in mn verlof en is niet verlengt. We hebben momenteel dus NIKS en moesten ons verplicht melden bij de voedselbank. Gelukkig heb ik lieve vrienden en familie die hier elke week pakken voeding en luiers naar binnen gooien en tassen boodschappen. Oma werkt in fruitfabriek dus vandaar het fruit. Ik vind t zonde om dus dingen weg te gooien die wij niet gebruiken en waar ik misschien een ander wel blij mee kan maken.
Ik kan het opzich wel gebruiken voor mijn werk (dagbehandeling voor dementerenden ouderen) om eens wat lekkers aan te bieden! Maar ik denk dat er hier genoeg zijn die het heel goed kunnen gebruiken.. Lief van je
Wat lief! Ik weet dat er ook van die sites bestaan waar je spullen / voeding kunt aanbieden of ruilen met buurtgenoten, maar ik weet net ff de naam niet meer.
Das heel lief van je. Maar als je zo weinig hebt, kun je het toch zeker zelf wel gebruiken? Of ruilen met bijvoorbeeld de buren voor iets anders? Eet je geen soep en koekjes en zo? Ook al is het je smaak niet.
Heb je Facebook? Er is een "Den Haag deelt/geeft" pagina waarop je zoiets kunt plaatsen. Dan heb je meer kans iemand uit je buurt te vinden die het goed kan gebruiken. Wel ontzettend lief van je. Sterkte met je situatie. Fijn dat je zo goed geholpen wordt door familie en vrienden!
Wat ontzettend lief. Ik zou zelf niemand kunnen bedenken maar wilde wel zeggen dat ik respect voor je hebt dat je zo wilt delen als je het zelf best zwaar hebt!
Wat lief dat je dit doet! En trouwens ook erg lief van je vrienden en familie. Op facebook is ook een groep 'meer doen met minder geld' waar een hoop tips etc worden gedeeld voor mensen die een laag weekbudget hebben, bij de voedselbank zitten, consuminderen etc etc.
Wat lief van jullie! Wat moet dat een zware periode voor jullie zijn, zeker met jullie twee kleintjes die ook veel nodig hebben! Het is altijd mijn grote angst moet ik eerlijk zeggen (mijn man is ook zzp-er). Het zzper zijn heeft z'n voordelen maar dit soort situaties zijn dus echt heel naar. Wil jullie veel sterkte wensen en hoop dat jullie er iemand blij mee kunnen maken!
Complimenten, heel lief van je Hoop idd dat je een juist adres vind waar je de mensen blij kunt maken.
Veel dingen zien er nog houdbaar uit, die zou je toch nog kunnen bewaren? Misschien kun je van de mineola's jam maken om aan al die lieve mensen te geven die je helpen?