wie ergert zich ook zo aan hun snurkende man/vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door veghelsemeid, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

soort zoekt soort:D

topic:wie heeft er geen snurkende man? neimand die reageerd haha
    topic; wie heeft een snurkende man? ja ik en ik en ik :D

2. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ow haha waren er al topic's??

niet gezien lol

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    We hebben gewoon cloontjes rondlopen die mannen zijn gewoon het zelfde!! Hem heb ik nog nooit horen zeggen schat je snurkt!

4. Yelice

Yelice Niet meer actief

:x hier ook zo een man die hele bossen om ligt te zagen :$
    Hij krijgt dus ook een harde schop van me want ik word er op den duur zwaar geirriteerd door.
    En hij ontkent ook dat hij snurkt, dan zegt hij ik sliep nog niet eens hahaha!!!! ;) alsof ik dan zit te liegen.
    Mijn man gaat soms wel eens op de bank liggen als het echt dramatisch is.

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ME ME ME!! hier nog 1 die er schijtziek van wordt!!

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    die van mij snurkt ook en zelfs als we samen tv zitten te kijken hoor ik hem snurken en dat ontkent ie dan. kan ik zo kwaad om worden he. of hij probeert het stiekum te doen (slapen) en ik hoor hem gewoon snurken en dan nog zeggen dat het niet zo is. pfffff. ik sla hem 's nachts ook gewoon hoor. Ik ben ook wel es op de logeerkamer gaan liggen en hij miste me niet eens de hele nacht.

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik word er ook helemaal gek van. Ik schop hem tegenwoordig gewoon (niet té hard hoor) en als ik mijn teennnagels niet kort heb geknipt krijgt hij daar een mooie kras van. Gerechtigheid!

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja hier heeft hij ook al de nodig blauwe plekken opgelopen. Een keer werd ie wakker en vroeg ie waarvan die toch zo'n rugpijn van kon hebben....:)ik weet het niet schat:)

9. Writer

Writer Niet meer actief

hier ook nog een , hij slaapt meestal op de bank of logeerkamer , tja ik heb ook mij rust nodig , en ja dat ontkennen:(waarom zouden we over zo iets lieggen zeg;)

10. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hehe, ik zeg altijd gewoon dat hij dan maar niet zo moet snurken. Ik lig zo vaak wakker van hem dat mijn medelijden ver te zoeken is. :)

11. Revit

Revit Niet meer actief

Mijne snurkt nu alleen omdat hij verkouden is. Dan heeft hij me helemaal vast tegen zich aangedrukt zodat ik geen kant op kan, en maar snurken. Beweeg ik me om proberen los te kome, word hij wakker en trekt me terug naar hem toe hihi. Toch wel erg fijn om zo dcht bij hem te liggen met zn armen om me heen, maar dan zijn die neus en mond wel gevaarlijk dichtbij.

& oja, hij praat in zijn slaap. laatst; doe die sigaret eens uit. eeh, welke sigaret!? :)

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    #52 Olifantje, 9 jan 2010
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
    En daarom slaap ik altijd met oordopjes. :D IDEAAL!
    Ik word nog wel wakker van wekkers, maar ik hoor geen gesnurk meer. :D

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    praten doet ie hier ook in de slaap maar dat vind ik wel schattig vooral als je mee praat dan geeft ie overal antwoord op haha soms best handig;)

14. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden

Whahahahaha.... sorry maar ik lag n een deuk na het lezen van jou berichtje!
    Heel erg herkenbaar!!

Mijn man snurkt alleen als ie verkouden is.
    Verder slaapt ie heel onrustig, en praat veel in zijn slaap, soms zelf schreeuwen.
    Als ie overdag op de spelcomputer gezeten heeft, kan ik 's nachts soms nog ervan meegenieten.
    "Shit, shit, Shit..." & "Ja nou ben ik dood" :$:$
    En daar lig je dan naast iemand die zegt dat ie dood is :$ :(

Soms stoot ik hem per ongeluk aan en dan is het ineens "hu, hu" en dan een lading woorden die ik niet kan ontcijferen.

Ook gaat ie regelmatig ineens vanuit het niets rechtop zitten in bed..
    En daarmee mij de dekens van me lijf af trekken :(

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Die van mij snurkt ook :(
    Vroeger had ik er nooit last van, als ik eenmaal slaap dan hoor ik het niet. Maar omdat ik de baby iedere nacht 1 of 2x bv geef, kan ik er daarna niet van slapen! De baby schrikt soms zelfs tijdens het drinken van het gesnurk.

En mijn vriend gaat dan zielig doen. Hij zegt dan dat hij wel op zolder gaat slapen.

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hahaha lig hier slap van het lachen! :D Fluiten!

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

jaaa :( ik heb er ook last van,
    eerst niet .... maar door de zwangerschap van zoonlief ben ik slechter gaan slapen.... en na de geboorte van zoonlief dat je er 3 keer per nacht uit moet....

nu slaapt zoonlief de nacht door, manlief en ik ook, maar nu ben ik weer zwanger en slaap dus weer slechter en irriteer me echt dooood aan het gesnurk, vannacht zelfs hele nacht op de bank gelegen omdat ik niet kon slapen:(

oordoppen heb ik al geprobeerd.... maar blijft niet goed zitten en ik hoor dan gesuis in mijn hoofd....

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jaaah hier ook vreselijk!!!!
    Nu is hij verkouden en is het alleen maar erger...:( Ik word er gek van en irriteer me rot. Als ik moe ben dan merk ik het niet, dan slaap ik wel maar als ik in slaap moet komen of wakker wordt dan kom ik niet meer in slaap.
    Ik por hem wel heel vaak of zeg zn naam en dan: "Je snurkt!!!!!" Ik zat er ook aan om oordopjes te kopen maar ben bang dat ik mn wekker of mn zoontje niet hoor.

19. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik word er ook echt GEK van...afgelopen nacht weer. En dan zo belachelijk hard...en dan inderdaad zeggen dat hij er ook niks aan kan doen en dat hij er alles aan doet om niet te snurken.
    En dan ook klagen dat ik hem wakker maak omdat hij snurkt.
    Heb er de halve nacht wakker van gelegen en dan nog mopperen dat hij zo moe is. Kan er echt boos om worden haha!
    Hij ligt nu ook te slapen omdat hij moe is ( en ik niet zeker na een half jaar gebroken nachten) en ik hoor hem beneden snurken.:x

20. tanja8

tanja8 Niet meer actief

IK OOK! dat gesmak, geknars en gesnurk snachts!
    En hij heeft ook nog de neiging om half op me te gaan liggen! in iedergeval op mijn helft!

Deel Deze Pagina