nou die van mij die kan er wat van, een bos ontruiming elke nacht weer. vaak ga ik daarom eerder naar bed maar hij weat mij vaak weer mee wakker te maken en dan sleep ik de matras wel eens naar een werk kamer om daar te slapen.. niet leuk wordt er wel eens gek van, maar ja hem krijg ik niet wakker ,, is echt een beer in winter slaap tja mannen je kan niet zonder maar soms ook niet met
oo ja die van mij praat ook wel eens hele gepreken kan hij met mij voeren maar weet er naderhands niets meer van hahhahah erg leuk kan ik hem uithoren
OOOH zooo herkenbaar... gister heb ik hem wakkergehouden ...maar hij moest het even voelen... Na bijna 2 weken snachts wakker half op de bank slapen etc. was ik nu ons kitten geboren was eindelijk aantoe om een nacht te slapen. En ja zit nog even met de poes te kroelen...hij is stil! Dus ik in bed...nog geen 2 minuten of hij begint me toch te snurken...net of hij me weg wil hebben.... Heb het er zo mee gehad....heb vanacht dus weer tot half 5 wakker gelegen...
ik heb echt vaak de nacht op de logeerkamer geslapen.. maar sinds mijn man geen alcohol meer drinkt.. snurkt hij bijna niet meer.. echt een uitkomst
ASA, De oplossing tegen snurken en apneu Dit werkt hier als een trein. Wij sliepen ook altijd apart maar sinds de beugel weer lekker samen in een bed. Het komt nog wel eens voor dat we apart slapen als hij bijvoorbeeld erg verkouden is of heeft gedronken (schijnt het ook erger van te worden). Het kost wat maar wij slapen weer in een bed.
Grappig dit te lezen..mijn man snurkt gelukkig alleen op zijn linkerzij dus dan druk hem even om en is het klaar..maar naar mate hij ouder word is het wel erger geworden. Ik maak mij er niet druk om, was het wel gewend van mijn vader die een houtzagerij had in zijn dromen haha..maar voor de kindjes wil ik het maar niet dan loop ik de hele nacht heen en weer met ze omdat ze wakker zijn geworden Maar vrouwen..vooral vrouwen die hun eerste kindje krijgen..wacht maar tot je een week of 35 ben..dan snurk je misschien nog wel harder dan je partner en ik spreek uit ervaring haha
Mijn man weet dat ie snurkt en hij zegt dat ie er niks aan kan doen... maar hij doet ook hijgen en kwijlen. Ik ben dan altijd zo blij als bij hem de wekker gaat om 4:00uur. Dan moet hij eruit voor zijn 2 wijken krant bij zijn ouders. Hier mag hij niet lopen ivm discriminatie Wonen in een buurt met veel allochtonen en die gaan voor... Dus eigenlijk is het dan discriminatie naar ons toe maar ach! Op moment slaapt ie ook nog is op de logeerkamer (wilt ie zelf) ivm de kleine meid die nog ff rooming in slaapt. Geboren op 25 dec 2009! Zodat ie niet s'nachts meerdere keren al wakker word. Zodra de meid minder vaak komt s'nachts gaat ze naar de eigen kamer toe. En mag ik weer gaan genieten van het gesnurk, adem en kwijl
Mijn man snurkt ook vreselijk .....maar ik ook ...hah Vannacht zei ik nog tegen hem ...niet snurken ...en toen viel ik weer in slaap ....en toen hoorde ik opeens ..jij ook niet dan hahah maar goed 9 van de 10 keer slaap ik benenden op de bank
Ik heb 's nachts 2 snurkers in/naast mijn bed. Mijn lief snurkt, en naast ons op de grond in zijn mandje ligt onze franse bulldog en die snurkt echt hard! Ik vind het helemaal niet erg, juist als ik erop ga liggen luisteren vind ik het wel rustgevend.
ach de mijne is ook erg irritant. hij ademt altijd erg zwaar (niet vaak echt snurken maar gewoon erg luid en puffend adem halen) en als ie zich omdraait kan dat ook nooit normaal, dan springt ie echt het bed rond. en ik krijg ook regelatig ellebogen in mn gezicht enz. hij praat in zn slaap, kan hele gesprekken met hem voeren, dat is soms wel grappig. en heel af en toe slaapwandelt ie ook! laatst stond ie ineens naast het bed in ons kleine prullebakje te graaien dat naast het bed stond. ik zo; wat doe je! hij; ik zoek naar chocolade...?!? ik weer: ga terug naar bed en ga slapen! en hij keert zich om en gaat weer op bed liggen, de mafkees. 's ochtends weet ie er nooit meer wat van!