Hoi allemaal ik heb sedert dindsdag avond een zeurende pijn in mijn onderbuik ,ik voel me verder goed maar vindt het vreemd ik zag ook vanaf die dag zo een beetje witte afscheiding in mijn broek weet niet wat dat is heb hem al 2 dagen ,k krijg ook het gevoel dat ik af moet gaan ik weet niet wat dat is ,erkent iemand dit ,ik ben trouwens al ongesteld geweest ,moet volgend maand weer ongesteld worden vind het wel vreemd maar jah ik ben benieuwd naar de reakties .groetjes stacia
Ik denk dat je beter nog even af kunt wachten aangezien je net ongi bent geweest. De kans is dan wel heel klein dat je zwanger bent. Maar zeg nooit nooit, afwachten dus maar
Jah ik ben sedert 6 frbruari ongesteld geweest ik wel 9 dagen na mijn cycl.gemeenschap gehad zonder condoom ,dus weet het niet wat het kan zijn ,maar jah ik wacht het ook rustig af.
had nog ff een vraagje ik weet niet precies wat voor cycl.ik heb ben een beetje in de waar kan iemand mij ff helpen hierbij was vorig maand 8 januari ongesteld van de maand 6 febr. nu weet ik niet hoe je dat moet bereken wat mijn cycl.precies is
Hoi, Tel vanaf de eerste dag van je ongi (8 jan.) tot aan de volgende ongi (6 feb.), de cyclus is dan dus 29 dagen. De eerste dag van je volgende ongi tel je niet mee! Die hoort bij de nieuwe ronde! 6 maart zou je dan weer 29 dagen verder zijn, dus dan is je NOD (of je nieuwe ongi) Hopelijk zo duidelijk!