hoi ik heb even een vraagje ik heb het idee dat mijn tepelhof wat donkerde is normaal zijn ze bij mij meer roze nu meer licht bruin. meer zo pigment kleur. wat voor kleur moeten ze nou zijn als je zwanger zou zijn donker bruin licht bruin bij mijn eerste weet ik het niet meer zo. bij het begin waren ze wat lichterbruin en later in de zwangerschap werden ze donkerde heeft iemand ervaring hiermee. verbeeld ik het mezelf groeten jolanda
Hoi Jojo, Het klinkt allemaal erg hoopvol. Ook omdat je in een ander topic vertelde over de aders die zichtbaar zijn in het tepelhof en de afwijkende menstruatie. Nou moet ik zeggen dat ik sinds vorige maand heel veel en hele dikke aders door mijn tepelhof heen heb lopen maar toch niet zwanger. Of miscchien kwam het nog van de hele vroege miskraam van december. Verder weet ik niet welke kleur je tepels zouden moeten worden. Zelf had ik bij mijn miskraam wel het idee dat ze donkerder werden. ik duim voor je!
hoi tja heel vreemd allemaal. heb wel last van me buik of ik het moet worden terwijl ik het al ben geweest heb alleen nog wat waterige bruin verlies en wat licht roze bloed terwijl ik altijd super nodig heb van tampons en na een half uurtje al weer moet verschonen want ik lekte altijd door. en nu draag ik alleen een inlegkruisje en ik ben licht misselijk en chagarijnig als ik weet niet wat. terwijl ik toch het gevoel heb dat ik het moet worden. ik ben ook 2 dagen tevroeg geworden eigenlijk moest ik het gisteren worden. tja ik weet het ook allemaal niet meer. test was ook negatief maandag. misschien is dit een inestelingsbloeding en kan ik pas later testen. vaag allemaal bij mijn eerste ben ik ook gewoon ongi geweest en daarna niet meer. nou ik moet bij de ha wezen vanmiddag dus dan hoor ik het wel. maar waarschijnlijk is het negatief. wel jammer van die mk zeg dat zijn ook tegenslagen zeg. maar hopen dat je snel weer zwanger bent. groetjes jolanda
Hey Het is inderdaad allemaal wel heel vaag. Ik hoop dat je vanmiddag misschien beter nieuws krijgt. Mag ik vragen wat je dan voelt aan je buik? Ik voel namelijk nooit wat als ik ongi moet worden. wel heb ik sinds een paar dagen een hele gespannen buik. als ik mij uitrek trekt het meer dan normaal. ook merk ik het als er iets (of iemand) op mijn buik ligt of als ik zelf op mijn buik lig. Hoe lang ben je al gestopt? nou in ieder geval veel succes vanmiddag?
Dat gevoel aan de buik ken ik wel dat heb ik nu ook. Meestal houdt je gevoel je toch niet zo voor de gek hihi. Je lichaam waarschijnlijk wel net als bij iedereen, maar als je echt overtuigd bent dat er iets niet klopt, misschien is het dan toch.. Ik hoop het echt heel erg voor je. [/quote]
[/quote] hoi ja dank je wel ik hoop het ook ergens maar ben bang voor terleurstellingen ja ook omdat ik vorige week woensdag of donderdag : een kramp kreeg wat ik nooit heb dus mischien toch. ik wacht af. gr. jolanda
hoi nou ik ben bij de dokter geweest zij vermoet dat ik zwanger ben. maar ik moet nog even wachten met testen. als ie dan nog negatief is dan stuurt ze me door naar de verloskundigen spannend. groeten jolanda
Wauw, dat zou geweldig zijn meid! Ik ga nog harder voor je duimen nu! Spannend hoor, hoop dat je het een beetje uit kunt houden met wachten!
hoi bedankt allemaal. tja ik kon weer eens niet wachten en heb van die digitale zwangerschaptesten gedaan en was negatief maar volgens de huisarst moet ik wachten. kan wel kloppen om dat ik waarschijnlijk pas mijn inesteling heb gehad. plus heb ik ook vage syntomen temp van 37.1 last van mijn buik ook of ik last heb van een soort banden pijn. mijn borsten zijn nog steeds voller en s'morgens ben ik misselijk. dus afwachten maar weer. groetjes jolanda
Het blijft spannend dus. Hey maar dat gevoel van een soort bandenpijn heb ik ook. Maar is dat eigenlijk niet veel te vroeg? Probeer anders voor de gein eens mee te doen aan het testje wat op het forum staat uit. Het is 1 van de laatste topics bij eerste symptomen. Misschien wel leuk!![/quote]
[/quote] hoi volgens mij niet. je baarmoeder maakt zich klaar. ja ik heb er al een gehad. hij is bina 2 jaar. en bij hem had ik het ook. maar ik wacht af. gr.jolanda
Ok dus dat kan wel en is dat een soort trekkerige 'spierpijn'? mijn buik doet ook zooo raar. Ook heb ik sinds vandaag 2 dikke pukkels op plekken waarbij ik me afvraag hoe ze daar komen. en heb jij ervaring met droge plekjes op je armen? grts
nou ik hoop dat het raak is! bij mij is het ook nog afwachten. heb ook het gevoel dat mijn tepels een beetje lichtbruin zijn en wat meer bobbeltjes.. maar kan het me natuurlijk ook verbeelden. ook ben ik een beetje winderig (sorry voor detail), en schijn humeurig te zijn. Maar verder heb ik nergens last van.