Hallo meiden. Vanmorgen met mijn ochtend urine getest en weer negatief. Dit is nu de derde keer en ik ben toch wel wat chagerijnig er van(beetje maar hoor)maar ik wil zo graag van die onzekerheid af he. Dat ik niet zwanger ben is balen maar dat is niet het ergste meer. Ik wil nu gewoon ongi worden want dan heb ik zekerheid en kunnen we weer verder. Nu voel ik ook dingen in mijn lichaam die lijken of ik ongi ga worden maar dat had ik een paar dagen geleden ook en vorige week ook en niets hoor. Kan het zijn dat je een ongi overslaat en gewoon verder kan gaan? Als ik deze week nog niet ongi word ga ik naar de huisarts volgende week. Het is zo dat je baalt als je ongi word maar ik ga toch wel blij zijn als het komt want nogmaals dan kan ik verder. Ik ben niet zo heel vrolijk maar ja ik maak het beste er van. En mijn lieven schat leeft helemaal met mij mee en dat doet mij erg goed. Doei Teddy.
Hey Teddy, balen hoor dat je nog in onzekerheid moet blijven... maar dit is de eerste ronde pas toch? Ben je ook net pas gestopt met de pil? Dan kan je cyclus namelijk erg onregelmatig zijn en zou het nog wel ff kunnen duren denk ik... wat ik natuurlijk niet hoop voor je (heb namelijk al van een aantal meiden hier gelezen dat ze na 120 dagen pas ongi werden. En wat je zegt dat je een ongi overslaat, kan geloof ik niet... je moet echt wachten helaas... Je kunt wel naar de huisarts gaan, maar ik denk dat die zegt dat je af moet wachten... zeker als dit pas de eerste ronde is na het stoppen van de pil... Meestal gaan ze na meerdere lange cycli pas kijken wat er scheelt, omdat je lichaam nog moet 'ontpillen'... Succes met geduld hebben meis! Groetjes
nou teddy ik sluit me bij je aan!elke morgen hoop ik op een tweede streepje en als de dag vorderd denk ik ohoh de ongi komt eraan!!volgende morgen weer van voor af aan want het zet niet door!begin nu ook weer afscheiding te krijgen en las verderop hier op het forum dat je idd een maand over kunt slaan!laten we hopen dat dat bij ons niet zo is en dat we over een paar dagen toch een tweede streepje hebben!ga voor je duimen meis!! liefs
Hoi Realtjuh Wat je schrijft is ook waar alemaal hoor en ik ga zeker geduld hebben en het is de eerste ronde inderdaat. 1 keer ongi geworden na het stoppen met de pil en daarna dus niets meer. Nou ja ik zie het wel. Bedankt voor je steun doet mij goed. Doei knuffel van Teddy.
Daar zijn we hier voor Teddy... maar uiteindelijk wordt geduld beloond! Ik heb het 'geluk' dat mijn cyclus meteen (angstvallig) regelmatig en kort is... als ik alle verhalen hier op het forum lees, ben ik 1 uit duizenden ofzo... ook best eng, heb soms het idee dat er ook bij mij iets niet goed zit daardoor... haha...
donky ik geloof niet meer in een zwangerschap maar dat mijn lichaam gewoon moet wennen aan het proces van 12 jaar de pil en nu op natuurlijke wijze zelf weer alemaal regelen. En bij veel meiden komt het snel weer op gang en bij somige meiden dus niet en die moeten wachten. Ik ga gewoon verder en zie wel wat er van komt en wacht geduldig. Nou ja geduldig dat is moeilijk maar het moet he. We blijven wel gewoon klussen hoor want dat plezier neem ik mij zelf en mijn vriend niet af Doei Teddy.
hey teddy!!ik geloof er zelf ook al niet echt meer in maar blijf het raar vinden dat ik vanaf ongeveer maart telkens 29 dagen cycles had en nu al dag 34!het mag van mij nu ook doorzetten want dan kan ik weer lekker klussen en ben ik niet meer zo onzeker! succes meis! liefs
Lieve meiden. Ik heb besloten om even wat afstand te nemen van het forum om mij zelf wat rust te gunnen. Ik ben er erg mee bezig voor mij gevoel en dat is niet erg maar andere dingen laat ik dan liggen zoals email kontakt met mijn vriendinnen omdat ik zo vaak hier ben en daarom neem ik even wat rust. Ik ga niet weg hoor en blijf lezen maar ik reageer even niet op berichtjes. Zodra ik weer wat zekerheid heb en er weer nieuws is horen julie dat snel van mij. Doei dikke knuffel van Teddy. :flower:
hey teddy!!! nou,zorg dan dat je binnenkort terug komt met een mooi verhaaltje bij de ik ben zwanger pagina!ik weet precies wat je bedoeld want het werkt best verslavend dit forum!!!ik wens je al het beste en ik hoop je dus binnenkort weer te zien hier!!! liefs en een knuf
Ik ben 15 jaar de pil geweest. En nu na 32 dagen ben ik ongesteld geworden. Ik ben gewoon echt opgelucht dat het op gang is gekomen. Dus ik snap de onzekerheid die je voelt .... als je niet zwanger bent dan maar ongesteld worden ... tja geduld is een schone zaak maar wel verdomd moeilijk af en toe ... Sterkte !! -X-
Hee Realtjuh, Je bent niet de enige met een korte cyclus hoor.. Ik ben pas vanaf april weer ongi geworden na tig jaar prikpil... De dagen dat ik ongi ben zijn nog altijd hetzelfde...vijf dagen .. maar de tussenpozen worden steeds korter... van cycli van 28 dagen naar 25 inmiddels.. Ik weet het ook af en toe niet meer.... Mijn ovulatieslijm is ook niet meer wat het geweest is..kan er geen peil op trekken... Aoife
Ik ben niet alleen!!! (wist ik wel hoor haha) Mijn ongi duurt (sinds pilstop) nog maar 3 of 4 dagen.. voorheen (en voor pilgebruik) 5-7 dagen.. En ook van mijn ovulatieslijm kan ik geen wijs uitkomen... het wordt helemaal niet draderig zoals ze dat zeggen... wel dikkig, maar ik kan er absoluut geen draden van trekken... Toen ik nog aan de pil was, had ik af en toe hele slierten slijm er 'uithangen' op de wc (sorry voor dit praatje weer! ) maar dat zou helemaal niet moeten kunnen tijdens pilgebruik toch??? En nu is dat dus HELEMAAL weg.. In mijn handtekening kun je mijn cycli zien... max is 26 dagen...
Realtjuh, dat is ook bizar zeg! Dat had ik vroeger ook...slierten en klodders.. en nu helemaal niets meer.. lijkt nu alleen maar op dagcreme of zo... zelfs nu, ik heb mijn ei vandaag.. zou ik toch slijm moeten hebben...maar nee hoor ik vraag me af en toe af of ik niet toevallig in een vervroegde overgang zit...mijn HA zegt van niet.. en ik vertrouw die man echt voor 100 pct... Dus zet ik mijn verstand maar op nul en klus me suf...hahahaha.. Zal allemaal wel loslopen.. Aoife
Damn... daar had ik nog helemaal niet aan gedacht joh.. vervroegde overgang... moet er niet aan denken... *heeft Aoife's post NIET gelezen! Nee... heb het niet gezien! Nee, kan niet! haha* We gaan gewoon stug door!!!