Wie heeft ervaring met ongi/bloedverlies, maar toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RenRed, 28 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RenRed

RenRed Nieuw lid

28 apr 2007
    3
    0
    0
    Hoofddorp
    Hallo ik vroeg mij af of er onder die forum mensen zijn, die op hun NOD ongi zijn geworden of bloedverlies, zeer weinig of veel, misschien zelfs een paar dagen.... En toch zwanger bleken te zijn....

Hoe eh..was dat...wat ervaarde je... weet niet hoe ik het omschrijven moet wat ik eigenlijk vraag, maar hoop dat jullie het begrijpen.....

Nu zal een klein uitleg erbij geven, had vorige week donderdag en vrijdag lichte bruinig/ rozig bloedverlies...
    En daarna niets meer....

Nu had ik gister ongi moeten worden en dacht het ook te worden, maar ondertussen begin ik te twijfelen, ik heb maar heel heel heel lichtbloedverlies, vooral bij het afvegen rozig.
    En soms is het een klein beetje meer, maar dan zou ik met gemak aan een inlegkruisje genoeg hebben. gebruik wel maandverband.
    Nu ben ik normaal heeeeeeeeeel heftig ongi...dus dit is echt raar voor mij en vroeg me af of ik zwanger kon zijn, omdat ik wel gehoord heb dat mensen dan ook bloedverlies kunnen hebben....

Dus ik zou graag ervaringen horen van vrouwen met dezelfde soort belvenis die nu zwnager blijken te zijn.

Groetjes renske

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb wel een keer gedacht zwanger te zijn, (waarschijnlijk met innesteling verkeerd gegaan)en daarna ook zo weinig ongi geweest. Misschien ook een innesteling mis gegaan? hoop het niet voor je natuurlijk. Ik zou gewoon testen als twijfelt. als je nOD al geweest is kun je toch al testen. Succes ermee!

liefs wies

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ renred
    Tja ik heb er zelf geen ervaring mee , nog niet althans :)
    Maar mijn moeder is de eerste 2 maanden gewoon ongi geweest toen ze zwanger was mij .

Veel succes gr syb

4. Mama van Julian

20 feb 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    Ik heb 28 feb een curettage gehad en ben 28 maart ongesteld geweest.
    Deze week ben ik na 26 dagen maar 1.5 dag ongesteld geweest en het was heel licht.
    Heb gisteren een test gedaan en deze was positief.
    Ik ben nu alleen erg bang dat er nog HCG hormoon in mijn lichaam zit van de vorige zwangerschap.

Weet iemand hoe lang dit hormoon in je lichaam blijft na een miskraam.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mama van julian

Spannend , hoop voor je dat het raak is , ik hoop dat het goed blijft gaan
    Succes

gr syb

6. bebe29

bebe29 Actief lid

26 sep 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Ik heb gehoord een week of 8. Staat volgens mij ook op de gebruiksaanwijzing van een zwangerschapstest.

Succes!

7. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    ik had het ook. enkele dagen voor mijn NOD dag had ik wat bloedverlies, dus ik dacht: deze maand niet raak. maar dat stopte! en toen het nog een dag wegbleef, deed ik een test (nog steeds voor mijn NOD!), en die was positief.
    HCG kan tot 6 weken na een mk in je lichaam blijven, dat maakt het testen na een mk erg lastig.

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap ook ongie geweest, het was wel anders hoor, ik had helemaal geen buikpijn, maar dit is helaas geeindigd in een miskraam 3 weken erna :cry:
    Maar het kan zeker, n vriendin van me had het ook die is de eerste 3 maanden van haar zwangerschap ongie geweest en die heeft nu een gezonde meid ;)

9. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Heeft ze dan helemaal niet gemerkt dat ze zwanger was?

10. Yfke

Yfke Lid

19 apr 2007
    34
    0
    0
    Wat ik me dan afvraag... dan had ze toch niet gewoon krampen zoals bij een gewone menstruatie, en het lijkt me dan dat het veel minder is?
    Of had ze altijd al een lichte menstruatie, dan valt het natuurlijk niet echt op.
    Ben er wel even benieuwd naar.
    Word je dan 2 maanden rond je NOD licht ongesteld of hoe moet je dat zien?

groetjes Yfke

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ yfke
    Mijn moeder had gewoon "ongi pijntjes " maar iets minder bloedverlies dan normaal het enige wat opviel was dat ze voortdurend misselijk was , toen heeft de ha een zwangerschaps test gedaan en toen bleek dat ik er wel degelijk zat :) na de in de 3e maand werd ze niet meer ongi ( gelukkig) .

gr syb

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jawel ze wist dat ze zwanger was omdat ze een test had gedaan i.v.m misselijkheid enzo, en een echo ;)

13. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik! Ik moest afgelopen zaterdag ongesteld worden. Woensdag had ik wat licht bloedverlies, dus ik baalde al. Maar het zette niet door. Tot zondag verloor ik 1 of 2x per dag nog een druppel bloed. Maandagochtend heb ik een test gedaan, en het resultaat die je hieronder!
    Ik had in het weekeind ook een heel zwaar gevoel in mijn buik, of ik ongesteld moest worden. Dat is nu over.

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Jana, GEFELICITEERD! Dit stelt me wel gerust....ik zit tegen mijn NOD aan en had net ook wat meer wit/geelverlies met een beetje bruinig kleur....vrees dat mijn menstruatie eraan komt, maar voelt wel heel anders deze maand: errug moe, heel pijnlijke borsten en zwaar, licht misselijk. Maar goed, misschien word ik wel 'gewoon' ongi hoor, dan door naar de volgende ronde. Jij ieg raak.....lekker genieten nu, ik ben blij voor je (zeker gezien onze leeftijden). Groet, Koosje

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik had donderdag nod, woensdag begon ik wat bruin te verliezen, dacht, nou daar hebben we ze al. Compleet met rugpijn en buikpijn. Dit heeft een dag of 4 aangehouden, maar echt rood is er nooit geweest. Net heb ik een positieve test gedaan!

16. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Jana, echt onwijs gefeliciteerd! Ik wil ook! Het kan dus wel relatief snel voor meiden van onze lichting ;) Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!

Gr. Joyce

17. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Thanks allemaal! Ik heb er nu wel vertrouwen in. Maar de eerste twaalf weken, natuurlijk een slag om de arm. Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is!

18. RenRed

RenRed Nieuw lid

28 apr 2007
    3
    0
    0
    Hoofddorp
    bedankt voor de antwoorden....
    Ben ondertussen wel wat heviger ongi, de laatste 2 dagen. voor mijn doen niet heel hevig maar toch...heb 3 dagen geleden en test gedaan en die was negatief...nou kan het opzich als nog, want bij mijn oudste was de test ook pas na 2 weken overtijd positief...

Maar ga maar even van een gewone ongi uit....
    En zie wel weer verder hoe het gaat...

Was nieuwschierig hoe dat was bij andere die toch bleken zwnager te zijn.

groetjes Renske

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    JOEPIEEEE! SUPER GEFELICITEERD!

Zie je dat het toch kan dat het lijkt of de duivels er aan komen en er dan toch een positieve test uitrolt, da's een meevaller!

K.

20. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik had ook iets soortgelijks...
    Afgelopen woensdag had ik een klein beetje bloedverlies. Donderdag ook een beetje en vrijdag ook. Maar het was zo weinig in vergelijking met hoe mn ongi's normaal zijn. Ik had verder ook geen buikkrampen.

Heb afgelopen maandag een test gedaan maar helaas negatief.

Maar het kan dus wel dat je na 2 weken toch positief test?

Wellicht moet ik dan over een weekje nog eens testen? Al ben ik wel heel bang dat het gewoon niet raak is.

Groetjes,

Baby4me

Deel Deze Pagina