Mijn manneke heeft een jaar geleden ook een hersteloperatie ondergaan (Berglandkliniek Tilburg) Alles o.k. Ook bij de laatste check (2 weken geleden) alles prima. Helaas ligt bij mij nu alles een beetje in de war en zit IK in de molen zeg maar. Zo zie je maar weer, het kan altijd alle kanten uit. Heb altijd een geweldig mooie cyclus gehad, maar om de een of andere rare reden heb ik sinds een half jaar opeens een zwaar onregelmatige cyclus.... Hopelijk gaat het gauw de goeie kant op. Op dit moment zit ik al op dag 46(!) Veel succes en ik hoop dat we snel iets mogen melden bij ons favo-forum... Pluiz
hoi mijn vriend was gesteriliseerd toen ik hem leerde kennen. in maart 2003 heeft hij dit ongedaan laten maken, en in november 2003 werd ik zwanger, wat helaas eindigde in een miskraam, maar gelukkig ben ik in mei 2004 weer zwanger geworden als eind resultaat een prachtige dochter... dus het kan wel... heeeeeel veel succes jullie groetjes poeipoei
hoi katootje ik dacht als je het in een prive kliniek laat doen dan de kosten niet vergoed worden maar in jullie geval dus wel. Bij ons werd de ingreep in het ziekenhuis ook vergoed maar weet niet of een tweede in een kliniek ook vergoed word ik ga het wel ff chekken groetjes maica
Dat dachten wij ook Maica. Mijn partner heeft gebeld naar de verzekering en moet nog een verzoek indienen. Mondelinge toezegging heeft hij al. Afspraak voor een intake hebben we wel al gemaakt. Dit is pas in Juni want in Mei is die uroloog er niet. Dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn, en wat eventueel nog kan. Dan zien we wel weer verder. Laat eens horen hoe het afloopt!
hoi Ik heb de verzekering gebeld maar het word niet vergoed in een kliniek dus dat gaat over .We gaan nog wel ff verder vrage aan de uroloog precies wat er nog evt kan of niet, en mocht dat er niet zijn of te moeilijken ingrepen, of te lang gaat duren.Dan leggen we ons bij de situatie neer want mijn man word deze maand 43 en hij wil ook geen 2 jaar meer wachten wat ik begrijpelijk vind. en dan moeten we des te meer van onze dochter genieten . groetjes maica