Dag lady's! even een vraag aan jullie allen! wie van jullie heeft hier ervaring dat er een aantal testen positief waren en een aantal negatief? : ik heb vorige week dinsdag een predictor test gedaan ( zie album) en een matcare test (zie ook album) De testen die ik daarna deed waren nega. nou heb ik op 12. feb. mijn eiersprong gehad (duidelijk voelbaar) en zou ik vandaag of morgen mijn innesteling kunnen hebben (spannend) nou mag ik dus over 9 of 10 dagen testen. Hoop zo dat ik in verwachting ben! maar wie van jullie lady's heeft zo'n beetje hetzelfde meegemaakt: liefs Carien! xxx
Vreemd dat je vorige week een positieve zwangerschapstest had. Heb je hiervoor misschien een miskraam gehad? Want als je zwanger zou zijn moe je test wel positiever worden..... Maar je zegt dat je over 10 dagen pas kunt testen..? Hoe kun je een week geleden dan een positieve zwangerschapstest hebben gehad?
Hoi Hoi Aylin, ja goeie vraag, een miskraam heb ik ook niet gehad want ben niet hevig ongesteld geweest en ook geen buikpijn of bloedproppen vind het zelf ook heel vreemd vandaar dat ik ook in een dubio zit. Liefs Carien xxx
Hoi meid, Of je hebt 12 feb geen eisprong gehad, en als je die wel hebt gehad ben je helaas niet zwanger. Volgens mij kun je geen eisprong krijgen tijdens een zwschap. Ook kun je nooit op cyclusdag 12 ofzo een positieve zw test hebben, dan is je eisprong nogineens geweest, laat staan een innesteling De calculator moet je ook niet al te letterlijk nemen, je weet nooit wanneer een eventuele innesteling plaatsvind. Meestal 5-7 dagen na je ei, maar kan ook later, als hij al plaatsvind. Hopelijk is het deze ronde raak , maar zwanger kun je echt niet zijn, je hebt een ongi gehad ( sommige meiden hebben dit ook tijdens een zwschap, maar testen duidelijk posi) en je hebt je eisprong gehad. Succes meid, hopelijk is het snel raak Liefs Daantje
Nee idd.. daarom ga ik er vanuit dat ik nog op me innesteling moet wachten. en dat ik dus de 26ste feb. Nogmaals positief test. maar dan voor het echie ! hard voor me duimen dus! heb btw op moment ook erg veel last van me onderrug Liefs Carien xxx
Maar in haar album staat een duidelijk positieve predictor test. Hoe ver in je cyclus was je toen je die positieve testen had meid?
Hoi Lucia, Ik heb op 5 feb. Geen bloedverlies meer gehad van me menstruatie laatste dag was dat dus. Nou heb ik op 9 feb. de test gedaan. nu schijnt dus dat in mijn 1e zwangerschap ik in nov. 2005 zwanger ben geraakt en in dec. 2005 nog ongesteld ben geweest. ook raar!. heb op hetmoment ook een erg zeurderig gevoel in me onderbuik! vooral onderin vannochtend aan de rechterkant nu aan de linkerkant liefs Carien
Ja, maar haar andere testen zijn negatief, dus ik gok op een valse test of helaas een vmk. Bovendien kan je nu niet zwanger zijn als je een paar dagen geleden nog een eisprong hebt gehad
Nee daar heeft daantje idd gelijk in! Dus maar hopen dat het een valse posi is. en dat ik over 9 dagen een echte posi test heb! Vind het erg spannend! daantje, heb jij voor die tijd ook last van je onderbuik gehad? een wat zeurderig gevoel alsof je ongesteld moest worden? liefs Carien xxx
Hey meid, ik duim heel hard voor je mee dat je op je nod een dikke posi test hebt Ik heb inderdaad een ongi gevoel, een heel zeurend gevoel met steekjes, maar vooral heel veel darmkrampen, echt pijnlijk en vooral 's nachts. Ook voel ik warm aan, maar heb het koud.. Liefs daantje
haai meis Ik hoop het ook! Maar goed.. gedudl is een schone zaak! kan ook wezen dat ik buikpijn heb omdat het eitje innesteld! laten we het hopen! Kan me niet heugen hoe het met me 1e zwangerschap was aangezien het feit ik erachter kwam ik al 9 weken zwanger was liefs
Dank je wel lucia! heb vandaag de hele dag last van buikpijn gehad onderin! en vooral erg veel last van me onderrug links onder. maar het is nu weer tamelijk rustig. lijkt wel met vlagen te komen Liefs mij
Het kan zijn dat je kort zwanger bent geweest en dat het gewoon met je ongi is meegekomen. Was je misschien iets overtijd vorige menstruatie?
Hoooi nadineke dat zei me vriend ook al. maar kan beter nog even 8 dagen wachten dan weet ik meer ! als het dan alsnog posi is dan bel ik gelijk de VK liefs