Met dit topic wil ik alleen even van me afschrijven. Vorig jaar heb ik al eens een topic geopend ivm gedoe met mn ex. Tegen alle adviezen in heb ik hem tochnog een kans gegeven. We hadden het weer gezellig samen, maar op de achtergrond bleef het rommelen. En vorig weekend is de bom gebarsten. We hadden eerder al strubbelingen gehad, maar een paar weken geleden samen besloten er voor te gaan. Tot ik afgelopen zondag de vraag kreeg of ik het nog wel echt goed zag komen. Nou ja, als zo'n vraag wordt gesteld is het natuurlijk al duidelijk. Hij wilde niet meer met mij verder. Op zich ging het afgelopen week redelijk met me. Hij zocht nog wel contact, maar dat negeerde ik (met de grootste moeite). Tot vanavond althans... Ik had een slechte dag, veel huilen en kon niks doen. En vanavond dus in een zwak moment op zijn berichtje gereageerd. Had ik nooit moeten doen, want schoot er toch niks mee op natuurlijk. Het enige wat ik nu heb 'bereikt' is dat ik sindsdien heel boos ben en alleen maar kan huilen. Waarom heb ik m niet gewoon genegeerd, nu zit ik weer in de kreukels. En ja, ik leed hier op het forum veel ergere dingen. Maar hij was/is de eerste man van wie ik echt houdt. En ik ben denk ik gewoon bang om dat nooit meer bij iemand te vinden. Ik zal hem echt ontzettend gaan missen en ben gewoon zo verdrietig nu. Maar ik ben blij dat ik hier even mn hart kon luchten. Bedankt voor het lezen.
Sterkte! Of er ergere dingen zijn, dat maakt toch niet uit. Dit is op dit moment heel erg heftig en vervelend voor jouw en daar dat mag je best van je afschrijven!
Is logisch dat je zo verdrietig bent, je bent ook maar een mens. Van je af schrijven is juist goed, en huilen lucht ook op meis. Wil je veel sterkte wensen!
Ik kan me je gevoel goed voorstellen, gewoon huilen of dit van je afschrijven lucht alleen maar op en kan je helpen met het verwerken van dit alles. Sterkte!
Bedenk maar zo hij is jou niet waard. En hoe verdrietig jij nu ook bent en zoals je zegt denk je nu nooit meer iemand anders tegen te komen, dat is echt niet zo. Jou ware komt echt nog zeker weten!! Heel veel sterkte meis en indd huilen lucht op! Dikke knuff
Sterkte meid. Heel erg vervelend voor je. Probeer jezelf lekker bezig te houden met dingen wasr je van geniet
sterkte, natuurlijk voel je je nu even erg rot en verdrietig. maar je doet het goed je kiest nu voor jezelf door hem te negeren, even een zwak moment geeft niet.
Bedankt voor alle lieve woorden. Na het schrijven nog redelijk kunnen slapen. Gelukkig vandaag vrij zodat ik nog even kan bijkomen. Hoewel werken ook wel afleiding biedt. Ik zie wel hoe ik komende tijd ga doorkomen...
Soms zit je in situaties waar je niets aan kan doen. Over een aantal weken zul je merken dat je dingen ook weer af kan sluiten en verder kan gaan. Het is niet voor niets dat het hier eindigt. Denk daar ook aan. En ook al heb je er nog geen vrede mee diep in je hart weet je ook dat dit niet werkt ... sterkte het heeft me anderhalf jaar gekost om over mijn laatste relatie te komen. Maar toen was ik er ook wel goed klaar mee. Het is niet makkelijk liefde maar gelukkig zijn er meerdere manieren om gelukkig te zijn/worden!
Sterkte, zoek lekker veel afleiding en ga ook juist de confrontatie met jezelf aan. Verlies je niet in de afleiding, neem de tijd om de wond te laten helen...