Hoi Meiden, Ik ben nieuw hier en wist niet waar ik deze moest plaatsen.. Heb 4 Juni mn eerste iui behandeling gehad na 1,5 jaar zelf geprobeerd zwanger te raken..maar helaas is dit voor ons op de natuurlijke weg niet weggelegd..ik ken niemand in mn omgeving die dit ook ondergaat en kan met niemand mn gevoel delen..soms het idee dat niemand mn gevoel snapt..en hoop hier toch beetje mn gevoel te kunnen en mogen delen met jullie..ik zit nu 2 dagen voor mn NOD en voel nog steeds allerlei kwaaltjes maar ik wil mezelf niet gek maken met dat het nu wel raak zou kunnen zijn.. Wie van jullie zit ook in het IUI traject en op het wachtbankje?
Hoi Mag je nog niet testen dan? Als je 4 dagen voor je nod zit lijkt me van wel ik ben de afgelopen week elke dag naar het ziekenhuis geweest om de groei van mn eitjes te controleren gister was er 1 eitje van 15,3 helaas is die vannacht gesprongen en gaat de eerste iui poging niet door. Dat was best wel een domper voor mn gevoel is het al mislukt voor de inseminatie. ik moet nu over 2 weken bloedprikken om te kijken of ik daadwerkelijk een ei sprong heb gehad. en van 9 tm 30 juli vinden er geen behandelingen plaats ivm vakantie van t ziekenhuis (afdeling is 3 weken dicht) dus 2 verloren maanden
Hoi hoi Thanx voor je reactie.. Ze hadden in het zh gezegt dat we pas 15 dagen na de inseminatie mochten testen..omdat t dan zeker is dat de Ovitrelle uit mn lichaam zou zijn..dus wil niet weer een teleurstelling voor mezelf.. Voor deze inseminatie heb ik al 2 mooie eitjes gehad alleen beide keren sprongen ze steeds vlak voordat ik weer terug moest naar het zh..2 flinke dompers dus en bij deze keer wilde de gyn bovenop me zitten..30 mei had ik 2 eitjes links en rechts van 10 mm..1 Juni weer terug en toen had ik 1 eitje van 13 mm en 1 van 10 mm..dus 2 juni ovitrelle gespoten en 4 juni inseminatie..spannend allemaal dus..bij ons int zh hebben ze beperkte openingstijden..zijn niet helemaal gesloten..maar weet niet of ze behandelingen doen..toch raar dat ze de boel ineens dicht gooien..
hey lieke! ik lig bijna gelijk met jouw, zit nu 3 dagen voor mijn nod. heb 5 juni mijn iui gehad met 1 eitje van 20mm.. vind het nu wel spannend aan het worden! kwaaltjes heb ik eigenlijk niet echt last van! hopelijk hebben we snel allebei een positieve test! liefs
Hoihoi lieve meiden, Ik wou even melden dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Ik en me vriend waren al 5 jaar bezig met een klein wondertje. Allerlei testen gedaan,van bloed prikken,uitstrijkjes,echoscopie tot baarmoederfoto. Bleek dus dat mijn vriend slechte soldaatjes had. 1 x iui gehad. En op de natuurlijke manier toch zwanger geworden. Omdat ik geen zin had in ziekenhuisbezoekjes..ik wou t niet meer. Het is dus echt zo.. als je er niet meer aan denkt,dan gebeurd het pas. Ik weet het ..het is makkelijk praten.. Wou dit toch wel met jullie delen,dat t echt kan lukken..en niet om jullie jaloers te maken,want ik heb dit zelf ook meegemaakt,,5 jaar lang. Ik hoop echt dat jullie snel een positieve test mogen hebben. Dikke kusss
ik hoop dat jullie deze maand positief testen!! Spannend!! Bij ons in t zkh zijn ze gewoon 3 weken dicht, jammer genoeg net in de 3 weken dat ik ovuleer dus dat word in augustus weer een nieuwe iui poging waarschijnlijk. Baal er wel van maar van de andere kant is het ook wel lekker om nu 3 weken eff vrij te hebben van de bezoekjes Hoe lang zijn jullie al bezig?
hey! ik vind dat eigenlijk echt niet kunnen dat een zh gewoon dicht gaat, maarja wat doe je er aan. maar idd wat je zegt, het is af en toe wel fijn om even vrij te hebben! ik ben nu iets langer als 1,5 jaar bezig. ben eigenlijk meteen de mmm in gemogen omdat ik een verhoogde kans op trombose heb. omdat ik toen al 2 maanden niet ongi was geweest heb ik gevraagd of ik meteen naar de gyn mocht. toen was mijn uitstrijkje ook nog eens niet goed en daar ben ik toen eerst voor geholpen. daarna 2 rondes clomid maar dit deed niks en mocht daarna meteen gaan spuiten. heb het spuiten 5 rondes zonder iui gedaan maar omdat ik steeds cystes heb na de eisprong moet ik iedere keer een cyclus overslaan voordat ik weer mag beginnen, daarom zijn we nu ook met iui begonnen om mijn kansen toch te vergroten. hoelang ben jij al bezig? liefs
Ik heb vandaag helderrood bloedverlies..zit op CD 28..ik ben bang dat k toch weer ongesteld ga worden.. Wij zijn al 1,5 jaar bezig voor een wondertje..en 13 dagen terug de eerste iui behandeling gehad..
Dan lopen we indd redelijk gelijk..ik heb sinds vandaag helderrood bloedverlies..ben bang dat k gewoon weer ongesteld ga worden..dan kunnen we weer naar t zh voor de volgende ronde..
Mijn ziekenhuis heeft een zomerstop van 6 weken voor IUI... Ik vind het echt belachelijk. Ik kan pas in augustus weer terecht!
Hoi meiden. Ik ga bij de volgende cyclus starten met de 1e IUI. Vind het echt super spannend allemaal.
Balen, met dat bloedverlies. Ondanks alles is het toch elke maand een teleurstelling. Wij zijn net als jullie ook 1,5 jaar bezig en lopen vanaf eind december in het ziekenhuis. Ik moet wel zeggen dat de artsen heel lief zijn en het gelukkig niet voelt of ik een nummer ben. Ik heb vorige maand een kijkoperatie gehad en toen is bevestigd dat ik een afwijkende baarmoeder heb en het daardoor moeilijker is om zwanger te raken daar komt bij dat mijn vriend slechte zwemmers heeft, net genoeg om vruchtbaarheids behandelingen te ondergaan dat dan wel. dus bij ons ligt het een beetje aan beiden. We gaan in de weken dat de afdeling dicht is eff een lang weekendje er tussen uit, eff bijtanken. @jufaman81 ik weet precies wat je bedoeld. het voelt toch als 2 verloren maanden. Ik heb tegen mijn arts gezegd dat ik toch wel hoopte dat als ik in augustus weer mag komen dat er dan wel een iui plaats vind
Inderdaad zeg wat belachelijk dat die ziekenhuizen dicht gaan. Heb je eindelijk eens tijd. Ons ziekenhuis gaat niet dicht gelukkig en daar ben ik heel blij mee. Je blijft wachten he! wij doen nu ook iui na wat is het bijna 2.5 jr oid.
Jeetje Balen zeg Lieke. Hoeveel dagen na de inseminatie ben je ongesteld geworden? Krijg jij ook hormonen?
@lieke 86 wat gruwelijk balen (om me maar even netjes uit te drukken) voor je! Komt goed ook al duurt t wat langer Ik vind het ook raar dat ze het dicht gooien maar heb er vrede mee. Omdat ik dit jaar niet op vakantie wil (dat zou weer een verloren maand zijn gaan we in de tijd dat ze dicht zijn een weekend. Gaan jullie wel op vakantie of vinden jullie net als ik dat dan weer een verloren maand?
Pink ja das balenals je toch nietop vakantie gaat. Wat een lui ziekenhuis. Hier vandaag wezen iuien, nu 2 weken wachten. Vinden jullie die eendebek ook zo vreselijk? Ik vond het best wel pijn doen maar mijn bmm had zich dan ook verstopt. Met wie zit ik op die goddelijke wachtbank? Ik duim lekker voor iedereen mee! Zet hem op he! Wij zijn kanjers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet volgende week voor mijn 3e iui behandeling. Hopelijk is het voor ons allemaal snel raak. Hier gaat het ziekenhuis ook 3 weken dicht, ik zit gelukkig nog net met mijn 3e iui voor dat ze dicht gaan. Dikke kus van mij
Hi dames, Ik krijg vandaag mijn hormoonbehandeling en morgen de eerste IUI! Ik vind het zo spannend kan er bijna niet van slapen! Maar ik heb hetzelfde probleem als jullie, onze gyn gaat ook de hele maand Juli weg dus als het deze keer niet lukt kunnen we pas in augustus de volgende poging doen. Gr Natasja
Natas sterkte morgen!! Zet hem op!. Ik vond het ook heel spannend, al hoef je niet echt iets te doen. Ja je benen spreiden. Ik sliep vanacht ook slecht. Hopelijk wordt het je eerste en laatste. Heb jij ook hormonen gekregen? Net toen de inseminatie was geweest stapte ik van die stoel zeg maar maar toen liep er heel wat vocht uit. Nu ben ik bang dat die zaadjes zijn mee gespoeld. Ach ik zal het nooit weten. Zou wel sonde zijn.