Wie ervaring in het Maasstad zkh ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Steph88, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@potjesoep .. dokter Ritfeld heb ik 1 a 2 keer gehad idd een hele vriendelijke aardige vrouwelijke arts ! Nu snap ik ook meteen jouw ervaring. Die norse dame heet .. dr. Dreischor die heb ik dus altijd. Geen inlevingsvermogen idd !

Bij deze arts is het routinewerk en als je snel iets te vragen hebt dan wordt dit in de gang en achter de balie uitgebreid besproken. De wachtende patienten weten meteen alles van je van a tot z. Dames achter de balie zijn ook heel vriendelijk. Op 1 na. Dus daar ligt het ook opzich niet aan.

Gelukkig werd jij steeds door Ritfeld behandeld ! Die denkt ook met je mee.. toen ik wilde ophogen met medicatie mocht dit. En toen ik utrogestan wilde mocht dit ook. Maar werd door mijn huidige arts weer geweigerd :( gelukkig heb jij wel hele fijne ervaringen ! En ben je nu zwanger :D

Dr. Ritfeld houd zich voornamelijk bezig met ivf en doet vaak puncties. En mijn arts houd zich voornamelijk bezig met iui.. dus switchen zal moeilijk worden.

Gefeliciteerd met je zwangerschap !!

2. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik ben zelf begonnen bij het EMC in de stad en mijn ervaringen daar zijn echt bagger. In tegenstelling tot het EMC is het Maasstad echt een top ziekenhuis. Natuurlijk hebben ze ook (hele kleine) minpunten maar je wordt er tenminste wel als een mens behandeld en niet als een nummer zoals bij het EMC. Mijn arts in het Maasstad weet altijd nog precies wie ik ben en wat mijn verhaal is. Ook de assistentes achter de balie zijn heel vriendelijk. Ik heb er nooit langer dan 10 minuten hoeven wachten. Nee hoor, het Maasstad is echt de beste keuze naar mijn mening.

3. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met het Maasstad en met zowel Ritveld als Dreischor en alle assistentes

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er in de gang dingen werden afgehandeld, niet bij mezelf nog dat ik het kon horen van andere.

Soms was ik idd na 5 minuten al buiten met bijv een follikelmeting maar als ik eens vragen had dan kon dat altijd

Maar als je, je niet pretiig/op je gemak voelt bij een arts/ziekenhuis dan moet je daar zeker wat mee doen!
    Hetzij aangeven bij je arts en hopen op verandering of kijken naar de mogelijkheden van een ander ziekenhuis.
    Maar bedenk wel, het is overal wel iets. Grote ziekenhuizen ben je vaak ene nummer, kleine ziekenhuizen zijn de mogelijkheden vaak beperkt bijv geen IUI/tp/punctie in het weekend/feestdagen

4. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    puffff zeg nee die moet je niet hebben die ander die is echt mega nors weet niet wat die heeft lijkt wel of ze altijd paarde vlees eet of zo , ja heb echt geluk gehad met ritfeld ,dus mocht je in het ivf traject komen en je zit nog in die kliniek vraag om haar en never nooit een ander.( en ritfeld bespreekt nooit wat in gang ;) haalt ze je weer terug naar der kamertje

succes ik hoop ook snel voor jou en je man een zwangerschap en betere en goede ervaringen

5. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@ Ritoy & staffy .. fijn dat jullie ervaringen wel goed zijn met het maasstad ziekenhuis :) wat kan het toch verschillen dan he !

ik heb volgende week een evaluatiegesprek en wil dan mijn ontevredenheden aankaarten. in de hoop op een verandering.. afwachtend op dit gesprek, zal ik daarna mijn conclusie trekken en een beslissing nemen.

@potjesoep. idd ben ook van plan om naar Dr. Ritfeld te vragen indien ik in het ivf traject terecht zal komen. en door zal gaan binnen dit ziekenhuis.. op dit moment is mijn vertrouwen weg, omdat ik al veel misverstanden heb gehad.

Dankje ! en jij nog een hele fijne zwangerschap toegewenst :)

6. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Hier ook bij het Maastad gelopen. Dr. Dreichor vond ik ook helemaal niets, gelukkig had ik op een gegeven moment verhoef, die heeft utrogestan voor tijdens cryo terupplaatsing voorgeschreven, was niet gelukt, maar als ik dat niet had gehad wist ik op voorhand al dat het niet gelukt was. M'n lf werd steeds korter. Die andere getinte vrouwelijke arts is erg meelevend.

Dat van verder praatte op de gang, herken ik maar al te goed, grrhh. Ik was wel blij dat we zo snel aan ivf/ICSI konden beginnen.
    Het resultaat na 2 ICSI pogingen kruipt hier nu rond en is net een jaar geworden.

7. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@ happy.. vervelend dat je dezelfde ervaring als mij hebt gehad !.. ik hoor best goede verhalen over verhoeff. Hier afgelopen donderdag evaluatie gesprek gehad. De komende tijd zit ik nog steeds aan dr. Dreischor vast helaas. Ik vindt haar ook totaal niet medelevend. Die andere vrouwelijke arts dr. Ritfeld daarintegen wel. Helaas heb ik haar nauwelijks.

Gelukkig is de 2e icsi poging een succes bij jullie geweest :) ! Wat goed om te lezen.

8. Frummel2008

1 sep 2014
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad Albert Schweitser in Zwijndrecht is heel fijn!
    Een geweldig team en allemaal schatten van mensen, als de poging mislukt was, veel medeleven en ze denken echt met je mee. Werken zelfs goed op tijd, je hoeft nooit lang te wachten op je beurt. IUI gebeurt in zwijndrecht, ivf en icsi in samenwerking met het erasmus in rotterdam. Ik vind het een aanrader!

Deel Deze Pagina