Hoi ladies, Binnenkort start ik met een behandeling van 3 maanden zoladex of lucrin. Volgens de gyn moet ik daar in de tweede helft van mijn cyclus mee starten. (en daarna direct door met IVF) Maar kan iemand mij vertellen waarom dat is? Bij mij zou volgens berekening de tweede helft starten op een vrijdag. maar omdat het een vrijdag is, wordt het doorgeschoven naar de week erop. Maar dan is het net weer koninginnedag en 1 mei. Dus wordt het pas woensdag dat ik mijn injectie krijg. Nu heb ik echter gisteren al mijn eisprong gehad, en ben nu dus al met tweede helft begonnen (soms heb ik een kortere cyclus) Dat betekent dat ik dus al in de laatste week van cyclus zit als ik de injectie krijg. Maakt dat wat uit? Ik wil niet voor ieder wissewasje het ziekenhuis bellen dus vraag eerst maar even jullie ervaring. Als het niets uitmaakt laat ik de afspraak gewoon staan, anders toch maar even bellen. Maar ik kan dus nergens vinden waarom het in de tweede helft moet starten. bedankt voor jullie antwoorden! liefs, Muk