Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @majo: hee meis, voor jou wordt t nu toch echt wel spannend!!! :)
    morgen is je testdag?
    brrr wat spannend!
    maareh, was de 22e de TP? eigenlijk moet je vanaf de punctie (eisprongen) + 14 doen toch?
    in dat geval.. ben je toch al overtijd! :)

in dusseldorf en wirdum zeiden ze dat althans, dag punctie=eidag zegmaar.
    of heb je een lange LF?

ieks, ik word helemaal kriebelig voor joe! :)

wat betreft de zaadkwaliteit: bij jullie wisselt ie dus ook steeds. apart he.

hoe voel je je verder? geen rare dingen, behalve het uitblijven van bruin/rood tot nu toe?
    ik ga onwijs voor je duimen..... ik heb er goede vibes bij! :)

@hier: ik voel niks, nou ja, steeds minder. alleen (.)(.) doen zeer, maar ja dat doen ze wel vaker.

zoals je elders ook al schreef: soms/vaak denk ik dat wat we ook doen, tot en met icsi, het er gewoon niet inzit.
    gewoon, dat t niet kan ofzo.
    :(
    en hoe langer t duurt, hoe meer dat logisch lijkt he.
    maar dan lees je successtorys van meiden hier...

nouja, de tijd zal t leren...

knuffff voor iedereen!
    :)

2. heidi6208

heidi6208 Lid

23 sep 2009
    41
    0
    0
    Hallo Meiden,

Na een dikke week van griepen :x- vandaar dat ik er een poosje niet was - ben ik er weer een beetje bovenop en ben ik weer aan het werk.

Ik heb dus nu een hele riedel van verhalen van jullie gelezen die aardig op succesverhalen lijken, maar dan .... komt ineens het bericht van Miepje. Echt verschrikkelijk:(. Ik begon eigenlijk helemaal in een positieve vibe te komen, en kreeg gewoon tranen in mn ogen bij het lezen van dit kl*tebericht. Wat een sh*tbende zeg.

@Miepje: Ik leef met jullie mee en wens jullie veel sterkte.

@Majo: dus morguh is de grote dag. wel spannend. Ik zal aan jullie denken en duim mijn vingers eraf;).

@Kigo: voor jullie ook heel spannend, of weten jullie al meer dan wij??? Ik ben benieuwd en hoop op het beste. Dat al dat bruin en rood :(maar gewoon een bijwerking mag wezen. En dat er goed nieuws aan zit te komen natuurlijk.

@Klingel en Lauwtje: allebei wachten op de testdag. Succes met de spanning. Ik duim natuurlijk ook voor jullie;).

Wij zijn op 25 sept. bij dr. V. geweest. Wat een lieve man zeg:p. Of had hij gewoon een goede dag??? Hij was echt superlief voor me en heeft nog even symathie gekweekt :Ddoor mijn man te vertellen hoeveel pijn die punctie gaat doen (ongeveer net zoveel pijn als een trap in de kl*ten).
    Afgelopen dinsdag zijn we begonnen met de Decapeptyl, dus we hebben er al een week opzitten. A.s. dinsdag komt de Puregon erbij en volgende week woensdag hebben we eerste echo bij dr. P. Dus het gaat wel heel snel nu. Ik heb zelf het gevoel dat we begin herfstvakantie dan dus de punctie hebben:(, maar goed ... dat zie ik dan wel weer.
    Het spuiten valt me idd heel erg mee. Eigenlijk een fluitje van een cent. En geen bijwerkingen tot nu toe:). Dat is ook wel fijn, want ik heb een baan met veel klantencontact en daarbij kan ik eigenlijk geen bijwerking als stemmingswisseling gebruiken. Maar goed, mocht dat nog komen dan ziek ik dat dan wel weer, dan maar even geen klantencontact. Ook wel weer lekker rustig dan.

Is er nog iemand die me kan vertellen hoe gevoelig zo'n punctie is? Dan kan ik me daarop vast voorbereiden. Ik mag altijd graag van te voren weten wat er komen gaat.

Nou, ik ga verder met duimen voor alle wachtenden en leef mee met de mensen die minder leuke dingen hebben meegemaakt.

Talk to you soon.

Heidi;).

3. Kigo

Kigo Lid

18 sep 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Helaas is de menstruatie helemaal op gang gekomen. Heb afgelopen zaterdag nog contact gehad met het ziekenhuis. Het kon geen kwaad om door te gaan met progesteron en dan dinsdag een test doen, of ik moest zelf zeggen het is een echte menstruatie dan kon ik stoppen. Ben zaterdagavond gestopt met de progesteron. Het is gewoon echt een menstruatie. Baal er echt enorm van want had zo'n goed voorgevoel. Maar dat zegt natuurlijk echt niks. Gelukkig is er nog een cryo beschikbaar, dus hoef gelukkig niet gelijk aan poging 2 te denken. Weten jullie hoe dat gaat, heb een nagesprek eind oktober, word dan ook besproken hoe het verder gaat met de terugplaatsing? Zal dat ongeveer in november zijn? Zal morgen het ziekenhuis bellen dat deze poging jammer genoeg niet gelukt is.

@Majo, helemaal geweldig dat het bij jou nog rustig is! Zo spannend, en hoop echt zo voor jullie dat het morgen een positieve test is!!

@Klingel, we kenden elkaar inderdaad nog niet op dit forum. Via Majo was ik hier gekomen omdat we tegelijk in het ziekenhuis lagen voor de punctie. Kun je de wachtweken nog een beetje volhouden? Hopelijk blijft het rustig en op naar een positieve test!!

@Lauwtje, ook nog even volhouden! Wanneer mag jij testen? Wat spannend voor iedereen in de wachtweken. Voor jullie hoop ik natuurlijk ook dat het rustig blijft en ook straks een positieve test!!

@Heidi, dr V. is inderdaad een lieve en goede gynecoloog. Sta al heel wat jaren onder behandeling van hem en ben erg tevreden. Was echt blij dat hij dienst had toen de punctie gepland werd! De punctie vond ik erg meevallen. Wist ook echt niet wat mij te wachten stond en was best zenuwachtig. Vond de verdovingsprik voor de baarmoedermond vervelend maar daarna ging het eigenlijk wel. Daarna wel napijn gehad maar daar helpt paracetamol goed voor! Het onderzoek bij de rontgen als ze gaan kijken hoe toegangelijk je eileiders zijn, met blauwe vloeistof vond ik afschuwelijk. Ging daarna in de lift bijna onderuit. Maar dat is dan bij mij ook het probleem, dat mijn eileiders door verklevingen niet toegangelijk zijn. Misschien dat ik hierdoor de punctie minder pijnlijk vond.

Liefs van Kigo

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    @kigo, Wat balen van je ongi.. :( Dikke knuffel.
    @heidi, Klote griep ook. Gelukkig ben je er weer bovenop.
    @majo, Spannend!! Hoop op een posi test voor je! Ga je morgen testen??
    @klingel, wanneer is jou testdag dan? Spannend hoor. Hoop voor jou ook een posi test.

Ik kan volgende week dinsdag testen. Maar voel nog helemaal niks nada noppes dus testen zal dan wel niet nodig zijn ;)
    Heb vandaag bloed laten prikken voor het progestron ofzo? Zal eind van de week bellen voor de uitslag.

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Kigo: Hè...jeetje wat jammer zeg :( !! Dus tóch doorgezet?! Balen zeg!! Hopelijk kun je het gauw een plekje geven. Maar volgens mij denk je alweer na over je cryo... Eind oktober het evaluatiegesprek dus. Volgens mij kun je dan idd ook bespreken wanneerje de cryo kunt laten terugplaatsen. Maar voor hetzelfdee geldt kan dat morgen al telefonisch...als je er al aan toe bent dan?!

@Heidi: Balen dat je griep gehad hebt. Gelukkig voel je je weer beter :) En intussen ook al met de deca begonnen. Gelukkig valt het spuiten je toch mee!! Ik heb nu 2x een punctie gehad. Eerste keer in Zwolle (zaten we eerst) en kreeg toen een roesje. Dat viell érg mee, enige vervelende toen vond ik het roesje...beetje dizzy gevoel alsof je alle controle over jezelf kwijt raakt en alles gaat draaien. 2e x in Meppel (zonder roesje) was een ramp. De verdoving in de baarmoederwand vond ik in tegenstelling tot Kigo juist wel meevallen, maar daarnatijdens en ook na de punctie héél veel pijn gehad. Voor mij de volgende keer (hopelijk is het niet nodig) absoluut mét roesje!! Maarre...ervaringen verschillen dus heel erg per persoon, maar ook bij mij de eerste en tweede dus al. Niet te druk om maken en oer je heen laten komen!! Morgen dus de Puregon erbij?! Succes!! Nu gaat het hard straks hoor!!

@Klingel: Ons werd verteld dat ik 18 dagen na de punctie mag testen, niet op da 14. Maar lees hier op zwp idd ook wel eens 14 dgn na de punctie. Vorige keer werd ik op dag 16 na de punctie ongi. Hoop dat je gelijk hebt met je goede vibes :) Jij dus alleen zere (.)(.) Had ik vanaf de avond van de pregnyl ook enorm. Vanaf afgelopen donderdag is dat eigenlijk helemaal weg. W.s. dus van de pregnyl geweest?! Normaal heb ik de hele week voor ik ongi moet worden pijnlijk (.)(.) Jij dus over 6 dgn testen? Is het bij jou dan op dag 14 na de punctie?

@Lauwtje: Jij voelt dus nog helemaal niks? Je kunt er toch niks van zeggen hoor!! Het is bij iedereen zóóó verschillend allemaal!! Jij nog 8 dgn wachten dus. Houdt je het nog een beetje vol?

@Meggytje: Hoe is 't met jou? Al zenuwen voor de afspraak eind oktober? Lijkt me ook wel spannend allemaal hoor!!

@Miepje: Hoe is het met je Meid? Gaat het allemaal een beetje? Of juist helemaal niet? Vind het zóóó erg voor jullie. Ben je 'ziek' van je werk om het te verwerken? Of gewoon aan het werk? Doe maar rustig aan. Veel sterkte voor jou en je man. Knuffel!!

Hier nog steeds niet ongi!! Raar vind ik het maar hoor!! Vannacht en vandaag eigenlijk nergens last van gehad. Eind van de middag af entoe weer ongi gevoel. Nu net laatste uur weer wat heviger. Maar ja...nog niet ongi. Wilden eerst pas donderdag testen omdat ik dan vrij ben. Moet morgen en woe. nl om 6.30 uur de deur uit. Manlief eigenlijk pas om 8 uur, vandaar. Vond direct naar m'n werk gaan ongeacht de uitslag ook niet echt wat. Maar ja...vandaag om 17.50 uur klaar met cursus en toen snel manlief gebeld of ie toch nog snel een test wilde halen. Was nèt op tijd. Dus morgenochend dan toch maar een testje wagen.....vind het doodeng....maar ja...als we wat willen weten.....
    Pppfff....vind het zó raar om te testen...dit is eigenlijk sinda al die jaren een eerste serieuse test. Ooit wel eens eerder gedaan omdat ongi heel lang uitbleef. maar dan wist ik het eigenlijk al en ging ik nergens vanuit. Spannend!!!!

Jullie horen het wel morgenavond!! Hoop met goed nieuws te komen :)

Toedels!!! Majo

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    majooooooo ik duim zo voor je!!!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    goede morgen..

even snel op zoek naar majo...

ieks, waar ben je?
    is deze stilte een teken van goed nieuws of.. :(

ik blijf duimen!

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Ben even niet meer zoveel aanwezig hier. Maar was wel erg benieuwd hoe het nu met Majo is afgelopen. Hoop dat deze stilte goed nieuws is...

Hier gaat het nog steeds k.t Vandaag hadden we de eerste echo gehad en hadden we een kloppend hartje moeten horen. Maar het heeft niet zo mogen zijn... :(

Meiden, ik lees nog steeds met jullie mee hoor, ben alleen even niet meer zo actief hier. Maar weet dat ik er nog ben en met jullie meeleef. xxx

9. heidi6208

heidi6208 Lid

23 sep 2009
    41
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik zit ook al de hele dag te wachten op een berichtje van Majo en ik wordt nu wel een beetje bang van deze stilte:(. Normaal gesproken is geen nieuws goed nieuws, maar ik denk dat ze al lang een berichtje had gezet als ze goed nieuws had. Ik hoop maar dat ik het bij het verkeerde eind heb.

Ik ben vandaag begonnen met Puregon en heb volgende week woensdag de eerste echo:). Het haar supersnel en het wordt steeds spannender. Ik knijp 'em wel voor de punctie, maar ja ... daar moet ik me maar gewoon overheen zetten en over me heen laten komen. Ik heb geen andere keus. Ik zou het wel fijn vinden als er iemand was die me een positiever verhaal kon vertellen over die rotpunctie, maar ik denk dat als ik daar op moet wachten, ik kan wachten tot ik een ons weeg. Lijkt me niet zo verstandig.

@Miepje: ik kan me voorstellen dat je even de tijd nodig hebt om dit te verwerken. En natuurlijk zijn dan die datums waarop je eigenlijk wat leuks zou moeten doen, niet echt welkom. Ik leef met je mee en wens je heel erg veel sterkte.

Liefs,
    Heidi:p

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Daar ben ik dan eindelijk!!! Lief dat jullie aan me gedacht hebben.Tsja...wilde gisteravond al langskomen, maar lag de hele avond zwp eruit!! Vandaag de hele dag gewerkt en nu net thuis, met......................goed nieuws!! Hadden gisterochtend om 5.45 uur een POSITIEVE test!! JOEHOEOEOEOEOEOEOE!!! Heel blij, maar ook zo énorm onwerkelijk zeg!! Helemaal als je bekijkt hoe die hele 2e poging verlopen is!! Écht onvoorstelbaar!! Hadden een test van clearblue die aangeeft zwamger of niet zwanger en stond al rond de 10 sec. zwanger in beeld. Hebben eerst een paar keer naar dat ding gekeken, toen weer naar elkaar, toen weer naar dat ding.......héééééle vreemde gewaarwording!! Daarna werd ik helemaal hyper en ben dat op mijn werk ook de hele dag geweest....ze zullen wel gedacht hebben........
    Morgen ga ik naar Meppel bellen om door te geven, ben dan vrij. Op werk toch geen tijd voor. Zullen daar ook wel opkijken...er was voor volgende week al een evaluatiegesprek met Dr. V. gepland aangezien er eerst helemaal geen zaadcellen gevonden waren....... Eerst nog een keer testen morgen, want kan het nog niet echt geloven. Zóóó raar!! Ben wel heel bang dat het niet goed gaat, maar ga toch proberen te genieten. Weet nu in elk geval dat we zwanger kùnnen worden en dat geeft bij voorbaat al moed om door te gaan met een eventuele nieuwe behandeling.

Lieve Miepje, vind het best moeilijk om nu dit positieve bricht hier neer te zetten terwijl het positieve bericht van jou net weer negatief geworden is :( Had zóóó graag samen met je willen zwangeren!! Dike knuffel!! Ik ga ook zóóóóóó súperhard voor jullie allemaal duimen dat het gauw (weer) raak is bij jullie!!

Liefs en een knuffel van een superblije maar ook enorm verbaasde :) Majo!!

Ps.....

Klingel...bij jou ook alles nog steeds rustig? Over 2 nachtjes de uitslag!! Spannend zeg!!

En Lauwtje...bij jou? Nog 6 dgn toch?

Heidi, jij begonnen aan de Puregon!! Schiet ook al mooi op!! Niet tegen de punctie opzien hoor!! Voor hetzelfde geldt valt het je norm mee. Die verhalen zijn er ook hoor!! (was bij mij de eerste keer ook).

Kigo, hoe is het met jou? Kun je het al een beetje een plekje geven? Zóó balen dat we tegelijkertijd waren en ik dan posi heb en jij niet...had ook zo gehoopt dat het samen raak was!! Knuffel!!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    majo!!!!!!!!

gil!
    ik ben so blij voor jou!!!!!!
    het moest ook wel, hoeraaaaa! :)
    supergefeliiii!!!
    het moet bizar voor je zijn, deze ronde waarin je, mede door de ' matige cryos' minder hoop had.

nou, als matig t al zo goed doet, moet je nagaan wat voor superbeeb(s!) dat wordt(en)!!

supergefeli!

@miepje: dit moet idd moeilijk zijn, ik denk nog vaak aan je, zeker omdat we er zo over praatten en ik live powerrrrrrrr heb gestuurd steeds toen ik langsreed.. :(
    het moet heel zwaar voor je zijn, en ik wou dat ik iets voor je kon doen..... :(

@hier: gaat goed, maar onwijs zenuwen.
    vind vandaag bloedprikken best wel snel (dag 12 punctiedag, 8 dagen na TP) maar toch schijnen ze vanaf 1 HCG te kunnen zien.

we zullen zien.

liefs en nogmaals, knuffels voor iedereen!
    om zoveel verschillende redenen...

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Majo,, Gefeliciteerd!!!!! Zwangert!!! Wat een heerlijk gevoel zal dat zijn zeg! Geniet er lekker van meid!

Miepje, Ik begrijp t dat je niet meer zo actief zal zijn hier.. Ik hoop toch dat je binnenkort met heel goed nieuws komt!

Klingel, Spannend zeg! Over 2 dagen de uitslag.. Hoe voel je je??

13. heidi6208

heidi6208 Lid

23 sep 2009
    41
    0
    0
    Hé Majo,

Van harte gefeliciteerd:p. Gelukkig is mijn bange voorgevoel onterecht geweest. Wat kun je meeleven met anderen (die je helemaal niet live kent) zeg. Maar goed, .... lekker genieten nu. Namen bedenken, babyspulletjes kopen, je lekker laten verwennen door Jan en Alleman ;)en ga zo maar door. Heerlijk voor je.

@Klingel: ik kan me voorstellen dat je helemaal in de spanning zit, of weet je het al:(? Ik hoop dat je lekker samen met Majo kunt zwangeren. Ik gun dat trouwens iedereen van harte.

@Lauwtje: Hou jij het nog een beetje vol, meissie? :(Wel spannend he.

@Kigo: Kun je het een beetje allemaal aan? Al die mooie berichten, terwijl jij net weer weet dat je wat langer moet wachten en weer een volgende ronde door moet:x. Je weet dat wij allemaal altijd een luisterend "oor" hebben he. We leven met je mee.

Bij mij / ons geen nieuws. A.s. woensdag de eerste echo en dan zien we wel weer verder.

Greetz aan iedereen,
    Heidi:p

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @lauw: hoe gaatie? voel je je goed?
    @heidi: nog even rust bij jou he, voor t circus gaat beginnen?
    @kigo: dikke knufff, wachten is @^#(*^)*& he... wat denk je er nu van, met de cryo?
    @miepje: voor jou ook hele dikke knufff. het moet zo moeilijk zijn, ook nu er overal icsimeisjes op roze gaan deze week... knuffff :(
    @majo: hoe voel je je? ben je beetje bekomen van de schrik??? en hoeveel testjes heb je er al doorheen gejaagd?
    @hier: zenuwen, maar zelfbescherming zegt: t wordt toch niets!
    en van die progesteron word ik ook een beetje gek terwijl ik de eerste week zei dat ik er niets van merkte.. hebben jullie dat ook?

nog 22 uur en dan weet ik meer... bizar..

knuff

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Dames, bedankt voor de felicitaties. Kan het nog niet echt geloven. Vanmorgen voordat ik naar Meppel belde nog een 2e test gedaan. Gelukkig toch ook positief :). Het is zóóó vreemd....
    Kan er helaas nog niet echt van genieten maar dat heeft een andere reden......Ik ga zo de dierenarts bellen om mijn poes die ik al 18 jaar heb, w.s. vanavond in te laten slapen. Het besie is op/ziek... Ben echt zóóóó verdrietig, ben de hele dag (week) al in tranen. Slaap de hele week al weinig/slecht, vind de beslissing zóóó moeilijk!! Vannacht ook de halve nacht op geweest. Wel raar.....die tegenstrijdige gevoelens, ben blij dat we posi getest hebben maar verdiet overheerst nu helaas énorm. Het besie ligt nu niets vermoedend te slapen op de bank en vanavond moeten we 'r w.s. begraven.....:(

@ Miepje en Kigo...Hoe is het met jullie? Kan me zó goed voorstellen dat jullie ff geen zin hebben om hier mee te schrijven en dat dus even op een laag pitje staat!! Knuffel voor jullie!!

@Klingel: Druk aan het aftellen!! Waarom duurt het eigenlijk zo lang voordat je de uitslag van zo'n bloedtest krijgt? Wat verschrikkelijk spannend zeg!! Maar in elk geval nog geen ongi tekenen dus? Dat is al 1 stap in de goede richting toch?! Heb je trouwens niet de neiding om voordat je gaat bellen morgen, een test te doen? Vanavond? Of morgenochtend vroeg?

@Heidi: Jullie leven nu dus naar de eerste echo toe a.s. woensdag. Houdt je het allemaal wat vol? Valt het je tnt mee of tegen? Nog last van de hormonen?

@Lauwtje: Hoe is het nu bij jou dan?

@Meggytje: Bij jou alles rustig nu even.....hoe is tie? Wachtende op eind oktober he....wanneer moet je ook alweer precies?

Aju paraplu!!
    Liefs een blije maar o zo verdrietige Majo :)/:(

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ach lieve majo,

wat ontzettend verdrietig van je lieve huisdiertje :(
    jeetje, 18 jaar al, das echt een dame op leeftijd.
    het is vreselijk om te beslissen dat ze moet inslapen, maar het is ook de laatste goede daad die je voor haar kan doen als ze echt op is.
    :(
    ohh ik krijg t er helemaal koud van, en een brok in mijn keel.

neem maar helemaal de tijd om de laatste uren met haar te spenderen, en niet vergeten dat het voor haar het beste is.
    trouwens, een leven van 18 poezenjaren is een superlang leven, en ze is vast heel erg verwend door jou.

dikke knuffffff...

en wat betreft je zwangerschap en de schrik ervan ;), blijf genieten en doe maar even heel rustig en voorzichtig aan!

hoe reageerde meppel?

heel gek misschien, maar ik durf niet te testen.
    ik hoor liever morgen door de telefoon dat ik geen hcg in bloed heb (wat ik beschermingshalve maar verwacht) dan dat ik tegen een domme witte test aan zit te kijken die ik dan ook weer niet vertrouw....

en waarom t zo lang duurt, ach, ik denk protocol, maar ik heb gek genoeg geen haast want ik ben ontzettend bang nu! ;)

we zullen zien, t was nog maar (..) de 1e icsi, er zijn nog plenty mogelijkheden (die ik allemaal al op een rijtje heb gezet :D)

;)

17. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    @majo, wat verdrietig van je poezenbeest! :( 18 jaar al! Ik geloof graag dat het zwaar valt.. Je kunt zoveel voelen voor zo'n klein harig beestje.. Ik heb zelf 2 katten. Diva van 2enhalf en Baby (tja wist geen betere naam) Van anderhalf! Ben echt gek op ze! Vind het heerlijk als ze bij mij op de bank liggen te knuffelen.. :D
    Heel veel sterkte ermee.. Enne probeer toch maar een beetje te genieten van het kleine wonder in je buik.

@klingel, MIETJE!! Grapje :) Nee ik kan me wel voorstellen dat je de bloeduitslag afwacht.. Tis allemaal zo onzeker he..
    Hoop voor je op positief bericht. Ik kom morgen zoiezo even checken ;) En dan wil ik gewoon een heel goed bericht! :D

Hier niks bijzonders.. Dacht vandaag even dat ik een ietsiepietsie gevoelige borsten had (als ik ze indruk).. maar dat zal ik me wel verbeelden denk ik.. :( Vorige keren had ik veel eerder last van mn borsten en ook heel erg dus ik verwacht al niks meer. Nouja nog een paar dagen dan weten we meer..

18. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hoi dames!

Majo: Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En wat rot van je poezebeest. Er vanuit gaande dat ze een prachtig leven heeft gehad is dit einde helemaal zo gek nog niet... Lekker slapen en niet meer wakker worden.
    Ik heb zelf ook al 1 kat in moeten laten slapen en ik weet dat het niet het prettigeste gevoel van de wereld is, tenminste voor ons. Toch een maatje van 18 jaar weg... Sterkte!

Ik ben nu net weer van mijn menstruatie af, het heeft 7 dagen geduurd. We hebben volgende week donderdag, de 15e, een afspraak bij de gyn. Dan zit ik net in de vruchtbare dagen.
    Deze maand geen hormonen, geen gedoe aan mijn lijf ff niets... We hadden net na 4 maand niets gedaan(mmm gezien) te hebben weer een keer IUI gedaan, maar het was de zwaarste ooit, emotioneel gezien.
    Ik wil nu graag mijn endo-cyste eruit en dan weer een behandeling opstarten. Hetzij IUI of IVF of ICSI maakt niet uit.. Wil nu eindelijk na 2,5 jaar wel eens zwanger worden.
    Geloof dat ik weer een baaldag heb ;)

Wat is dit toch een apart topic...
    De emoties vliegen van de ene kant naar de andere. Van verdriet naar intens geluk. Van wanhoop tot vreugde. Van onzekerheid naar zekerheid hoe rot die ook is... we maken toch wat mee!
    En toch vind ik het erg fijn om mijn gevoelens/gedachten met jullie te delen. En natuurlijk ook jullie gevoelens en gedachten te lezen. Bedankt daarvoor!

Liefs Meggy

19. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Klingel..

Ik dacht heee nog geen bericht!! Maar zie gwoon een vette banner staan!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!
    Geniet er lekker van meid! Ooooh ik ben zo blij voor je!! :D

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja got ik ben hier nog niet eens geweest!

helemaal in shock.... maar mijn bloed van dag 11 had 9 HCG, dus ik schijn echt zwanger te zijn..... totaal bizar!

dikke knufff allemaal en VOLG MIJ (ONS, MAJO) SNEL alsjeblieft!

Deel Deze Pagina