Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi6208

heidi6208 Lid

23 sep 2009
    41
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vanochtend de tweede fm gehad. Dr. P had woensdag een verkeerde schatting gemaakt. Volgend dr. V. zijn het er rechts inderdaad 2, maar links zes in plaats van 8. Dus 8 in totaal. Ze zijn 13 mm. Maandag weer een fm en daan zeer waarschijnlijk woensdag de punctie.

Begin nu wat last te krijgen van misselijke momentjes en ik ben nu ook wel snel moe. Vanaf drie uur 's middags kan ik me niet meer echt concentreren op mijn werk en zit ik dat laatste uurtje gewoon relaxed uit. Ik lig 's avonds tegen half 9 op bed en nog kan ik smorgens niet uitkomen. Maar goed, dat zal straks allemaal wel weer wat beter worden.

Ik hou jullie op de hoogte.

Knuffels aan jullie allen.

Heidi

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Meggytje: Zó...nu zit er eindelijk weer schot in de zaak bij jullie. Eruit met die endo dus!! Hopelijk krijg je gauw een oproep en valt het je allemaal heel erg mee. Weten jullie al wat het vervolgtraject daarna gaat worden dan? Nog een IUI of toch door voor IVF? In Meppel kun je natuurlijk sowieso blijven, ongeacht welke behandeling. Succes!!

@Heidi: Een score van 8 in totaal is ook lang niet gek hoor....vind trouwens wel dat ik vaak lees dat de ene gyn over een andere zegt dat hij/zij iets verkeerd heeft gezien/geteld. En dat geldt dan voor allemaal. Is bij mij paar keer geweest, maar bij enkele anderen ook. Enne....13mm ziet er ook goed uit!! Jammer dat je nu kwaaltjes gaat krijgen van de Puregon/Deca.
    Geniet maar lekker van het weekend en op naar een mooie FM a.s. maandag!!

Greetz Majo!!

3. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Halloo dames!!

Meggy, eindelijk de endo eruit!! Hopen dat je gauw een belletje krijgt. Gaan jullie daarna nog door met iui?

Heidi, Niet gek 8 eitjes van 13mm.

Majo, hoe is t met jou dan?? Wanneer krijg je de eerste echo?

Ik vind inderdaad dat de een wat anders zegt dan de ander. Vind het altijd het fijnst als ik de hele behandeling gewoon 1 gyn heb.. Maargoed dat heb je niet voor het zeggen he

Hier vanmorgen de eerste spuit weer gezet.. Heb met vriendje afgesproken dat dit de laatste iui word dit jaar,, Daarna even rust en dan zien we in januari wel weer verder..

Liefs!!

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Klingel, ik lees net op een ander topic je onderschrift :(:( Jij ook al! Gatver, wat verschrikkelijk kl.ten! Je was al ongerust, maar je HCG was toch goed gestegen? Oh, meid. Ik vind dit zo verschrikkelijk rot voor je! Een dikke knuff van mij!

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #225 Majo, 16 okt 2009
    Laatst bewerkt: 16 okt 2009
    Lieve Klingel,

Heb in het andere topic al op je gereageerd maar wilde ook hier nog even kwijt dat ik het zóóóóó onzettend erg voor jullie vind!!
    En dan meteen nóg zo'n posimailtje naar de rest toe op het andere topic. Hoe moeilijk zal dit voor je zijn!! Hoop idd net als jijzelf dat het niet te lang duurt voor je de mk krijgt. Weet je zeker dat je direct alweer door wilt? Kan me voorstellen dat je dit eerst even een plekje moet geven saampies!! Vind het niks aan zo....eerst Miepje...en nu jij....bah!! Vond het juist leuk om met meerdere van hier te gaan zwangeren......
    Hele dikke knuffel voor jullie allebei Meiden!! En kom gauw weer terug bij het verlengde wachtbankje!! En jij ook Miepje!! En de rest ook!!

Knuffel Majo!!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Lauwtje...jij ook weer begonnen dus?! De 6e IUI nu? Ik ga weer heel hard voor je duimen Meid!! En deze keer raak he!!

Knuf Majo!!

7. heidi6208

heidi6208 Lid

23 sep 2009
    41
    0
    0
    Hallo Lady's,

Gisterochtend bij dr. P. geweest en hij heeft vorige week toch gelijk gehad. Ik heb het nu zelf gezien. Rechts 2 en links zo'n 10. Gisteren was de grootse 2.5 bij 2 en de rest bijna net zo groot. Morgenvroeg punctie.

Lieve Klingel,
    Dit is even slikken:x. Wat kl*te-bende zeg. Heel erg veel sterkte gewenst.

Liefs,
    Heidi:p

8. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Klinkel nee toch! He wat Kl*te.
    Heel veel sterkte!

@Heidi: veel succes met de punctie. Ben benieuwd hoe dat gegaan is. Wanneer heb je dan terug plaatsing?

Hier nog geen bericht gehad vanuit Zwolle. We wachten nog gewoon af, daar ben ik echt heel goed in geworden...

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hey lieve meisjes,

het is inderdaad onwijs klote en supershit. het was zon magische ronde vol ' wonderen ' en dan klap je binnen 1 weekje van je roze wolkje.
    maarja, ik troost me maar met de gedachte DAT we zwanger kunnen worden, en dat het de 1e ICSI al raak was.

@majo: mn gyn in de kliniek stelde voor de cryo op te halen, dus verder geen gedonder.
    ikzelf wil niet een hele ronde niks doen (geloof ik) maar ook niet weer meteen spuiten en die ellende, dus ik vind dit wel een goede tussen-oplossing.

maar ja, ik weet even niet zo goed wat ik nu allemaal voel, het schommelt nogal.

mn vmk/ongi komt sinds vandaag op gang, daar ben ik wel blij mee want ik wil niet te lang rondlopen zo met nou ja, 2 ex-embryos aan boord :(

@iedereen (even niet persoonlijk, ben er niet helemaal bij) een heel dikke knuffel, en ik wens jullie allemaal heel veel succes bij de diverse stadia van behandeling waarin jullie nu zitten, en majo met lekker broeden... ik kom je hopelijk snel weer achterna.

liefs,
    klingel.

10. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Klingel, ook van mij een enorme dikke knuffel!

Heidi, mooie eitjes ;) Heel veel succes morgen met de punctie!

Majo, hoe is t met jou?? Hoe voel je je? Flinke zwangerachapskwaaltjes?

Ik heb vrijdag mn eerste fm, we zullen wel weer zien..

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Klingel: Begrijp dus goed dat je nog een cryo hebt in Dusseldorf en deze dan in eigen cyclus terug laat plaatsen? Dat zou wel mooi zijn, zonder hormonentroep enzo. Wat zul jij nu heen en weer geslingerd worden met emoties zeg!! Wel fijn dat de ongi/vmk nu dan toch op gang is. Kun je misschien weer heel langzaam verder kijken en het echt een plekje geven.... Knufff!! Mooi gedichtje in je onderschrift trouwens.....w.s. helemaal zoals je het voelt.

@Heidi: Dus...morgen de punctie voor jou!! Spannend....of niet.... Hoe laat ben je aan de beurt? Al meteen heel vroeg? Dan heb je het tenminste gehad!! Heel veel succes meid!! Dat ze maar mooie follikels mogen vinden en daarna in Zwolle nog eens heel veel mooie eitjes en superzaad!!

@Meggytje: Eén dezer dagen zal er toch wel eens bericht moeten komen toch uit Zwolle?

@Lauwtje: Aan het begin van IUI 6 nu dus.....spannend weer!!

Hier....verschrikkelijk beroerd, nog erger dan bij flinke buikgriep. Énorm misselijk dag en nacht, al het eten is vies, soort metaalsmaak en alles stinkt. Maar ja....als dat erbij moet horen bij mij....heb ik het er 'graag' voor over!

Knuffel voor jullie allemaal en kom mij snel volgen alsjeblieft naar de verlengde wachtbank!!

Liefs Majo!!

12. heidi6208

heidi6208 Lid

23 sep 2009
    41
    0
    0
    Hallo allemaal,

Gisterochtend mijn eerste, en hopelijk de laatste, punctie gehad. Wat een hel:x zeg, maar goed, je hebt het er wel voor over en het duurt ook geen uren gelukkig. Daarna flink last van menstruatiepijn, ik heb dat nooit gehad dus weet nu ook wat dat is. Vandaag gaat het een stuk beter.
    Morgen horen we hoe het met onze eitjes (9 gevonden:)) gaat en dan volgt de eventuele terugplaatsing zondag.

Ik hou jullie op de hoogte.

@all: veel liefs van mij:p.

Heidi

13. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Heidii, Spannend!!! Hopen op een paar mooie bevruchtingen..
    Alweer beetje bijgekomen van de punctie? Het lijkt me echt verschrikkelijk.

Majo, Echt ontzettend zwanger dus! :D

Morgen eerste FM. Ben beniewd. Na deze ronde nemen we de rest van t jaar rust..

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Heidi: Jammer dat de punctie jou ook zo tegen viel. maarre....9 eitjes gevonden, goed hoor!! En het zaad van je vriend/man? Of was dat bij jullie al goed?! Heb je al gehoord hoeveel er bevrucht zijn? Of hoor je dat ook pas morgen?! Heel veel succes met de terugplaatsing morgen en hopelijk zijn ze alle 9 bevrucht en kunnen ze ook nog wat invriezen!!

@Lauwtje: Hoe was je eerste FM gisteren? Al een mooie meting? Spannend weer hoor.....laatste poging van dit jaar dus....nou wie weet....voor de komende 2 jaar ;) Dát zou toch mooi zijn!!
    En hier idd goed zwanger ja....aan de kwaaltjes te merken dan....
    'k ga maandag toch nog maar eens ff bellen met Meppel of we toch niet eerder voor echo mogen. Hebben 'm namelijk pas met 9 weken en ben vandaag 7 en 1 dag. Wil eiegnlijk wel weten of er ook een hartje (of 2) klopt...en dit beroerde gevoel dus niet voor niks is...

Hoe is het met de rest hier? 't Is hier rustig...... ook wel logisch natuurlijk.....

Meggytje, nog steeds geen bericht?
    Kigo, hoe is het met jou?
    Miepje en Klingel, met jullie dan?

XXX Majo

15. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hier inmiddels al bericht gehad.
    Ik kreeg van de week een brief van dr. K. Of ik even wilde bellen voor nog wat afspraken. Heb ik gedaan. Moest zelf naar Zwolle bellen voor een afspraak. Dr. K. zei dat het wel dec. of jan. kon worden voor dat ik terecht kon in Zwolle. En ik moet 2 maand van te voren aan een anti hormonale injectie. Dat betekend dat ze mij door mijn enodmetriose en de komende behandeling in een tijdenlijke overgang gaan brengen. Best wel heftig dus. Zie hier wel tegenop... Eerst hormonen spuiten om de boel extra te stimuleren en nu spuiten om alles plat te leggen... Erg dubbel, moet het ook nog ff verwerken. Kan dus vanallerlei bijwerkingen krijgen, denk aan zweten midden in de nacht, opvliegers. Dingen waar mijn moeder nu ook last van heeft en bij haar heet dat overgang!!!

Ik heb dus contact opgenomen met Zwolle. De dame aan de telefoon was erg vriendelijk. Ze zei meteen al dat het even ging duren voor ik aan de beurt was. De gyn waar ik naar toe moet zit momenteel nog al vol.
    Ze vroeg me of het haast had. Ik heb daar eerlijk op geantwoord: "Volgens de gyn. niet, maar voor mij zelf wel." Ze zou even kijken of ze ergens nog een gaatje had. En ja hoor je raadt het al. 5 november mogen we al komen. Ze heeft me er tussen gepropt!!! Super lief!!
    Ik meteen Meppel weer bellen hoe het dan moest met die injectie. En ik moet deze cyclus al beginnen met spuiten. 't gaat nu wel heel snel.. Mag ook eigenlijk wel, ben al 2,5 jaar aan het wachten. Dat realiseer ik me nu pas!!! Het komt dichterbij, het schiet nu eindelijk eens op!!!
    Maar toch die injectie... Nou, ja het moet maar. Ik heb nu al zoveel troep in mijn lijf gehad dit kan er ook nog wel even bij.

Liefs meggy

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Meggy...

Tjee zeg....das best heftig!! Gelukkig kun je 5 nov. al terecht. Spannende tijd voor jou dus!! Wel vervelend dat je moet spuiten en dan in kunstmatige overgang wordt gebracht. Maarre...voor je het weet is die endo eruit en kun je weer verder voor jullie kleine grote wondertje!!

Greetz Majo!

17. heidi6208

heidi6208 Lid

23 sep 2009
    41
    0
    0
    Hai Ladies,

Eindelijk nieuws van mij.

Vrijdag hebben we te horen gekregen dat er van de 9 geoogste eicellen 8 bruikbaar zijn. Alle 8 konden worden bevrucht en 5 zijn er overgegaan tot celdeling.
    Gisteren heb ik er 2 teruggeplaatst gekregen, omdat ze iets achterlopen in celdeling. Op onze vraag of we ons hierover zorgen moeten maken, zei men dat dat niet nodig was. De kans van slagen is iets lager en daarom hebben ze er 2 terug gedaan.
    De resterende drie waren niet geschikt voor invriezen, helaas.
    Dus als deze poging niets wordt, dan gaan we direct over naar de 2e poging. Nog ff afwachten nu.

@Meggy: wat een gedoe allemaal, maar wel mooi dat je snel aan de beurt bent. Ik wens je dan ook heel erg veel sterkte in dit zijtraject.

@Majo: Ik zou er ik weet niet wat voor over hebben om die kwaaltjes ook te krijgen, want dat zou een goed teken zijn. Meid, over een paar weken ben je er waarschijnlijk vanaf en kun je heerlijk genieten.

@all: Ik denk aan jullie.

Liefs,
    Heidi:)

18. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Majo hopen dat je wat eerder terecht kunt.. Maar het lijkt me toch niet dat je klachten voor niks zijn ;)

Meggy, Wat heftig allemaal zeg! Maargoed je moet er wat voor over hebben, en wie weet daarna heel snel zwanger, ik hop t voor je!

Heidi, Dus 2 terug geplaatst? Spannend hoor.. hoop dat ze blijven zitten, of in elk geval 1! Succes met wachten.

Hier schiet er weer voor geen meter op. zitnu op dag 14 en heb pas een eitje van net een centimeter! Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh.. Heb t echt even helemaal gehad..

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Heidi: Dus....2 embryo's 'aan boord' bij jou!! Spannend hoor!! Enne....ook al liepen ze iets achter....zegt niets hoor!! Ik ben nu zwanger na tp va 2 matige embryo's dusse....het kán echt!!
    Heel veel succes in de 2 lange wachtweken...m.n. de 2e week is vaak voor je gevoel erg lang. Hopelijk vliegen ze voorbij.... Enne....nog niet gaan denken aan een 2e poging he!! Wie weet heb je over 2 wkn wel een vetpositieve test in handen:)

@Lauwtje: Hebben aar besloten toch niet met Meppel te bellen om de echo te vervroegen. Moet vanavond namelijk voor 4 nachten de nachtdienst in en dan is het weekend. Volgende week wisten we al dat door mijn werk en door vrije dagen van de gyn vrijdags de enige optie was. Wachten dus gewoon tot de 9 weken. Jammer zeg, dat je ei niet zo hard groeit...maar...misschien doet ie het gewoon lekker rustig aan om strakjes met een groeispurt te komen;) Kop op Meid....nog even doorzetten!! Je niet laten kisten he!!

@All: Hoe is 't met de rest??

Lfs Majo

20. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Majo, nog even geduld dus...

Ik krijg morgen mn IUI! Heb dit keer 2 eitjes! :D We wachten het gewoon weer af ;)

Klingel hoe ist met jou??
    En miep?? Hoe gaat ie daar?

Deel Deze Pagina