hi daar! sorry, al tijdje niet geweest! @lau: superrrr 2 ei, 2x kans! ik duim voor jou! maareh, hoe kan dat nu dat je eerst 1 ei had dat maar niet groeide (eergister) en nu 2? hadden ze er een gemist?? duimduim! @miepje hoe is het nu met jou? en wat zijn je plannen? @majo: en bij jou? misselijk he. brr.. maar- geniet en broed veilig door meis! @meggy: en hoest met joe? eng idd, die injectie. maar, fijn dat het nu ' sneller ' kan, dat mag ook zeker wel na 2.5 jaar! zwolle klonk prettig dus? vond ik ook, heel aardige vrouwen! ik heb binnenkort ook gesprek daar. ik kan er in april (als privekliniek ermee op houdt helaas) terecht indien dat nog nodig is (ga ik niet vanuit! ) en heb een goed gevoel bij zwolle. ik ga met die vrouw praten, iemand ervaring? @heidi:spannend, 2 terug en 1 backup, maar de kwali is matig? toch hoop hebben, het kan allemaal! @kigo: en hoest met joe? @hier: wacht nu op eigen eisprong, 2 dagen later ga ik 1 cryo ophalen. vind dat best wel even relaxt, een ronde niet spuiten en doen maar wel een cryo hopelijk aan boord.. als ie goed ontdooit... brrr ik geloof er, gek genoeg, na mijn zwangerschapje wel MEER in dan in de 21 maanden daarvoor. cliche, maar ik weet nu DAT en HOE het kan. komt wel goed, met een boel geduld en omwegen. @alle meppelbeebs: dikke knuffel!
@Lauwtje: Heel veel succes vandaag met jullie 6e IUI!! Hoop zóóó dat er iets moois uit 'bloeit'!! @Klingel: Fijn om jou weer even zo positief te horen!! Nu dus in eigen cyclus. ben je nu dan met ovu testen in de weer?Spannend hoor!! Ga heel hard duimen dat ie goed ontdooit. Je gaat nu toch wel eerst verder in Wirdum icm DD? Maar Wirdum stopt straks begrijp ik? Dan (hopelijk is het niet nodig) naar Zwolle? Icm Meppel of Meppel helemaal niet meer? Heb je daar trouwens nog een afrondend gesprek gehad? Als je naar Zwolle gaat voor gesprek...wie bedoel je dan met die vrouw?? Een bepaalde gyn? Heb er tijdens m'n eerste icsi meerdere gehad daar met de FM's.... dus misschien dat ik het weet.... Groetjes de nachtzuster!!!
Hallooooo, @Lauwtje: Hoe is je IUI gegaan? Ik duim voor je meis. @Klingel: Wel lekker, even niet spuiten enzo. Ik hoop voor je dat dit 'em gaat worden. Hier gisteravond wat spannende momenten beleeft. Vier dagen na de TP wat bruinige afscheiding in mijn inlegkruisje gehad, dus natuurlijk doodsbenauwd dat ik nu ongesteld ga worden. Als ik reken naar mijn natuurlijke cyclus zou ik dit weekend ongesteld kunnen worden, 10 dagen na de eisprong. Maar de hele nacht en ook nu is er niets meer aan de hand. Alleen soms een beetje vaag raar gevoel in de onderbuik, alsof er een eisprong aankomt ofzo. Maar dat kan ook allemaal verbeelding / spanning zijn. Vanacht dat ik dat mijn man had overgegeven, maar dat was niet zo, het rook zo zurig in de slaapkamer en vanochtend vond ik dat ons kantoor (toen ik binnenstapte) rook naar bleekmiddel of schoonmaakmiddel. Mijn collega's roken het echter niet. Een paar minuten later was dat weer over. Beetje vreemd niet? Ik wacht nog maar even gewoon af, er zit ook niets anders op. Love you all, Heidi
@ lauwtje: hoe is de IUI gegaan? Ben benieuwd! @heidi: Spannend zeg... zou het wat te betekenen hebben??? Al die rare luchtjes? Je hoort het wel vaker... Afwachten. Spannend zeg! Vanmorgen ongesteld geworden....:x Moet eigenlijk morgen de Lucrin spuit hebben. Ben ff lang geweest bij de huisarts om na te vragen hoe dat moet. Want ja, morgen is het zaterdag en dan werkt de huisarts niet... Assistente heeft even gebeld naar de gyn. Resultaat: Ik krijg de spuit vanmiddag om 15.50 uur! Een dag eerder... Nou hebben we het meteen maag gehad! Dus vanaf vanmiddag 15.50 uur zit ik tijdelijk in de overgang. Vind het enorm spannend... Heb ik dan ook last van al die kwalen?!?! Donderdag de 5e naar Zwolle. Ik hou jullie op de hoogte van het vervolg.
Hallo, @Meggytje: Spannend hoor, die spuit vanmiddag. Ik wens je veel succes. Laat je ons het verdere verloop nog even weten? Greetz, Heidi
@kling, IUI en cry TP zie ik?? Hoe doe je dat!!!! 2 eitjes bedachten zich opeens om een groeispurt te maken, en dat vind ik helemaal niet erg @Heidi, Misschien is dat een innesteling geweest?? Al die rare geurtjes kan wel wat betekenen he. Wanneer kun je testen? Ik duim ontzettend hard voor je!!! @Meggy, dus de spuit zit erin? Inderdaad spannend wat nu komen gaat.. Gelukkig straks de endo eruit en dan lekker zwanger worden IUI is goed verlopen, weer 2miljoen zaadjes maar dat hebben we eigenlijk altijd.. Ik heb ze zwemles gegeven gisteravond. Ik hoop dat ze er wat aan gehad hebben . Nou weer 2 weken afwachten. Binnenkort nog een gesprek met dr P over hoe en wat allemaal.
@lau: goeso van goede IUI! super!! ik duim! @mij: hoe ik dat doe, IUI en TP? nou, een supersonische daadkrachtige kliniek hebben gevonden! de TP stond al op t programma, maar omdat zaadonderzoek uitwees dat het nu (het wisselt nogal....) behoorlijk goed was (40 miljoen waarvan 45%A en 30%B!) en ik een supermooi rond ei heb, stelde de gyn voor morgen ook een IUI te doen. wow!! nou, dan hoor je mij geen nee zeggen, hulde! we zullen zien.. moet zeggen dat ik niet zo heel veel vertrouwen meer heb in IUI (wordt de 6e) maar je weet maar nooit hoest hier dan verder? @meggy: spannend voor jou nu, en ook wel dubbel he... dikke knuffel! @majo: en hoest daar? hoest met misselijkheid? @miepje: en daar? @heidi, kigo: ik duim!! @majo: die vrouw in zwolle is de enige vrouwelijke fert arts, ik ben haar naam even kwijt. ik ga rechtstreeks naar zwolle, indien nodig; wirdum stopt (waarschijnlijk!) in maart. maar ik hoop/denk (!) dat ik dan toch echt wel zwanger ben (en blijf hoor) @meppel: het kan aan mij liggen, maar ik heb echt teveel het idee gehad dat ik zelf over cruciale dingen moest meedenken en ingrijpen. vanaf t begin eigenlijk al. had 2x mn IUI gemist als ik niet zelf, tegen het advies in, met ovu testen had gecheckt. en dus eerder echo's heb moeten afdwingen. om maar een voorbeeld te noemen. en zo zijn er nog veel dingen... ik zal er niet verder over uitwijden. ik heb gewoon geen vertrouwen meer .. maar ik denk en hoop dat ik de uitzondering ben, als het bij jullie helemaal lekker gaat, lekker blijven toch? ik heb V wel een mailtje gestuurd, in de week dat ik niet meer zwanger was. hier kwam ook vrij raar antwoord op. moet zeggen dat ik V wel lief vind, en we het best goed konden vinden (hoewel ik P zachtaardiger vind) maar ook onvoorspelbaar. en daar hou ik niet van... ik heb een zeer daadkrachtige, overtuigende gyn nodig die uistraalt dat ie er helemaal voor gaat, zonder vertragend protocol. die behandelingen en onderzoeken, zowel van de man als de vrouw, tegelijktijdig doet. die, als je bv teveel eitjes hebt (zie mij vorige ronde) binnen 2 dagen een escape ICSI kan regelen. en die wellicht iets meer risico neemt (bv IUI met 3 ei) maar hierdoor dus wel zeer veel succes heeft. en die heb ik in wirdum, en in dusseldorf, gevonden so, genoeg geroddeld... oops! is allemaal puur persoonlijk, en ik denk ook dat je soms pech kan hebben. want ik geloof in de goede bedoelingen hoor. dikke knuffel!!!
Hoi meiden, ben even een tijdje niet meer geweest. Ben al druk aan het lezen hoe het met jullie allemaal gaat. @Majo: gelukkkig nog steeds lekker zwanger. Nuo ja, lekker? Erg misselijk dus. Helaas, maar wel een duidelijk teken dat er hard gewerkt wordt in je buikje. Hoop dat die misselijkheid snel over is, want kan me voorstellen dat genieten zo erg moeilijk is. @Klingel: jouw cryo komt dus binnenkort lekker in je buikje. en ook nog een iui. Top zeg! Dubbel kans, dus dat moet toch wel lukken? Ik zal heel hard voor je duimen meid. Het is je gegund! En kan me erg goed voorstellen dat je zo over Meppel denkt. Ik heb zelf ook niet altijd goeie ervaringen gehad, dus weet wat je bedoelt. Maar goed, ze hebben goede resultaten en daar houden we ons maar aan vast. @Lauw: spannende weken weer voor jou, hoop voor jou dat het goed afloopt deze keer met positief nieuws! Ik zal voor je duimen. @meggytje: wat ontzettend rot zeg dat het allemaal zo moet verlopen. Je hebt inmiddels je spuit dus al gehad. Hoop dat het goed met je gaat en dat de klachten je bespaard blijven. @Heidi: spannend hoor. Het is nog erg vroeg, dus je zult nog even moeten afwachten. Waaaahhhh, duimen! @Kigo: hoe gaat het met jou? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Als dat wel zo is, dan is het niet persoonlijk bedoeld hoor. Het is hier erg druk en heb nog niet alles weer bijgelezen. Maar ik duim voor jullie allemaal en hoop dat we binnenkort allemaal op een roze wolk zitten! Met mij gaat het wel redelijk. Af en toe even een dip, maar dat zal er wel bij horen. Heb sinds vandaag weer vreselijk buikpijn en wat bruin, dus mijn ongi komt eraan. vandaag precies 4 weken na mijn miskraam, dus eigenlijk netjes op tijd. Als het doorzet, moet ik bellen met meppel en kunnen we voor een cryo-tp gaan. Dus kom maar op met die ongi, dan kunnen we verder....
Hey Ladies!! Is/wordt weer spannend hier zo te lezen!! Iederen met vanalles bezig... @Heidi: Zou idd bat eens een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Ze zeggen toch meestal dat het innestelen op dag 4 a5 ongeveer is!! Spannend joh!! En over 5 dgn testen zag ik!! Duimen draaien hier hoor!! @Meggytje: Vanmiddag de lucrin al gehad...en dus nu kunstmatig in de overgang. Hopelijk heb je niet teveel van die gekke overgangsklachten erbij!! @Miepje: Voor jou gaat het ook weer van start dus.....hopelijk zet je ongi gauw door en kunnen jullie gauw voor cryotp. Spannend weer he.... @Lauwtje: Nu 2 wkn wachten voor jou.....spannend!! Duim voor je!! @Klingel: Jee!! Morgen gewoon al een IUI!! En vrij goed zaad dus!! Super zeg!! Wat spannend weer.Wel top dat ze ook nog eerst weer een IUI proberen en dat je nog een cryo achter de hand hebt. Spannend!! Enne.....minimaal een kwartier blijven liggen na de IUI he!! Stond vanmorgen een stukje over in de krant (het AD) dat je dan bij IUI groetere kansen hebt zwanger te worden. Hier idd nog steeds behoorlijk beroerd...komt geen eind aan. Erg vermoeiend....maar goed...we weten waar het voor is. Nog een weekje...en dan de eerste echo....ben benieuwd. Vanavond m'n laatste nachtdienst....eindelijk....zware nachten gehad. Slecht geslapen overdag....... Ben blj als het morgenochtend is!! Ik duim voor jullie allemaal!! Liefs Majo
Hoe is 't met jullie?? Klingel, IUI gehad!? Heidi, toch geen bloed meer gehad hoop ik!? Meggytje, klachten van de overgang? Of niet? Lauwtje, het wachten? Gaat het wat? Miepje, ongi doorgezet? Kigo, hoe is 't met jou? Jij ging toch ook direct voor cryotp? Ben benieuwd dames!! XXX Majo
Hallo moeders in spee, Vandaag ben ik, volgens mijn eigen cyclus, al 2 dagen over tijd. Ik wordt namelijk altijd op de elfde dag na de eisprong ongi en dat was afgelopen zaterdag. Het ene ziekenhuis zegt dat je 14 dagen na de eisprong/punctie mag testen, dus dat is dan a.s. woensdag. Het andere ziekenhuis zegt dat je mag testen na 18 dagen, dan wordt het a.s. zondag. Als ik woensdag nog niet ongi ben, ga ik gewoon kijken wat de test zegt, want het wordt nu wel heeeeel erg spannend hoor. Vanacht wat minder goed geslapen, heb de wekker van half drie nog gezien. Tja, piekeren he. En elke keer als ik naar het toilet ga durf ik haast mijn broek niet niet uit te doen. Veel te bang dat ik iets zie wat me niet bevalt. Af en toe ruik ik nog wat luchtjes, maar dat kan ik me ook inbeelden hoor. Dat ik die anders ook altijd wel rook maar er toen niet op gefocust was. Afgelopen vrijdag mihoen gegeten die nergens naar smaakte, maar mijn man vond het lekker en net als altijd. Dus wie weet........ @Klnigel: is je IUI goed gegaan? Nu dus ook op de wachtbank? Ik duim voor je. @Meggy: Hoe voelt dat, in de overgang? Of merk je er (nog) niet zoveel van? Mijn moeder wordt, sinds ze elf jaar geleden een herseninfarct heeft gehad, ook kunstmatig in de overgang gehouden. En die merkt nergens wat van. Dus misschien heb je geluk en geen last van klachten. Ik hoop dat je er doorheen vliegt en dat er binnenkort ook voor jullie een hele mooie tijd aanbreekt. @Lauwtje: Hoe gaat het wachten je af? Ikzelf ben de eerste week doorgevlogen, maar nu wordt het wel spannender hoor. Maar volgens mij heb jij dat toch al eerder meegemaakt? Dat wachten bedoel ik. Ik duim voor je. @Miepje: hoe gaat het daar? @Kigo: hoe staat het met je cryoTP? @ALL: ik denk elke dag aan jullie en probeer positieve stralen te zenden. Nu maar hopen dat die positiviteit helpt. Greetz, Heidi
Jee Heidi...wat spannend zeg!! Spannend woensadg dus eventueel testen. Stel je bent dan niet ongi maar test ook nog niet positief, dan wil dat nog niets zeggen hoor. Dan dus gewoon na paar dagen nog een keer testen. Dat hoor/lees je regelmatig!! Duimen draaien hier!! Groets Majo!
@ Heidi,, Nog geek ongi??! Spannend zeg! Duimen draaien hoor @kling,, IUI goed verlopen? Had je vandaag de TP? Goed ondooid? @Majo, Nog steeds zo misselijk? Hier,, Nog maar een paar dagen na de iui dus kan nog niks zeggen..
Hey ladies, Hier nog steeds niet ongi. Het wordt wel steeds spannender nu hoor. @Klingel: TP gehad? @Meggytje: Hoe gaat het in de overgang??? @Lauwtje: Ik duim ook voor jou. @Miepje: Hoe gaat het met je??? @All: Ik denk aan jullie. @hier: ik lees wel eens alle berichten terug en de successtory's helpen me wel door de spannende periode. Dus ik ben heeeeeeeel erg blij met dit forum. Liefs aan jullie allen, H.
Hallo, Vanochtend was ik nog steeds niet ongi, dus heb ik een test gedaan. Gewoon supernieuwsgierig. De test was negatief, maar het is ook nog maar de 14e dag na de punctie en Meppel adviseert te wachten tot 18 dagen na de punctie, dat is dus pas zondag. Omdat op internet ook ziekenhuizen zeggen dat je na 14 dagen na de punctie mag testen, heb ik het gewoon geprobeerd. Ben net nog even wezen checken en had een heel klein beetje bloed in het slijm. Ik hoop dat dat komt omdat we vanochtend "geklust" hebben. Vandaag maar even afwachten of het daardoor komt of dat ik echt ongi ga worden. Ik hoop het niet. Greetz, Heidi
Oh jee Heidi, wat verschrikkelijk spannend zeg!! Je hoort idd vaker dat je dan later wel positief test!! Hoop het zóóó voor je!! Niet ongi worden hè!! XXX Majo
Hallo, Gisteravond wat licht-bruin in mijn inklegkruisje. Vanacht niets aan de hand en nu weer licht bruin. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat het Oud) bloed is maar ik hou er nu toch maar wel rekening mee dat ik ongi ga worden. Ik hoop natuurlijk dat het niet doorzet, maar ..... Als het zondag nog niet heeft doorgezet ga ik weer een test doen. Dan zit ik op 18 dagen na de punctie. Ik hou jullie op de hoogte. Hoe is het mer de rest van jullie? Greetz, Heidi
was ik weer, sorry voor lange stilte! @heidi: ieks, ik duim, maar (bruin) bloed dat voorspelt niet veel goeds he... huil... @meggy: hoe gaat t met jou, heb je veel last van de meds? @majo: en daar? misselijk nog? en verder? wanneer weer echo? @miepje: ben jij alweer voorzichtig aan t nadenken over een volgende poging? en heb je de mk een plaatsje kunnen geven? @lauw: jij net IUI gehad, hoe was ie? goede score? @kigo: en hoest met jou en de cryo?? hier: IUI (zaterdag) gehad, goed zaad dit keer!! alleen ei zat links, en das die rare kant (qua hoge eierstok..) dinsdag naar dusseldorf geweest: cryootje was perfect ontdooid; een A (of een 1 zoals ze in DL zeggen ) nu wachten dus.. ik weet niet.. durf niet op 2x achter elkaar succes te hopen.. knuffel
@Heidi: Getsiederrie zeg!! Het zal toch niet....hopelijk zet het toch niet door?! @Klingel: Goed zeg!! Goed zaad bij de IUI én ook nog eens een topper van een cryo!! Spannende periode weer voor jullie zeg!! Kan me voorstellen dat je niet durft te hopen...maarre....dubbele kansen deze ronde en waarom zou het ook niet gewoon wel goed gaan?! Ik ga hier in elk geval héééél hard duimen!! Hoe voel je je verder? De vmk al een beetje een plekje kunnen geven? Wij hebben morgen dan éindelijk onze eerste echo. (ben dan 9 wkn)...ben benieuwd...toch best spannend. Nog wel steeds enorm beroerd, dus zou wel goed moeten zitten...maar goed...je weet het maar nooit!! Lfs Majo