Hoooooiii! Had gisteravond al een heel verhaal getypt. Wilde ik het plaatsen, kon dat niet wegens onderhoud van de site Dus nu maar in het kort opnieuw. @Majo: ik hoef niets te spuiten deze keer. We doen het in eigen cyclus. Alleen de pregnyl om de eisprong exact te bepalen. dus das wel lekker. Ik had gisteravond in een ander topic gelezen dat Klingel's bloedtest negatief was. Ze gaat morgen zelf testen. Dus we moeten heel hard duimen voor Klingel... @lauwtje: fijn dat je dip weer voorbij is, maar zoals Majo al zegt af en toe flink dippen mag best hoor. Zou raar zijn als je alles met een grote glimlach ondergaat. Het is allemaal niet niks en dan kan een flinke baaldag en een jankbui soms wel lekker opluchten. Wel lekker dat je nu even rust kunt nemen. Ik hoop dat je in het nieuwe jaar weer opgeladen verder kunt. @Meggytje: ik hoop dat je snel geholpen kunt worden meid. Dan kun je weer verder. Dikke knuff. Gelijk even een update over vandaag. Vanmorgen weer voor een echo geweest. Het was mooi gegroeid, en ei stond op springen maar dr.P wilde toch nog even een dag wachten. Heb zelf voorgesteld om vanmiddag toch een ovulatietest te doen. Is me namelijk al eens eerder gebeurd dat we mijn ei gemist hebben. Ook 's morgens geweest, was nog niet zover, 's middags een positieve test en de volgende ochtend was mijn ei al weg. :x. Dus kon beter toch vanmiddag een test doen. Als ie positief was moest ik toch de pregnyl zetten en als ie negatief was, morgen weer komen. Heb net getest en hij was negatief. Dus morgen weer komen. Dan zal het wel zover zijn en dan hoop ik dat ik de pregnyl mag zetten. Ik houd jullie op de hoogte! *duim duim duim duim duim duim duim duim voor klingel*
Wilde deze nog even met jullie delen. Zo mooi en herkenbaar: YouTube - Reni & Elise - Een maand voorbij
@miepje: is ook wat he dat je je eigen ei in de gaten moet houden! ik hoop dat t allemaal helemaal gaat lukken deze ronde!! @all: even snel, moet zo weer verder: bloedtest (8 dagen na TP en 11 dagen na IUI) was nega. hm, maar zie mijn temp dan! ik zou zweren dat ik zwanger was deze ronde. voor t eerst in 22 rondes.... bizar he maargoed, ik ben met mn hoofd alweer in dusseldorf voor de volgende ivf/icsi, het komt wel goed! @rest: heel dikke knuffellll!!!!!
getest: nega. waar die temp dan in godsnaam mee bezig is weet niemand maargoed, helaas. cryootje en IUI hebben niet mogen baten deze x. maar ik ga met (bijna..)goede moed en frisse power voor een super-behandeling deze ronde!! liefs, voor iedereen, ik reageer later even op iedereen persoonlijk. smak
He bah, Klingel. Dit was niet wat ik gehoopt had. Vind het wel heel knap van je dat je al zo positief naar een nieuwe kans kunt kijken. Ik hoop van harte dat je dan meer geluk zult hebben. @all: wij zijn vanochtend weer afgereisd naar Meppel. Tjonge, wat een reis elke keer. Maar goed, het is voor een goed doel he?De echo zag er goed uit, baarmoederslijmvlies was mooi en ei was weer goed te zien. Maar ei was ten opzichte van gisteren niet veel gegroeid. De vorm was ook niet helemaal prefect en ineens begon P. te twijfelen of het allemaal nog wel door moest gaan (Ja, daaaaag, dat gaat nu niet weer gebeuren hoor) Moest vanmiddag nog een ovulatietest doen en de uitslag doorbellen. Heb dus een uurtje geleden getest. Nog steeds negatief, maar wordt al wel duidelijker. Morgenvroeg weer testen en om 9 uur weer komen voor een echo. Nou, dan heb ik er ook wel weer genoeg van hoor. Dan heb ik er zo'n 1250 km op zitten binnen een week. Dus laat mij morgen die pregnyl maar lekker zetten, ben er klaar voor! !
@Klingel: Ohhhhh....hè....nee toch!! Wat verschrikkelijk jammer Klingel!! Ik had met jou stiekem zulke goede hoop dat de test het mis had en je lichaam juist!! Hoe raar dat je lichaam je anders doet laten denken he?! Idd knap dat je alweer zo positief kunt zijn en alweer aan dusseldorf denkt. Weet je ook alweer wanneer je daar voor de 2e poging kan dan?! Knuf voor jou!! @Miepje: Oh...wat spannend alweer zeg!! Morgen w.s. een posi ovutest en dan de pregnyl er dus alweer in. Spannend dpannend zeg!! Hoeveel cryo's laat je eigenlijk terugplaatsen? 1 of 2? Ik hoop toch zó verschrikkelijk dat dit echt dé kans voor jullie gaat worden!! Ook nog eens lekker in eigen cyclus!! Toi toi toi Meis!! Ik zal dat nummer morgen eens even luisteren....manlief is nu tv aan het kijken en anders gaat het zo door elkaar heen....
@Klingel, Wat balen zeg! Vind t echt knap van je dat je zo positief blijft! Hoop dat de volgende ronde je wat moois brengt! *knuf* @Miepje, Hopen dat je ei een beetje meewerkt, morgen lekker de pregnyl zetten en gaan met die banaan @Majo, Was alles goed bij de vk? @Hier, Vandaag gesprek gehad met dr. P. hij kon goed begrijpen dat we nu een pauze inlassen. Heb wel clomid gekregen omdat mn cyclus wel eens in de war is. Verder nog een temp. kaartje, kan ik dat ook eens bijhouden. En waarschijnlijk volgend jaar een foto van mn eileiders laten maken.. Auww... Maargoed eerst maar eens rustig aan doen en in januari pas weer een afspraak, heeerlijk
@Lauwtje: fijn dat dr.P begrip voor je had. Nu maar lekker rustig aan doen en een beetje proberen te genieten van de rust. En wat er in het nieuwe jaar op je pas komt, dat zien we dan wel weer. Knuff! Hier eindelijk vanmorgen een positieve ovutest. Ook de echo van vanmorgen was goed. De twijfels bij dr.P waren ineens verdwenen als sneeuw voor de zon. Het zag er goed uit en mocht gelijk de pregnyl zetten. Zaterdag worden we gebeld of het ontdooien gelukt is en zondag hebben we dan een terugplaatsing. Geloof dat er maar één teruggeplaatst wordt. Sinds dit jaar zijn er nieuwe regels en mag er maar één teruggeplaatst worden. Dus we hebben geen keus.
Hey Girls, @Miepje: ik duim mee voor een goede ontdooiing. @All: hier lekker druk met werk en verbouwing van het huis (wat nog wel een jaar gaat duren hoor). Ik kom er nu achter dat een cyclus rust wel heel erg fijn is. Even niets moeten. Ik hoop natuurlijk wel dat we geen extra cyclus hoeven te wachten:x (ivm feestdagen) voordat we kunnen starten met ICF-ICSI 2, maar dat horen we volgende week woensdag wel van P. Ik heb mijn schema al klaar, omdat ik volgens mijn eigen berekening na 1 januari uitkom met de eerste echo. Maar goed, als P. nu het traject anders gaat volgen ... ja, dat weet ik natuurlijk niet. Maar goed, ik ga wel flink pleiten voor een snelle start. Jullie horen het nog. Ik denk aan jullie allen en volg jullie op de voet, ook al reageer ik niet altijd direct. Liefs aan jullie allen, Heidi
Hey meiden, Net toen ik dacht ze zullen wel niet meer bellen. Dat was om 17.10 uur. Ja raadt het al... ze bellen!!! Mijn nieren zijn goed!! Ze lopen doeg door! Yes yes!!! Weer een zorg minder. De gyn gaat maandag direct een operatie datum plannen, dat zullen we donderdag dan wel horen! Hoe lang het herstel gaat duren en wat ik allemaal kan verwachten gaan we dan ook bespreken. Nou vanavond een klein feestje vieren JOEHOE!!!
@Miepje: Dus....de pegnyl alweer gehad. En morgen de dooi....tjee...wat spannend weer zeg!! Hopelijk heb je zondag een TP van een prachtige cryo die lekker 9 mnd bij jou blijft zitten!! @Meggytje: Fijn dat je nieren goed zijn!! Weer een hele geruststelling lijkt me. En volgende week dus instructies van de o.k. en de datum....ben benieuwd!! @Heidi: Julie nu ook even een maandje rust dus?! Hopelijk kunnen jullie dan idd in januari weer vol goede en frisse moed starten!! @Lauwtje: Fijn dat je het wel even lekker vind rust te hebben tot eind v/h jaar. En ook jullie dan in januari vol goede en frisse moed weer verder!! Met w.s. dus nog een foto v/d eileiders?! Hoe is het bij jou Klingel? En bij jou Kigo? Hier alles goed. (op beroerdheid nog steeds na dan...). Inmiddels dik 3 kg afgevallen..... Vandaag precies 11 wkn. Hopelijk ben ik er dus binnenkort vanaf?! Vanmiddag gaan we met 2 andere stellen een weekendje naar Volendam. Ben benieuwd...heb er wel zin in, alleen weet ik nu al dat het me veel energie gaat kosten te doen alsof er niets aan de hand is en ik me goed vol. Niemand weet het namelijk nog..... Nou meiden....jullie ook allemaal een fijn weekend!! Lfs Majo
Dag dames, @Miepje: alles goed verlopen met de dooi en TP? @Majo: Leuk weekend gehad? Nog steeds zo misselijk? Is vast snel over. En dan kun je echt genieten. En natuurlijk iedereen vertellen dat er bij jullie een wondertje aan het groeien is. Leuk al die reacties die je dan krijgt. Geniet ze. @hier: vanochtend bij dr. P. geweest. Als ik volgende week ongi wordt, dan begin ik met de pil en dan het hel riedeltje weer bij langs. Dus we hoeven geen extra cyclus te wachten. Als we dan toch nog rond 1 januari uitkomen met eerste echo, dan slik ik de pil een aantal dagen langer en begin ik dus gewoon een paar dagen later pas met spuiten. Wel lekjker hoor, dat we niet extra lang hoeven te wachten voordat we weer kunnen beginnen. Verder alles OK met de rest van jullie? Naar omstandigheden dan. Liefs, Heidi
hoi meiden, Zaterdag 3 emmies ontdooid. Viel wel een beetje tegen, maar één heeft het goed doorstaan en is zondag teruggeplaatst. Volgens de gyn zag ie er goed uit en heeft ie een goede kans. Maar helaas maandag weer een tegenslag. Ben toen (een dag na de terugplaatsing) keihard op mijn achterhoofd gevallen. Was met mijn klas op de fiets onderweg naar het gymlokaal. één van de kinderen kwam om een vage reden ten val. Ik kon niet meer remmen en klapte er keihard overheen. Ben toen heel hard op mijn achterhoofd gestuiterd. Had erg veel pijn in mijn hoofd, duizelig, misselijk en had nekklachten. Ben daarom met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ondanks de terugplaatsing wilden ze toch foto's van mijn rug en nek maken. Dit bleek gelukkig allemaal goed te zijn. Eigenlijk wilden ze nog een ct-scan maken, maar aangezien ik al wat straling van de rontgen had gekregen, wilden ze hier toch nog mee wachten. Moest daarom wel een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ze hebben me om de twee uur wakker gemaakt, dus dat was een brak nachtje. De volgende dag mocht ik gelukkig wel naar huis. Heb nu een flinke hersenschudding en moet het in ieder geval twee weken erg rustig aan doen. Verder heb ik last van mijn nek en al mijn spieren doen pijn. Maar goed, met mij komt het wel goed. Ik hoop zo dat onze emmie het overleefd. Mijn duimen hebben nog nooit zo hard gedraaid. Ik reageer later nog wel even op jullie allemaal. Ik ga nu weer snel op de bank, mijn hoofd doet zeer....
Jeetje Miepje!! Dat was vast even flink schrikken zeg!! Misschien niet helemaal wat je wilt horen...maar toch goed dat ze foto's hebben gemaakt. Voor je cryo en dus mogelijk kindje straks is het wel het belangrijkst dat het met jou ook goed is!! Stel dat dat nou niet zo was en je had geen foto laten maken.... Wel vervelend dat je een flinke hersenschudding hebt zeg!! Kan me zo voorstellen dat het da nog eens 2 extra lange wachtweken worden omdat je rustig aan moet doen. Hopelijk kun je toch genoeg afleiding vinden en vliegen de weken voorbij en heb je straks weer een mooie posi test in handen!! Ik duim hier heel hard met je mee in elk geval!! @Heidi: De misselijkheid lijkt hier de laatste 3 dgn iets minder te worden. Bij vlagen ineens wel weer erg en hang ik boven het toilet, maar gaat volgens mij over de hele dag genonmen wel beter. Nu alleen heel veel las sinds 2 wkn van m'n stuitje....schiet dan ineens tijdens lopen of opstaan na gezeten te hebben op slot ofzo... Komt volgens huisarts (moest manlief heen en vroeg er meteen even naar) doordat al het kraakbeen door de hormonen weker wordt. Zou een voorbode kunnen zijn van bekkeninstabiliteit later in de zwangerschap. Nou..dat hoop ik dus écht niet he!! Zal 10 dec de vk wel eens even vragen... Wat fijn dat ook jij direct door mag en geen cyclus hoeft te wachten. Soms kan het wel goed zijn misschien even een maandje rust...maar kan me zo goed voorstellen dat je wel direct door wilt gaan!! (deden wij zelf ook tenslotte) Mooie oplossing als je dan gewoon een paar dagen langer de pil doorslikt!! Hoe is het met de rest? - Meggytje, weet jij al meer mbt de o.k? - Klingel, alweer begonnen? - Kigo, al een cryotp gehad? - Lauwtje, bevalt het nog steeds goed even rust tot eind v/h jaar? Lfs Majo
Hallo dames!! @Miepje, Jeeeetje, is dat even schrikken zeg! Hopen dat Emmie de rontgenstralen heeft ontweken en dat ie 9maanden blijf zitten. Ik duim voor je!!! En heel veel beterschap. @Meggy, Yess!! Je nieren zijn dus goed, de operatiedatum al bekend? @Heidi, Fijn dat je niet nog een cyclus hoeft te wachten, gaan met die banaan @Majo, Gelukkig word de misselijkheid iets minder. En bijna 12 weken! Gaat best snel ofniet? Is iedereen al op de hoogte? Of wacht je tot de 12 weken? @Klingel, hoe is t met jou??? @Hier, Tjaa, rust is wel lekker moet ik zeggen, geen spuiten, geen ziekenhuisbezoekjes. Volgend jaar gaan we er weer met volle moed tegenaan!
@ Miepje: Joh.. wat een gebeurtenissen allemaal weer! Ik hoop dat je emmy zich niets heeft aangetrokken van de straling en dat ie lekker blijft zitten! Twee weken rustig aan, is best moeilijk in de wachtweken. Sterkte. Vandaag weer bij de gyn geweest. Operatie wordt niet zo heftig als ik verwachtte. Het worden 4 kleine sneetjes in mijn buik, dat scheelt! Na de tijd moet ik 2 tot 3 weken rustig aan doen. We moeten de 16e naar de anesthesist en dan op 28 december(onder voorbehoud) de operatie. Nog net dit jaar! Moet tot 3 maanden na de operatie nog wel de lucrin gebruiken, dus geen cyclus. Dat is wel jammer. Hoop wel dat ik voor mijn 30e zwanger mag zijn. Had de hoop om voor mijn 30e al kinderen te hebben, maar dat gaat niet meer lukken. Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan! Na die drie maanden beginnen we met IVF!! Raar om te zeggen, maar ik heb er zin in. Laat maar komen!!! Liefs Meggy
Meide, het is over hier. Vanmiddag klein beetje bruin bij afvegen en net wat bloed. Dus het is weer niet gelukt. We gaan ook dit jaar niet zwanger afsluiten. Dit doet pijn...