Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    YIPPIEEEEEEE!!!! Goed zeg!
    Ik moet ook woensdag, misschien zien we elkaar;)

@Klingel: geen knuffel voor ons allemaal?:(

2. he miepie moet je naar zwolle dan..

hoelaat moet je er zijn!! haha

ik al vroeg hoor..

liefs yippie

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Oh, nee ik moet naar Meppel. Waarom jij dan in Zwolle. Daar is toch alleen de terugplaatsing? Of doe jij niet de combi Meppel/Zwolle?

4. nee lieverd zit alleen in zwolle.. woon in nijverdal!

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Ah, vandaar. Dan zullen we elkaar dus morgen niet tegenkomen. Wij worden hopelijk volgende week verwacht in Zwolle voor een terugplaatsing. Succes met je echo morgen!

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Nou meiden, helaas geen goed nieuws. Mijn ei was vanmorgen weg:( Zag er ook heel vreemd uit, heel wazig. Dit was geen goede eisprong geweest, mijn cyclus is helemaal van slag. Heb nu primolut gekregen die ervoor zorgt dat alles eens even goed schoongemaakt wordt. Dan word ik over ongeveer 12 dagen ongi, dan moet ik van dag 3 t/m 7 clomid gebruiken om mijn ei beter te laten groeien en dan kunnen we verder met de cryo's. Dan zal ik ook utrogestan gaan gebruiken. Dus de komende weken ben ik weer vol met hormonen. Dit was wel weer een flinke teleurstelling, maar dat zijn we inmiddels wel gewend. Op naar de volgende maand dus maar weer...

Hoe was het bij jou, yippie?

7. hier was alles goed,, baarmoeder en eierstokken zagen er mooi uit, was goed te zien trouwens..

nu glonal spuiten en dan volgende week er weer naar toe..

liefs yippie

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Meiden....

Rustig hier zeg!! (ben ikzelf ook schuldig aan....) Waren 'gezakt' onderaan pagina 3. Even weer een upje dus!!

@Heidi: Heb jij nu vorige week nog een punctie gehad? En ook een TP? Ik hoop van wel en dat alles goed gegaan is?!

@Yippie: Echo van woensdag was dus goed? En inmiddels gestart met de gonal-f. Aankomende week voor de eerste FM dan zeker? Woensdag of donderdag ofzo? De gonal is beter te spuiten dan de deca he?!

@Miepje: Tjee....ei verdwenen?! Balen weer zeg...jij rolt ook van het één in het ander zeg!! En nu dus weer aan de hormonen... hopelijk komt je lichaam gauw tot rust en dan in febr. een cryotp die tot eind van het jaar lekker blijft zitten bij je!!

Hoe is het met de rest? Klingel? Meggy? Iemand nog weer eens wat van kigo gehoort?

Hier alles o.k. Maandag bij vk geweest en hartje voor eerst horen kloppen (van buitenaf dan). Buik begint nu ook aardig te groeien waardoor het wat echter wordt. Ondanks de bekkenklachten geniet ik wel van het zwanger zijn, helemaal nu je steeds meer ziet. Enne...ff werken afgelopen woe. was ook wel weer fijn. Zou alleen 3 uurtjes gaan, werd 4,5 uur....kon niet wegkomen, dat was achteraf niet zo handig voor m'n rug...maar ja... Komende week 2x 2 uurtjes...héérlijk......

Fijn weekend verder nog allemaal!!

Knuf Majo

9. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Halloooo dames!

Hier was ik weer eens ;)

@Heidi, Hoe is de punctie verlopen? Inmiddels al een tp gehad??

@Meggytje, Fijn dat de operatie goed verlopen is.. Weinig last van gehad? Nu op naar februari en dan hopen dat je weer verder kunt.

@Miepje, Wat balen dat je ei zomaar weg was.. Die teleurstellingen elke keer. De volgende poging MOET gewoon raak zijn. Het is jullie zo gegund na al die tegenslagen *knuffel*

@Yippie, Een goede echo gehad dus? Dus weer vollop in de running ;) Succes!!

@Majo, Ik kan me voorstellen dat je na zo lang thuis te zitten wel blij bent dat je weer aan t werk mocht. Doe je het wel rustig aan?
    Dus je begint al lekker te groeien? Loop je trots met je buik vooruit?
    Leuk dat je het hartje nu ook van buitenaf hebt horen kloppen! :D
    Geniet er maar lekker van voor zover dat kan met je bekkenklachten.

@Hier, Vandaag weer bij de gyn geweest. Ik krijg volgende week woensdag een HSG. Iemand hier al eens gehad? Hij zei wel dat t pijnlijk kon zijn maar ach, heb dr alles voor over! Daarna gaan we in februari weer beginnen met de IUI. We doen er zowiezo nog 3 en daarna gaan we weer om de tafel om het over de volgende stap te hebben...

10. hoi hoi

Majo:
    nou idd moet voor de deca soms echt kracht zetten en tja dat is niet altijd fijn,, maar ja spuiten en slikken voor het goede doel. de glonal jensen we er idd gewoon in.
    moet woensdag weer voor controle.. heb wel zeurende pijn in me onderbuik.. herkennend van de iui.. heb ook met de ongi veel last dus tis daar gewoon gevoelig.. Majo mooi dat je ondanks alles kan genieten gewoon lekker blijven doen..
    hoop hier ook op zo mooi wonder.. hihi

Lauwtje:
    Ik heb ook hsg onderzoek gehad ik heb 50 gr diclofinac gehad voor het onderzoek moet eeerlijk zeggen heb van het onderzoek zelf niets gemerkt. de gyn zei dit was het.. waarop ik zei o dacht dat je nog moest beginnen haha..
    dus zo ka nhet ook gaan.. ik heb wel nadien veel last van krampen gehad..
    suc6 je gewoon proberen niet te druk te maken..

liefs Yippie

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Lauwtje: Hier geen ervaring met HSG. Weet wel dat de ervaringen erg verschillen van geen last tot veel pijn. Hangt denk ik ook af van wel/geen pijnmedicatie en ieders eigen pijngrens. Ik hoop in elk geval dat het bij jou meevalt;) En daarna dus nog 3 x IUI? Wat dacht je van 'gewoon' 1x IUI? En dan 'gewoon' lekker zwanger raken 9 maanden lang?! Dat lijkt mij een beter voorstel :)

@Yippie: Leuk dat je ook meeschrijft in het icsi topic. Hoop dat alles goed gaat met je FM's.

@Miepje: Hoe is het eigenlijk met jou? en dan bedoel ik dit keer eigenlijk met je hoofd? Ben je alweer aan het werk? Of zit je nog steeds thuis? Weet het niet meer....maar was je ct-scan nu uiteindelijk gewoon goed?

Hier morgen toch weer een spannende dag...dé 20 weken echo...ben benieuwd!!

12. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Lauw: ik heb ook een HSG gehad. Vond het op zich wel meevallen, alleen de klemmetjes waren niet erg prettig. Later op de dag nog wel buikkramp gehad, maar niet heel erg. Het verschilt heel erg per persoon. Bij mij zag alles er goed uit en ik denk dat dat ook nog wel verschil maakt. Het lijkt me pijnlijker als je verstoppingen hebt, maar heb daar gelukkig geen ervaring mee. Hoop dat het je mee gaat vallen.

@Majo: mijn CT-scan was goed. Niets op te zien, behalve mooie hersenen:D. Mijn vriend was mee, dus hij heeft nu zelf gezien dat er echt wel iets zit ;)
    Zit nog steeds in de ziektewet. Gaat toch allemaal wat langer duren dan ik had gehoopt. Blijk niet alleen een zware hersenschudding te hebben, maar ook een whiplash. Daarom krijg ik nu fysiotherapie. Ben nu wel op therapeutische basis aan het werk en dat gaat de ene keer beter dan de andere keer. Maar ik krijg goede begeleiding en ik word goed in de gaten gehouden.
    Jij dus morgen de 20-weken echo alweer. Heel spannend, hoop dat alles goed is. Wat gaat het toch eigenlijk snel zeg. Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

13. miepje 1 een whiplash kan je maar 1 advies geven luister naar je eigen lichaam.. en doe niet meer als je kan.. ik heb het ook..
    4,5 maand ziektewet.. hier gaat het de goede kant op..

1e fm meeting was goed.. 3 eitjes en een boel kleintjes. en moet zaterdag weer komen..

majo ja ben aardig actief in de topics .

liefs mij

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Volgens mij had je dat idd al eens geschreven miepje....van die wiplash....toenik het nu las, dacht ik ineens.....dat klinkt bekent!
    Doe daar idd maar voorzichtig me. Vriendin van mij heeft het ook. Dan heb je dus écht een hele klap gemaakt!! Mooie tekst heb je trouwens in je onderschrift staan!!

Wij vanmorgen voor de 20 wkn echo geweest en alles was goed!! Ben nu toch wel opgelucht, vond het toch erg spannend. Met icsi heb je gewoon tóch een iets grotere kans op afwijkingen dan 'normaal'. Had ook zó slecht geslapen vannacht en zó raar gedroomd (volgens manlief is dat trouwens niks nieuws....droom idd heel vaak de raarste dingen...). Ze kijken écht veel dingen na bij de 20 wkn echo. Echt ongelooflijk dat dat allemaal kan!!

Yippie, de eerste fm dus achter de rug....op naar a.s. zaterdag. Hopelijk zijn ze mooi gegroeid!!

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    @Yippie, zaterdag 2 de fm dus? Hopen dat ze flink gegroeid zijn.

@Majo, Fijn dat de echo er goed uit zag. Kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Is toch spannend. Op naar de volgende 20 weken, voor je het weet is het al zo ver! :) Lekker genieten.

@HSG, ach kan wel wat pijn verdragen, dat scheelt. Van de eendenbek heb ik nooit last gehad terwijl ik van velen op dit forum lees dat ze het pijnlijk vinden.. Nouja ik maak me er ook niet druk om. Ik merk vanzelf wel hoe t gaat.

16. vandaag de 3e gehad woensdag de punctie!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve knuffel voor de meppelmeisjes! :)
    ik ben hier niet zo veel meer maar ik denk aan jullie hoor.

@lauwtje: een HSG is niet fijn. maar dat hangt niet alleen van je pijngrens, maar ook vooral van hoe de eileiders open/dicht zijn af.

tips:

- paar aleve (naproxen) voor die tijd slikken
    - lauwman mee om goed mee te kijken of alles doorloopt
    - rokje/jurkje aan zonder rits zodat je niet in je blote bloem moet rondlopen
    - onthou: het kan onwijs pijn doen, maar die pijn is zo kort dat je het gaat trekken.

@majo: SUPER dat 20 weken echo goed was! :)
    en wat ga je hard he meis. ik weet nog zo hoe het ging met die 8 ei en 8 zaadjes. wonder! :)

@miepje: hoe is t met jou meisje?

@yippie: veel succes!!! :)

@rest: dikke smak, hier morgen TP van 2, ook weer spannend :)

18. ben er weer... punctie was te doen maar niet pijnloos.
    10 eitjes.. nu vrijdag afwachten.. hoeveel er goed gedeelt zijn etc.. .ze hebben me wel bijgespoten..

yippie

19. heidi6208

heidi6208 Lid

23 sep 2009
    41
    0
    0
    Hallo Ladies,

Hier eindelijk weer een berichtje van mij.

Op 13 januari heb ik mijn punctie gehad, die nog pijnlijker:x was dan de vorige. Ik heb er een dikke week last van gehad.
    We hadden 15 follikels, waaruit 12 goede eicellen kwamen. Er zijn 7 bevruchtingen uitgekomen. Dus heel erg goed, ten opzichte van onse eerste keer.:p

Op 17 januari heb ik twee emmy's terug gekregen van A-kwaliteit, waarvan er zelf eentje een dag voorliep met de celdeling. :)Daarnaast zijn er twee van A-kwaliteit in de vriezer gegaan. Dus we hebben dit keer nog wat achter de hand.
    A.s. zondag mag ik testen, maar gisteren verloor ik al wat lichtbruin. De vorige keer had ik dat ook en werd ik de volgende dag ongi, dus ik wacht nu al de hele dag daarop:(. Wat een K.T-dag. Laat het toch gewoon komen dan is de spanning weg en weten we weer gewoon waar we aan toe zijn.

Dit keer heb ik veel bijwerkingen gehad met spuiten en ook veel last gehad van de spanning. Ik had dan ook nergens zin in en daarom hebben jullie me een poosje moeten missen. Sorry daarvoor.

Vandaag ben ik dus aan het wachten op een komende ongi en van de spannig ben ik gewoon misselijk. Of zal het toch niets zijn geweest gister en zit ik voor niets mezelf op te fokken? Het kan een bijwerking zijn geweest, maar als mijn nuchtere ik dan nadenkt denk ik wel dat die bijwerking dan toch ook wel eerder had kunnen komen??? En de vorige keer had ik hetzelfde. Eerst lichtbruin, dan een dag niets en dan ongi. Dus ik ga ervanuit dat het weer misse boel is.
    Zo dat ben ik even kwijt, ook wel weer lekker.

Ik hoop dat ik me voor niets zorgen maak, maar ben bang dat dat niet zo is.
    Ik hoop dat ik goed nieuws heb wanneer mijn nieuwe neefje of nichtje wordt geboren, mijn zusje is a.s. zaterdag uitgeteld.:)
    De vorige was ik net ongi geworden toen mijn schoonzusje beviel en datzelfde heb ik nu dus weer.

@jippie: ik wens je heel erg veel succes op de wachtbank en hoop dat het bij jullie gaat lukken.;)

@Majo; Je zit al op de helft meis, wat gaat de tijd toch snel. :DJe zult wel lekker groeien nu en lekker met je buikje in de belangstelling staan. Ik hoop dat de volgende 20 weken ook lekker verlopen.

@All: zijn er nog meer die binnenkort een punctie hebben of net hebben gehad? Ik denk aan julie.

Liefs,
    Heidi:(

20. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    haiiii..!

@Klingel, Ik las dat je een TP hebt gehad? Nou weer afwachten dus. Ik duim voor je!

@Yippie, Dus vandaag de punctie gehad, en 10 eitjes! Ik duim voor je voor heel veel goede bevruchtingen. Wat bedoel je met bijgespoten?

@Heidi, Wat naar dat de punctie zo pijnlijk is. Maar 2 goede emmy´s terug geplaats begrijp ik. En nog 2 van A kwaliteit in de vriezer, die heb je dan maar achter de hand, mocht t mis zijn.. Ik hoop zo dat je gewoon lekker zwanger bent, en dat dat bloedinkje een innesteling o.i.d was! Of kan dat niet bij een TP? Ik weet t niet, geen verstand van ;) Ik duim in ieder geval ook voor jou!

@Hier, Vanmiddag mn HSG gehad, en wat is me dat vies tegen gevallen zeg,, pfffff :( Ik dacht dat doen we wel even, kan wel wat hebben,, NOT!! Het lukte eerst al niet, het bleef niet zitten en ze moesten met de tang bij mn baarmoedermond,, auwiii. Toen het hele zooitje er weer uit en alles weer opnieuw er in met een kleinere eendenbek... En die vloeistof vond ik ook niet bepaald prettig. Heb echt liggen janken, meer van alle emoties die naar boven kwamen. Heavy zeg. Maargoed dr. P. vond het er goed uit zien. De officiele uitslag krijg ik 15 februari, dan heb ik ook een afspraak om de volgende IUI te bespreken.
    Ben blij dat ik dit achter de rug heb.

Liefs

Deel Deze Pagina